miten proteiinijuomaan lisää puhtia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
Tavoitukseni on saada lihasmassa. Palautusjuoman lisäksi vedän yhden protskudrinkin joskus päivällä maidon kanssa, mutta kaloreita ei keräänny kuin 270. Miten sais tohon vähän lisää puhtia? Johonkin 400 kaloriin olis varmaan ihan hyvä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nakkaa rypsäriä messiin :rock:

Mä suosittelen maltoa siihen palkkariin, sillon kun tavoitellaan maksimaalista palautumista ja lihasmassaa on hiilareita oltava palkkarissa 1g/painokilo. Esim. maltossa on energiaa reilu 350kcal/100g. Ja tota juttua en itse keksinyt eikä ole oma mielipiteeni. Ja malto ei maksa juuri mitään.

...juu mut maltohan on nopeita hiilihydraatteja, eikä siks hyväksi muulloin kuin palautusjuomassa.

Jos pistän rypsyöljyä juomaan niin silloin kannattaa taas poistaa maito, jollonka kalorit taas putoo puoleen ;) Ehkä sitä vois heittää pähkinävoita sekaan...

Carbon sanoi:
...juu mut maltohan on nopeita hiilihydraatteja, eikä siks hyväksi muulloin kuin palautusjuomassa.

Jos pistän rypsyöljyä juomaan niin silloin kannattaa taas poistaa maito, jollonka kalorit taas putoo puoleen ;) Ehkä sitä vois heittää pähkinävoita sekaan...
Minkä vitun takia maltoa myydää pitkäketjuisena hiilihydraattina joka nostaa verensokeria pitkään ja hitaasti??????Näin mainitaan joka ikisessä jutussa. Ja palkkaristahan nimenomaan oli tässä kyse. Ja kyllä tiedän että malton GI on 136 (muistaakseni)
saimonsinlou sanoi:
Mitenkäs se on, kun kukaan ei oo vielä pystynyt todistamaan palautumisjuoman palauttavia vaikutuksia.. :)
Nyt oon huomannu kun käytän palkkarina Fast Muscle+:saa jossa on maitoproteiinia. En tiedä onko pelkkää placeboa mutta lihakset on päivän pari pidempään kipeänä kun verrataan palkkariin jossa on vaan nopeaa heraa.

Tylerd sanoi:
Nyt oon huomannu kun käytän palkkarina Fast Muscle+:saa jossa on maitoproteiinia. En tiedä onko pelkkää placeboa mutta lihakset on päivän pari pidempään kipeänä kun verrataan palkkariin jossa on vaan nopeaa heraa.

Menee aika mutu-pohjalta, mutta palkkarihan nimenomaan nopeuttaa palautumista.

Kride sanoi:
Menee aika mutu-pohjalta, mutta palkkarihan nimenomaan nopeuttaa palautumista.
No tottakai! pointti oli se että kun on korvattu hera pohjainen palkkari palkkarilla jossa on heraa ja hidasta maitoproteiinia niin palautuminen on hidastunut. Ekaa kertaa olen huomannut eroa palkkareissa.

Tylerd sanoi:
No tottakai! pointti oli se että kun on korvattu hera pohjainen palkkari palkkarilla jossa on heraa ja hidasta maitoproteiinia niin palautuminen on hidastunut. Ekaa kertaa olen huomannut eroa palkkareissa.

Joo, anteeksi, luetunymmärtäminen kusee ja pahasti.

En sitten tiedä onko makuhermoni pahastikkin vääristyneet, mutta itse ainakin pystyn ihan vaivatta nielemään gainereita joihin heitän sitten öljyt ihan maidon sekaan. Se ei mun suussa paljoa erilaiselta maistu. Toisaalta kulautankin kyllä ton seitsemän desin juoman yhdellä tai kahdella huikalla sen suuremmin "nautiskelematta" ;)

Rypsärit vaan sinne maidon ja jauhojen joukkoon, ja sauvasekoittimella sekaisin. Ei se sitä makua juuri miksikään muuta IMO.

Carbon sanoi:
Tavoitukseni on saada lihasmassa. Palautusjuoman lisäksi vedän yhden protskudrinkin joskus päivällä maidon kanssa, mutta kaloreita ei keräänny kuin 270. Miten sais tohon vähän lisää puhtia? Johonkin 400 kaloriin olis varmaan ihan hyvä.

Mahtaako se ruokapuoli olla muuten kunnossa?

Carbon sanoi:

Juu. Pistät ensin 1-2 desiä kaurahiutaleita turpoamaan siihen maitoon. Kymmenen minuutin päästä sotket joukkoon heran ja 2 ruokalusikallista pähkinävoita. Alkaa olla jo hyvä massajuoma siinä kourassa.

Sitten kovemmille jätkille on omat pirtelöt...
http://www.deepsquatter.com/shake.htm
:lol2:

Omskakas sanoi:
Juu. Pistät ensin 1-2 desiä kaurahiutaleita turpoamaan siihen maitoon. Kymmenen minuutin päästä sotket joukkoon heran ja 2 ruokalusikallista pähkinävoita. Alkaa olla jo hyvä massajuoma siinä kourassa.

Sitten kovemmille jätkille on omat pirtelöt...
http://www.deepsquatter.com/shake.htm
:lol2:
Joo ja samalla siihen juomaan vois laittaa kuhan poikineen ja pari säynävää :lol2:

Tylerd sanoi:
Joo ja samalla siihen juomaan vois laittaa kuhan poikineen ja pari säynävää :lol2:

Kuha ei ole kyllä paras vaihtoehto tuohon sisältää vain 16.2g proteiinia sataa grammaa kohti.

Itse suosin lohifilettä, se on kotimaista ja protskut 24.2g/100g :rock:

Tuntuu vaan että toi on palautusjuomaan vähän liian hidasta proteiinia, siksi vedänkin tota vaan iltapalalla. :D

Tylerd sanoi:

Yritätkö vihjailla, että juoma olisi jotenkin pahanmakuista? :D Eeeeiiii suinkaan. Herkkua se ei ole, mutta jos herapirtelö menee, niin kyllä tuokin. :kuola:

Omskakas sanoi:
Yritätkö vihjailla, että juoma olisi jotenkin pahanmakuista? :D Eeeeiiii suinkaan. Herkkua se ei ole, mutta jos herapirtelö menee, niin kyllä tuokin. :kuola:
En suinkaan yritä vihjailla, miten niin :urjo: Miks tollasta mössöö tarvii edes ajatella? Perusteluja???? Maailma on täynnä hyvänmakuisia ja helvetin hyviä juomia, siis juomia. Ei mitään soosia :kuola:
Lohifile vois olla parempi sinne joukkoon tai tonnikala. On toikin aika mielenkiintoinen tuttavuus epäilemättä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom