Miten porukka syö raejuustonsa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta lusikallinen raejuustoa keittokinkun tai kalkkunaleikkeen sisälle rullattuna on aivan toinen juttu! :kuola:

Näin on. :worship: Sopii erinomaisesti pieneen naposteluun.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hohoo, raejuustoa. Eräs nainen avas mun jääkapin ja totesi "Sulla on raejuusto-ongelma". Kaupan myyjä totes ku ladoin 7x400g raejuustoa taas vaihteeks tiskiin että "taidat tykkää raejuustosta"

Raejuusto menee
-puuroon
-ruuan sekaan (jauheliha+riisi, kana+riisi, whatever, sinne vaan raejuustot sekaan)
-paljaaltaan
-weetabixin/murojen kanssa

Mä oon nyt ketolla vetäny mun raejuuston seuraavasti:

- 100g Maksamakkara
- Purkki raejuustoa
- 20g Öljy

Mausteina chili ja valkosipulisuola..

Nam nam..

Lusikalla purkista.

Mä kaadan raejuustoa paahdetun Vaasan ruispalan päälle ja syön. Tällä hetkellä tämä on ihan paras aamiainen. Joskus siihen päälle jaksaa pilkkoa jotain vihannestakin ja/tai jotain tuoretta yrttiä.

Purkist suoraa eilen ainaki otin aamupalaks 400g raejuustoo :P
Eikun lusikka käteen ja latomaan.

Parhaimmillaan raikku on tosiaankin suoraan purkista nautittuna, mutta kyllä meikäläinen heittää sitä aina aamupuuron ja joidenkin safkojen sekaan. Kyllä toi kama sopii melkein mihin tahansa!

Persikkaa raejuuston sekaan, namnam. Syon jopa tonnikalaa raejuuston kanssa ja ihan mita vaan. Se kun maistuu sen verran neutraalilta.

Raejuustohan menee ihan pelkästäänkin oikein näppärästi. Lisäksi tulee laitettua aamupuuroon ja salaatteihin. Unohtaa ei sovi myös tuttua ja turvallista tonnikala & raejuustomössöä. Vallan nameja kaikki.

Sellasenaa purkista tai jos on 400 gramman purkki puolillaan tai alle nii tonnikalaa sinne sekaa. Tonnarina käy toi abban vesi/öljy.

Ite vetelen paljaaltaan, silleen ihan hyvää. Kannattaa myös kokeilla sekoittaa maustettuun jogurttiin, esim. hedelmäpommi, mansikka, banaani jne....

Raejuusto sellaisenaan tökkii saamaristi, en tiedä miksi?Ei se oo ees pahaa...

Siispä tungen sitä aina sen sekaan mitä kulloinkin syön...eilen esimerkiksi oma tekemä chilikana oli liian tulista, joten korjasin asiaa hiukan raejuustolla:evil:

Sitähän nyt syö miten vaan, raakana, puuron seassa, minkä tahansa ruuan seassa ja jälkkärinä kun viipaloi banaania sekaan.

Jooh ihan miten päin vaan menee :D

Normisti Ananaksen kanssa vetelen nuppiini. pitäs kokeilla maito - Hera80(suklaa) drinksun seassa :D

Sori toi tupla postaus

Tällä hetkellä pääasiassa tonnikalaraejuustovoileivissä ja joskus jonku salaatin seassa. Sillon tällöin tulee vetastua sellanen tonnari-raejuusto-mix iha lusikalla poskee.

ainoa huono puoli raejuustossa on se ällöttävä neste mitä ainakin 400 gramman purkkien pohjilla esiintyy. Muuten huippuravintoa! :) ja rasvatonta raikkua ei tueta! ainakaan euroshopperin...onkos kukaan maistanut ? hyi mitä törkyä!!

Neste vaan helvettiin, totta tosiaan se on pahaa. Valion 0,2% on aivan perseestä, kuivaa ja maistuu suolalta :D 2% on ihan hyvää, paljon "mehukkaampaa".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom