Miten treenaat vatsalihaksesi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tokoro
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Perus: istumaannousuja lisäpainoilla, jalkojennostoja maaten, voimapyörää, maastaveto ja kyykky ilman vyötä. 2-4 kertaa viikossa vatsat, 2krt viikossa maastaveto/kyykky.

Vatsapäivinä teen nuo kaikki jhulmin klipeissä olevat liikkeet +jalannostot makuullaan ja kyljellään. Jokasta liikettä 2xfailureen.
Rutistuksia ylös asti jalat sohvalla tulee pumpattua enemmänkin, pienellä avustuksella tosin. Saa parhaan tuntuman tolla.
Jandoja yritän rutistella aerobisten treenien jälkee, ku maha on tyhjimmillään :D
Stomach vacuumia teen silloin tällöin.

e: unohtu mainita, et jalkojen nostois on käytös 2kg:n nilkkapainot.

Eiku enhä mä teekkää 3klipistä, ku tota loppuosaa.. Pitäs kyllä kokeilla noita muitakin jalannostovariaatioita - kuhan keksis jonku hyvän penkin, jossa tehä.

voimapyörällä rullailen parit sarjat ja perus vatsalihasliikkeitä selällää yleensä sopivassa kulmassa. mikäli salilta löytyy tarpeeksi pitkät narut ylätaljaan niin niistä kiinni ja polvilleen lattialle ja eikun rutistelemaan. silloin tällöin kokeilen myös erilaisia hilavitkuttimia :D eli aika monipuolista. niin ja säännöllisen epäsäännöllisesti vatsat teen..yleensä selkäpäivän yhteydessä.

Juutuubista vetäsin abs in 3 min nimellä videon jonka reeniä vähän muokkailin / sekotin yhen pakkotoiston tredeissä olleen vatsalihas reenin kanssa :D. ( kirjottanu julhi tai jotain sinne suuntaan, en muista enää :/ .)
Vatsapäivinä teen nuo kaikki jhulmin klipeissä olevat liikkeet +jalannostot makuullaan ja kyljellään. Jokasta liikettä 2xfailureen.
Rutistuksia ylös asti jalat sohvalla tulee pumpattua enemmänkin, pienellä avustuksella tosin. Saa parhaan tuntuman tolla.
Jandoja yritän rutistella aerobisten treenien jälkee, ku maha on tyhjimmillään :D
Stomach vacuumia teen silloin tällöin.

e: unohtu mainita, et jalkojen nostois on käytös 2kg:n nilkkapainot.

niin noita jhulmin klippejä ittekin meinasin :D Harmittaa kylläki kun ei kotona saa tota mun vatsasarjan viimestä liikettä oikee missää kunnolla tehtyä ( en tiä liikkeen nimee mutta semmonen puolikas istumaannousu kun ei oo mitää selän alla..)

e: enklanniks joku full-range abs tai jtn...

Voisitteko kertoo jonku mainion vatsalihas liike systeemin et saisin kesään asti packin.
niinku millanen ravinto ois ok ja millasii liikkeit ja paljo ja 3krt viikos vai tai , joo oon aloittelija.

Voisitteko kertoo jonku mainion vatsalihas liike systeemin et saisin kesään asti packin.
niinku millanen ravinto ois ok ja millasii liikkeit ja paljo ja 3krt viikos vai tai , joo oon aloittelija.

Uh...

Diettaat ja vedät vaan rasvat pois nii eiköhä se näkyville tuu.

Suositut

Back
Ylös Bottom