Miten välttää treenaamisesta seuraavat kovettumat käsissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kinaasi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä ne kovettumat haittaa? Ei ne edes tunnu miltään ja näkeepä ainaki, että on käsillä muutaki tehty ku pidetty taskussa. Lisäksi kovettumia on mukava repiä jos on tylsää :D

Nuorella klopilla iho paranee nopeammin, mutta olen huomannut, että iän myötä ne kovettumat ovat pysyvämpiä ja ikävämpiä. :/
Tosin voihan kyseessä olla myös treenivuosien määrä eikä vain ikä.

Näkee, että on käyny puntilla, kun kämmenessä on kunnon kovettumat ja iho irtoaa treenin aikana. :D Mulla on käytössä Verruxin-geeli, joka syövyttää ja irrottaa noita kovettumia, joten se auttaa jonkin verran. Pitäisi vaan muistaa rasvata käsiä kunnolla iltaisin tai käyttää salihanskoja. :)

sali + golf = vittumaiset rakot kädessä, eikä pelkät kovettumat.. veto/selkä päivinä aukeaa, kun ei ehdi parantua.. tuntuu ettei hanskatkaan kokonaan estä, toki jonkun verran auttaa..

Rasvaus auttanut ainakin parantamaan noi paljo nopsemmin ku antas vaan olla kuivina ja halkeilevina.

vaahtomuoviläpyskät varmaan seuraava hankinta!

^ ja salihanskat on aika gay(vitsi(kö)).
Omat kädet aikanaan ainaki tottu aika nopee siihe hanskattomuuteen. En sitte tosiaa tiedä jos ollaa jo toinen jalka haudassa niin sehän alkaa lepraisuutena kämmenistä.

hmmh, pitäis varmaan alkaa käyttää kyykkytangossa pehmustetta, ni sais nenävarttakatsojat vähän naureskeltavaa ja ties vaikka pääsis salikomediaa topiccin naurettavaks.. niin paljon kiinnostaa mitä jengi ajattelee mun varusteista ;)

Noi vaahtomuovijutskat on kyllä samaa sarjaa kuin pehmuste kyykkytangossa.
En ole koskaan käyttänyt noita vaahtomuoviläpysköitä kovettumien ehkäisemiseksi, mutta noi on oikeasti kesällä kuumalla salilla hyvät, jos meinaa kädet hikoilla. Salilla kun on muutama maastavetotanko melko sileitä, niin niissä ei kyllä mitenkään pysy hikoilevien käsien ote ilman noita ohuita vaahtomuoveja. Magnesium hoitais saman asian, mutta en jaksa ja tykkää käyttää sitä, niin tulee käytettyä kesällä noita. Ikinä en kyllä mitään vetoremmejä käytä mavessa, joten otevoimasta tuskin kiikastaa.

Kovettumat kädessä on vain miehekkäät. Näkeepähän ainakin, että on tehty muutakin kuin pelattu tietokoneella.

Mua kyllä hirvittää ajatuskin kovasta treenistä ilman kovettumia, silloinhan ne kämmenet ois vielä kovemmilla? Hanskoista toki voisi olla iloa, mutta olen elätellyt toivoa että grippi paranee enemmän ilman. Toki jos ne repeilemään lähtee niin sillon on turha romantisoida känsiä, muistan miten saatanasti golfkurssin jälkeen sattui kämmeniin kun paljain käsin veteli.

Noi vaahtomuovijutskat on kyllä samaa sarjaa kuin pehmuste kyykkytangossa.

Mitäs pahaa kyykkypehmusteessa on? En heti jaksa uskoa, että tähän on joku järkevä, treeniin vaikuttava syy. Liekö vain sinun mielestäsi joku miehisyyden mitta, jos kyykkää ilman pehmustetta.

Ja kyllä. Käytän kyykkypehmustetta jos satun sellaiselle salille, missä se on. Vakisalillani ei ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs pahaa kyykkypehmusteessa on? En heti jaksa uskoa, että tähän on joku järkevä, treeniin vaikuttava syy. Liekö vain sinun mielestäsi joku miehisyyden mitta, jos kyykkää ilman pehmustetta.

Ja kyllä. Käytän kyykkypehmustetta jos satun sellaiselle salille, missä se on. Vakisalillani ei ole.
Se nostaa painopistettä, eikä myöskään opita laittamaan sitä tankoa oikeaan paikkaan kun käytetään pehmustetta. Tangon ei kuuluisi sattua niskaan/selkää jos kaikki tehdään oikein.

Antakaa mun kaikki kestää :D Just tämmösiä ensimmäisen maailman ongelmia... Mullakin on helvetin vaikeaa kun en tiedä mitä haluan huomenna syödä :D

skinremoval.jpg

Täältä saa vähän vinkkiä miten niistä pääsee eroon ennen kuin repeää irti:
http://www.beastskills.com/removing-calluses/

Jaaha täällä pakkiksen neidit keskustelee :)

Joo, elämä on niin ulkonäkökeskeistä nykyään. :rolleyes: Työ tekijänsä käsissä näkyy...

Mua kyllä hirvittää ajatuskin kovasta treenistä ilman kovettumia, silloinhan ne kämmenet ois vielä kovemmilla? Hanskoista toki voisi olla iloa, mutta olen elätellyt toivoa että grippi paranee enemmän ilman. Toki jos ne repeilemään lähtee niin sillon on turha romantisoida känsiä, muistan miten saatanasti golfkurssin jälkeen sattui kämmeniin kun paljain käsin veteli.
Mä jouduin hommamaan hanskat, koska uus työ vaatii suht ahkeraa käsienpesua ja vinyylihanskoja, eli känsät pehmenee ja repeilee irti sitten salilla. Grippi paranee CoC:lla.

ymmärrän kyllä että naisia saattaa haitata kovettumat kätösissä, mutta että isoja ukkoja.. :)

ei haittaa menoa:

kasi.jpg

ymmärrän kyllä että naisia saattaa haitata kovettumat kätösissä, mutta että isoja ukkoja.. :)

ei haittaa menoa:

Tuohan on vaan sen merkki että on oikeesti treenattu. Mulla on myös ylpeästi rosoiset kädet! :)

Tosin välillä sheivaan pahimmat tuosta sormien juuresta vähän tasaisemmiksi. Ihan partaterällä.

Siihen onki kiva ottaa syylät ja tulehdukset ku kourat rikki ja muiden lääppimät tangot. Varsinki ihana mennä tekemään jotain ku joku random-jantteri siinä eka repii känsänsä tangossa ja jättää pienet verijäljet seuraavalle :D

Isot miehet ja jaksaa keljuilla jostain hanskojen käytöstä, kaikkea sitä! Sehän o vaa fiksua jos haluaa pitää omasta hygieniastaan huolta ja paremman otteen tangosta. Jos pelekillä hanskoilla tekee, ni ihan samoin se ote vahvistuu isoilla rojuilla.

Kyykkypehmusteista: Jos näitä käyttää niin ei ole kyllä tekniikka hallussa, eikä se myöskään siitä noilla parane.

Vaahtomuoveista: Jos ei jossain helvetin ylätaljassa ote pidä kesät talvet niin suosittelen vaikkapa sukkien kutomista kuntosaliharjoittelun sijaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom