Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millasilla sarjamäärillä per viikko saatte parhaiten tuloksia haballe? Voima- ja/tai lihaspuolella.
Itse olen jostain kuullut että hauis olisi enimmäkseen hidasta tyyppiä, mutta ojentaja sitten täysin päinvastainen eli lähes pelkästään nopeita.Käsittääkseni olkavarren lihaksisto (erityisesti kyynärniveltä koukistavat lihakset) koostuu pitkälti nopeista lihassoluista, joten kovat ja lyhyet sarjat lienee perusteltuja. Mutuilemalla voisi ajatella, että lihas on tottunut tekemään vahvoja, mutta lyhytkestoisia liikkeitä, ja väsyy varsin nopeasti (esim. roikkuminen, kiipeily jne...), toisin kuin esim. pohkeen lihaksisto, joka jaksaa, jaksaa ja jaksaa.....
Nyt joku viisas kertomaan kumminpäin asia on. alkoi kiinostaaQuote:
Originally Posted by arni View Post
Käsittääkseni olkavarren lihaksisto (erityisesti kyynärniveltä koukistavat lihakset) koostuu pitkälti nopeista lihassoluista, joten kovat ja lyhyet sarjat lienee perusteltuja. Mutuilemalla voisi ajatella, että lihas on tottunut tekemään vahvoja, mutta lyhytkestoisia liikkeitä, ja väsyy varsin nopeasti (esim. roikkuminen, kiipeily jne...), toisin kuin esim. pohkeen lihaksisto, joka jaksaa, jaksaa ja jaksaa.....
Itse olen jostain kuullut että hauis olisi enimmäkseen hidasta tyyppiä, mutta ojentaja sitten täysin päinvastainen eli lähes pelkästään nopeita.
Itse olen jostain kuullut että hauis olisi enimmäkseen hidasta tyyppiä, mutta ojentaja sitten täysin päinvastainen eli lähes pelkästään nopeita.
Mulla sama käsitys. Eli pitkät sarjat olisi parempi+