Miten välttää treenaamisesta seuraavat kovettumat käsissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kinaasi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Joskus hanskoja pitäny mutta mulla ei auttanut ainakaan yhtään ja sitä paitsi hanskat huonontaa tuntumaa tankoon mikä ei ole hirveän hyvä asia.

Mutta mikä sitten noihin auttaa, suihkuun jälkeen käsien rasvaaminen, tai vielä parempi olisi että pääsee saunomaan ja sen jälkeen ne kädet rasvaisi.

itse olen ammatiltani koulutettu hieroja. en ole ennen käyttänyt salihanskoja, mutta nykyään niitä käytän ihan vaan syystä että, jos kovettumat repeilevät voi tulla haavoja ja tulehuksia jotka haittaa vat työntekoa. hanskat eivät täysin estä kovettumien syntymistä, mutta ei ehkä revi niin paljoa jo olevia. työn ohessa hoituu käsienrasvaaminen, mutta teen sitä myös muutenkin useita kertoja päivässä. huomannut pehmentävän vaikutuksen säännöllisen rasvauksen tuloksena

Turha on porukan alkaa täällä huuteleen kuinka känsät kuuluu MIEHEN käsiin? Vitut kuulu, jos niistä ei tykkää niin ei tykkää. Olen itse mies miehen hommissa, mutta miksi ottaa käsiin salilta kipeytyviä känsiä jotka pahimmassa tapauksessa repee ikävästi ja aiheuttaa kipuja. Ennen sain känsiä napsia sivuleikkureilla samalla kun kynnet veti sileiks, ei enään.

Mulla kädet hikoo kuin sika helteellä joten on käytettävä mankkua tai hanskoja. Ostin kunnon GASP:n hanskat rannetuilla, joita käytän jos oikee ranne ottaa kipeetä vanhojen murtumien takia. Mankkua käytän esim leuanvedossa, koska on saatava kunnon grippi tai mavessa, muuten menee hanskoilla. Oon omistanut joskus bemarin, niin on vissiin sen verran tota munanjatketta vielä jäljellä, että itsetunto on korkealla ja se mahdollistaa hanskojen käytön salilla, onhan ne neideille tarkoitettu.

Eli ne "TOSI MIEHET" jotka huutelee että hanskat on gay, hankkikaa vaikka ihan sinne "tosimiehen työpaikalle" kunnon hanskoja niin voi jopa työt maistua hanskoilla. Tiedän, koska olen myös ollut hanskavastainen ennen kotona ja puutarhassa.

Hyvin on pimperoa irronnut sileillä käsillä. Lisäksi käytän vielä kasvovoidettakin tasaisin välein ja silloin tällöin siistin kulmakarvojakin ettei näytä ihan Mauno Koivistolta. Ainoa mikä vituttaa hiukan on se, että ei ehdi olla poikamiehenä aina vaihtojen välissä kun päivän tai kaksi. Aina on tyrkyllä seuraava vaikkei edes etsi mitenkään seuralaista. Tarvis varmaan pitää oikeaa lomaa joskus ja lähteä karkuun naisia jonnekin kauemmas. Tsemppiä vaan kaikille miesten miehille, jotka haluaa känsiä käsiinsä, näyttää rumalta ja haista pahalta. :thumbs:

Itseeni noi kovettumat ei haittaa, ei oo mitenkään aiheuttanu kipua tai mitään muutakaan harmia. Jos kuitenkin joitakin ne haittaa ja ne on vältettävissä esim. hyvillä salihanskoilla niin suotakoon se heille.

Hyvin on pimperoa irronnut sileillä käsillä. Lisäksi käytän vielä kasvovoidettakin tasaisin välein ja silloin tällöin siistin kulmakarvojakin ettei näytä ihan Mauno Koivistolta. Ainoa mikä vituttaa hiukan on se, että ei ehdi olla poikamiehenä aina vaihtojen välissä kun päivän tai kaksi. Aina on tyrkyllä seuraava vaikkei edes etsi mitenkään seuralaista. Tarvis varmaan pitää oikeaa lomaa joskus ja lähteä karkuun naisia jonnekin kauemmas. Tsemppiä vaan kaikille miesten miehille, jotka haluaa känsiä käsiinsä, näyttää rumalta ja haista pahalta. :thumbs:

Niin että hyvä flaksi on sileiden käsien ansiota... No, muista sitten rasvata hyvin käsiäsi että sitä pimperoa tulee vielä tulevaisuudessa :)

"The only legitimate use for a glove is to cover an injury... A desire to prevent callus formation (possibly so as to not snag one's pantyhose) does not constitute a legitimate use. And if you do insist on wearing gloves, make sure they match your purse."

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hommaa grippiä nii ei irtoa kahva vaikka ois rasvattu, tuo on tommonen epämääränen korvike kuten vyö jos keskikroppa on heikko :vink:
Jos se kahva lipsuis, niin tuo olis hyvä ratkasu. Tuli vaan tunnit täyteen Mr.Känsälle, ja se päätti revetä irti kädestä ilman sen kummempia kahvan lipeemisiä.

Mulla on itse asiassa irronut nahanpalanen känsän vierestä viimeisessä vedossa. Magnesiumia kämmenissä ja sitten otin irti kuivaa nahkaa joka siis oli känsä niin repesi siitä vierestä sitten ihonpalanen. Ei se välttämättä niin kipeä ollut mutta muut salilla olijat eivät varmasti olisi arvostaneet sitä veren määrää mikä siitä lähti.

Mulla kävi niin, että kuin aikani treenasin kovettumat käsissä, ne alkoivat vähitellen kulua. Tän jälkeen niitä ei ookaan näkyny, iho varmaan tottunut tai jotain.

Mulla on aina silloin tällöin kovettumia ja ihan hyvin ne on sopeutuneet ihoon. Ei mitään kosmeettista haittaa jne. On eri asia omata seksikkäitä kovettumia käsissä kuin haista pahalta röllipeikolta, joka ei käy "naisten hömppäsuihkussa" lol... Itsekin jopa kuorin kasvoni jollain Lidlin aineella... tosin kosteusvoiteet on turhia, kun iho on jo muutenkin hyvä ja kostea.

Ja eiköhän ne naiset katso miehessä jotain muuta kuin sitä onko sillä kovettumia vai ei käsissä ;-)

Käsien rasvaamista jos harrastaa, niin kannattaa vähentää, koska se pehmentää kämmeniä ja kovettumia syntyy helpommin.

Mitä ne kovettumat haittaa? Ei ne edes tunnu miltään ja näkeepä ainaki, että on käsillä muutaki tehty ku pidetty taskussa. Lisäksi kovettumia on mukava repiä jos on tylsää :D

treenityttö tottahan se on tuokin. siksipä onkin varsin tärkeää oikeaikainen se rasvauksen ajankohta. käsien on pysyttävä pehmeinä läpi vuorokauden. voisin myös veikata, että ei kovin moni ihminen tykkäisi jos ihoa pitkin liukuu hieman repaleinen ja rikkinäinen kovettuma :) tästä syystä salihanskat ovatkin ainakin itselleni lähes ehdottomat ja jonkun verran ehkäisee kovettumien syntyä/laajenemista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom