Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos paljon, niko3 ja Outibf! Taidanpa nyhtää kottikärryistä renkaan irti talveksi, siitä syntynee pätevä voimapyörä:lol2:
Niin mutta siis miten muka pitkät sarjat tekevät lihaksesta tiukemman? Onhan tuossa vatsan alueella useampiakin lihaksia kuin vain yksi, mutta samoin on muuallakin ja silti ihan perusliikkeillä tehdään timmit ja näyttävät lihakset/lihaksitot. Jos olisi jotain perusteluja miksi vatsa treenautuu eri tavoin?
mut kun se hakikin sitä et vatsojen kohalla ei oo pääasia se massa :D niin en tajua et mikä siinä on epäselvää.... ja vatsassa kun on tosiaan lihaksia pari enemmän ku vaikka haukkaris, tai se etummainen suora vatsalihas, sit uloimmat vinot vatsat ja sisemmät vinot ja sit vielä se syvä poikittainen ja ne on aikalailla päällekkäin ja niitä tarvitaan kaikissa arjenkin askareissa ehkä vähän enemmän ku vahvaa hauista niin ajattelis et se voi vaikuttaa vähän siihen et miten niitä reenataan. mutupuhetta kaikki et älä huoli ei oo antaa perusteluja jotka muuttais käsitystäs maailmasta tai ihmisen anatomiasta!
kerroin vaan että oon havainnut et sopii mulle hyvin, niin ei sen nyt pitäis olla kummonen ongelma :D
ja sanoin tosiaan senkin etten tee mitään 100 toiston sarjoja, en usko et siinä on mitään pointtia, mut teen monta erilaista kymmenen toiston sarjaa putkeen, se on musta eri asia ku veivata tyyliin 100 istumaannousua jalat tuettuina....
ja taskuamatsoni, sun vyötärö on varmaan 10cm mun vöytäröä kapeampi et sellaset vähän massakkaammat vatsat voi sopia sulle (mun näkökulmasta) paremmin kuin itelleni
... oikeesti mua hävettää koittaa selittää tätä kun annan itestäni sellasen kuvan et oon lukenu liikaa naistenlehtiä ja selitän samaa mitä niissä, että kylkien reenaaminen on pahasta ku vyötärö levenee, mut en tosiaan tarkota samaa vaikka vähän siltä kuulostaakin... tykkään siitä että mulla on lättänämaha jossa on kaikki kuviot sopivasti näkyvillä, vaikkei niissä lihaksissa massaa niin pirunmoisesti olekaan. jos lihoisin tästä vähän niin sit ehkä pitäis alkaa hankkii sitä massaa niihin vatsoihinkin ettei masu näyttäis pulleelta.
Istumaannousuja (ilman tukea) ja jalkojennostoja tulee tehtyä kerran viikkoon.
No mikä muu voi olla tarkoituksena kuin massan keruu? Ei niissä vatsalihaksissa ole muuta kuin lihasmassaa. Jos vatsaa haluaa tiukemmaksi, on lihasmassaa kasvatettava (toki laihdutuskin auttaa mutta se ei kuulu tähän). Ei lihaksia voi kaunistaa muuten kuin kasvattamalla niiden kokoa. En usko että olet sen kummemmin kokeillut muita tapoja treenata vatsoja, tai kokeillut muiden lihasten treenaamista vatsojen tapaan, joten varmaan turhaa sanoa että "sopii mulle hyvin".
Höhöö :D