Miten välttää treenaamisesta seuraavat kovettumat käsissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kinaasi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ymmärrän kyllä että naisia saattaa haitata kovettumat kätösissä, mutta että isoja ukkoja.. :)

ei haittaa menoa:

kasi.jpg

Noilla kätösillä voi saada baarissa SP:tä(säälipillua) kun naiset katsoo että on pahassa puutteessa kun käsitöitä tehty noin paljon:hyper:

Kyykkypehmusteista: Jos näitä käyttää niin ei ole kyllä tekniikka hallussa, eikä se myöskään siitä noilla parane.

Enpä nyt sanois, että se tangon paikka merkittävästi muuttuu jos siinä välissä on se puoli senttiä pehmustetta. Aika erikoinen väite. Samaan paikkaan sen tangon isken kun ilman pehmustetta. On vain huomattavasti mukavampaa epäkkäille kun on pehmuste.

Niinkuin joku tais jo sanoa aiemmin niin pehmusteella sen tangon painopiste muuttuu hieman. Isommilla raudoilla siinä on myös pyörähtämisen vaara. Lisäksi se tanko nyt ei vaan voi koskea, jos sulla on se oikeassa paikassa. Vai oletko sitten todella kipuherkkä? Tiedän hieroja-ajoilta, että joillain on juuri tuo trapsien seutu on ihan naurettavan arka.

ei oo testosta pulaa täs topicis.. sen verran karskei jätkii löytyy ;p
Jos ei oo kovettumii käsis tai ne muuten ei oo ihan paskana = ni mee homo nyplää pitsii =)

Yks hyvä syy lisää käyttää hanskoja näköjään ku jengi vetää verestävil/haavasil käsil omat treeninsä yleisestä hygieniasta piittaamatta..

nimim. ilmiselvä homo, ku en tykkää itellä kovettumista/rakoista/haavoista jne käsissä

Aika perus nettifoorumimeno:

Kuinka huollan salihanskoja? LOL älä käytä
Miten välttää kovettumat käsissä? LOL älä välitä
Miten saada sileä parranajotulos? LOL jätä sänki

Ei kai kukaan tosissaan reenaava mitään hanskoja käytä. Hanskojen myynti on pelkkää nyyppien rahastusta.

Okei, ehkä ne menee viel naisilla jonkinlaisena "muotijuttuja"...

En nyt ota kantaa noihin hanskoihin sen enempää, kun se tais tulla jo käsitellyksi. Se jäi viel mietityttämään, että mitä haitta noista kovettumista käsissä on? Siis itselle?

Mulla on ollu kovettumat kädessä niin kauan, kuin muistan, eikä niistä oo ikinä ollu mitään haittaa. En oo niitä rasvanu tms. eikä ne oo ikinä revenny itestään irti. Joskus on niitä huomaamattani nyppiny tai koukkinu mut ei muuten.

Nojoo, mielummin ehjillä käsillä treenaisin, ja tuo kuva on otettu 2päivää senjälkeen kun kädet oikeasti repesivät ensin renkailla vähäsen, ja senjälkeen rekillä, vaikka lämsiä käytänkin. Se EI ole kivaa kun ei pysty oikeasti tekemään mitään, ja vielä päälle se että repeämät käsissä paranevat parhaiten/uudesta nahasta tulee paksu kun niitä uittaa suolavedessä. Eli kirjaimellisesti suolaa haavoihin :)

Kovettumat ei haittaa, mutta eipä sitä paljoa tehdä jos kämmenet on oikeesti täysin revenneet niinkun valitettavan usein tapahtuu syystä tai toisesta. Lämsät suojaa suurimmalta osin, mutta ei nekään mikään ihmekeksintö ole.

Itellä ainakin ihan ammatin takia salihanskat käytössä. koulutettu hieroja siis ammatiltani. En usko, että kovin moni tykkäisi kun karhea nystyrä viiltäisi ihoa pitkin. Onhan ne hieman epämukavat ja eivät ehkäise ihan täydellisesti, mutta niiden käyttö ja oikea aikainen rasvaus kyllä auttaa asiaan. Mielestäni voi siis olla sileät kädet vaikka oisitkin kunnolla työtä myös tehnyt!

