Miten porukka syö raejuustonsa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleensä paljaaltaan syöny, mutta äske kokeilin sekoittaa tonnikalaan niin tuli kyllä ihan taivaallista :kuola:

Alkaa oleen protuarvot kohdallaan ;)

Ite syön raejuuston ihan sellaisenaan. Pitänee kokeille näitä mixejä :)

:offtopic:
kysyisin vaan jos porukka suosii rasvatonta vai sitä kahden prosentin raejuustoo? mun mielestä ainakin se rasvaton maistuu aika kuralle...:urjo:

kysyisin vaan jos porukka suosii rasvatonta vai sitä kahden prosentin raejuustoo? mun mielestä ainakin se rasvaton maistuu aika kuralle...:urjo:
Ei sitä rasvatonta pysty kyllä nielemään kuin naama nurinpäin, maku ja koostumus kun on aikalailla vastaavat kuin styroksissa. Ingmanin 2-prosenttinen on ollut meikän luottotavaraa jo ties kuinka monta vuotta.

Riippuu vähän siitä miten sen nauttii. Pelkiltään 2% raejuusto on parempaa, mutta puuron kanssa syötynä se on ainakin mun makuun liian kermaista ja sotkeentuu sellaseks ällöksi maitoliiruksi. Rasvaton säilyttää puuron joukossa koostumuksensa paremmin, styroksimaista kun on. ;)

Uudet cottifrutti välipalat on aika hyviä. Maustettua rahkaa ja raejuustoa sekaisin. Nami :) Ja vielä rasvatonta.

hmm.. mun mielestä maistuu 2% ja rasvaton aika samalta.. tosin noita molempia tulee syötyä ihan riippuen siitä kumpaa löytyy, mutta ingman on jotenkin parempaa ku valion.. varmaa joku placebo :david:

Pelkiltään tai banaania sekaan:kuola:
Puuron seassa myös maistuu
Ingmanin 2% menee täälläkin, valion versio ei oikein maistu, ja rasvatonta kerran olen väkisin joutunut syömään, ei koskaan enää :urjo:

Mulla on aina jääkaapissa Ingmanin rasvatonta raejuustoa (tai no, 0,3% rasvaa...) Oon niin tottunu siihen, että en paremmasta edes tiedä kai.

Raejuustoahan voi laittaa melkein mihin vaan: salaatteihin, rahkaan, puuron sekaan, riisien sekaan, kanasuikaleitten kanssa, leivän päälle jne.

tein tässä joku kerta purkkihernekeittoa ja heitin lautasen pohjalle noin 100g raejuustoa ja siihen päälle hernekeittoa.
ei edes maistanut että joukossa oli raejuustoa.

raakana
Jogurtin kans
tonnikalan kans
ananaspalojen kans
sekavihannesten kans

jokaiselle päivälle oma resepti :hyper:

Ananaspalojen kans ehkä parasta, myös viinirypäleet on aika rock ja tietty banaani. Omenaa oon myös koittanut pilkkoa sekaan mut ei ollut niin hyvä kombinaatio

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom