Just parhaillaan kauhon lusikalla Valion rasvatonta raejuustoa suoraan purkista. Leipää kyytipojaksi. Eihän tuo edes maistu millekkään kun yhdistää muun ruuan kans.
Syön raejuustoa. Se on HC! :whip: Pitää olla kyllä Änkkärin tasoinen Pro potari, että pystyy raejuustoa syömään. Hyvä, että joku laittoi tästäkin (taas...) oman tredin pystyyn niin selviää kuka on se kovin ja HC:ein rahkansyöjä!
Varmaan joka toinen kerta pelkkää raejuustoa syön suoraan purkista tai ruuan lisukkeena lautasella. Muulloin pistän purkillisen tonnikalaa ja 200g rajuustoa sekaisin..
Mä laitan raejuustoa puuron päälle ja kaadan siihen sit viel jotain Valion vähäkalorisista mehukeitoista. Ja iltapalana tai välipalana ilman puuroa ja mehukeitto siihen suoraan purkkiin juuston päälle. Nam! Lähikaupassa myyjät kattoo aina pitkään jos mä haalin kauheen kasan -50% oranssilla lapulla varustettuja raejuustoja kärryyn. Eip ne tiiä mitään hyvästä...
Joko ihan pelkästään suoraan purkista, tai sitten ruuan/salaatin lisänä. Kerran erehdyin sekoittamaan ananasmurskan kanssa :urjo: ei mun makuun sopinut kyllä ollenkaan...
Vähän kuin vahingossa kaadoin raejuuston joukkoon paahdettuja auringonkukan siemeniä, kun ei oikein ajatus luistanut, tarkoitus oli pistää jugurtin sekaan nuo. Mutta ihmetys oli melkoinen, kun raejuuston kanssa maistuvatkin paljon paljon paremmalta kuin jugurtin seassa.
Aamuisin laitan kaurapuuroon niinkun kovin monet tuntuu tekevän herkkua. Mutta vielä parempaa raejuusto on jugurtin kanssa sekasin :P
Ihan sama mitä jugurttia, se on niin hyvää että voisin syödä vaikka tunnin välein kulhollisen! Kumma juttu että 3 vuotta on tuotakin syöty ja edelleen maistuu yhtä namilta :D