Itellä ainakin ihan ammatin takia salihanskat käytössä. koulutettu hieroja siis ammatiltani. En usko, että kovin moni tykkäisi kun karhea nystyrä viiltäisi ihoa pitkin. Onhan ne hieman epämukavat ja eivät ehkäise ihan täydellisesti, mutta niiden käyttö ja oikea aikainen rasvaus kyllä auttaa asiaan. Mielestäni voi siis olla sileät kädet vaikka oisitkin kunnolla työtä myös tehnyt!
Toi on kyllä ihan hyvin perusteltu. Tommosessa hommassa ne voikin hiukan vituttaa ja asiakaskin olla mielissään, jos niitä ei ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hanskojen pito on pakollista, koska kädet hikoo siihen malliin. Ei saa mistään kunnon otetta, jos kädet ovat kosteat/märät. Mankkua ei viitti joka liikkeessä hieroa, joten hanskat poistavat tuon ongelman. Leuat teen ilman hanskoja ja sillon sipasen mankkua käsiin.

Kovettumien poistuminen tuli plussana hanskojen käytön aloittamisen jälkeen. Enään ei tarvi kovettumia leikellä käsistä.

Eipä nuo kovettumat menoa haittaa. Hieman niistä aina välillä nahat lähtee mutta ennen nukkumaan menoa rasvaan kädet kunnolla niin aamulla huomattavasti paremmat.

Avovaimolta tosin saanut joskus kuulla että kovettumat ei tunnu kivalta hänelle:wtf:

Käytin hanskoja joskus aikanaan kun alottelin, mutta ei ne minulta ainakaan kovettumia poistanut. Kokeilin ainakin kolmia eri hanskoja ja aina sama homma. En tiiä sit oliko susia kaikkia.
Nykyään ei oikeastaan ole mitään tarvetta hanskoille. Kämmenet jotenkin vain kestää paljon paremmin kovaa käsittelyä.

Etukyykyssä ei kyllä millään saa tankoa niin ettei sattuisi perhanasti ilman pehmustetta, on sen verran luisevaa seutua tuo solisluu-olkapääakseli.

Olin auttamassa kaveria potkurilampun asentamisessa kattoon.
Kaverilla meni heti kädet rikki ja joutui hakemaan hanskat, itse en niitä tarvinnut eikä kämmenet olleet moksiskaan tiukkojen proppuruuvien kiertämisestä, kun oli ikään kuin nahka paikat kämmenessä omasta takaa.

Mulla ei känsät koskaan vuoda mitään, niissä on niin monta kerrosta jo kovaa sitkeää kovaa sarveistunutta ihoa ja jopa keskellä kämmentä on kovettuneita ihoharjanteita ja myös sormien ensimmäisten nivelien välin iho on paksuuntunut.

Joskus ohennan niitä terävällä veitsellä tai leikkaan saksilla ohuemmiksi ja hion sen jälkeen hiekkapaperilla.

Mun kädet tai jalatkaan eivät hikoile ja mulla ei myöskään jälkahiki haise, vaikka olisin ollut viikon kertausharjoituksissa samoilla sukilla.

Ei ei ei. Miksi pitäisi saada kovettumat pois käsistä?
Meikä yrittää saada kovettumia lisää käsiin kaikin mahdollisin ja mahdottomin keinoin.

Syitä miksi pitää olla kovettumia käsissä:

1. Naiset tykkää. Jokaisessa pippalossa missä ikinä oletkin naiset ihailevat kovettumiasi, eikä myöhemmin parisuhteessa edes esileikkejä tarvita, kun vain muistaa vilautella kovettumia.

2.Se on Miehen mitta. Mitä isommat kovettumat, sitä äijempi mies.

3. Voi sanoa hyvästit patalapuille. Kaikki 1½ kaveria on ihmeissään, kun ottaa 350 asteisesta uunista lasangekulhon, ja hämmentelee toisella kädellä munakasta.

:anssi: mutta uskon

Se nostaa painopistettä, eikä myöskään opita laittamaan sitä tankoa oikeaan paikkaan kun käytetään pehmustetta. Tangon ei kuuluisi sattua niskaan/selkää jos kaikki tehdään oikein.

Kyllä se tanko on mulle aiheuttanut nirhaumaa yläselkään, että on nähnyt ainakin tangon paikan kyykkytreenin jälkeen! Olen kyykännyt pehmusteella, että ilman ja suosinut pehmustetta sillä en kuitekaan omaa mitään "bullmentula-epäkkäitä"...
Pääasia, että kyykkääminen onnistuu ja liikerata on kuosissa IMO.

Itse aion tilata magnesiumia levytangoiluun ja kässäritouhut aion jatkaa hanskoilla vedettynä.

Hanskoissakin laatueroja! *check*

ps. tais olla hiukan vanhahko topicci, mut hyvä teema, salihanskat vs naturel.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom