Miten porukka syö raejuustonsa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja purkkis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tähän asti syönyt purkista sellaisenaan ja ihan kivasti on mennyt. Tätä ketjua luin muutamat ekat viestit ja päätin kokeilla mansikkahilloa, ja sen kanssa se menee vielä helpommin alas, jos nyt ei silti mitään suussa sulavaa herkkua ole. En jaksa mitään monimutkaisempia reseptejä edes alkaa kokeilla.

400g raejuustoa menee siis tuolla tavalla, vielä olisi keskittävä millä perkeleen keinolla sen 500g rahkaa saisi päivässä alas, siitä tulisi jo tarvittavat proteiinit + ekstraa sitten kaikista muista päivän ruokailuista. Tuosta rahkasta ei vaan hyvää tunnu saavan helpoilla keinoilla millään, olen niin laiska etten jaksaisi edes tehosekoitinta käyttää, varsinkaan kun en ole siitä scheissesta saanut hyvän makuista vielä sitten millään.

Mulla on päivän viimeinen ateria 200g raejuustoa ja 1 omena. Raejuusto menee paremmin alas kun on kyytipoikana jotain.

Yleensä raejuusto menee ihan raejuustona ilman tillbehöörejä. Harvemmin tulee laitettua mihkään ruokaan lisukkeeksi, salaatin kanssa tosin sopii hyvin.

Olen tähän asti syönyt purkista sellaisenaan ja ihan kivasti on mennyt. Tätä ketjua luin muutamat ekat viestit ja päätin kokeilla mansikkahilloa, ja sen kanssa se menee vielä helpommin alas, jos nyt ei silti mitään suussa sulavaa herkkua ole. En jaksa mitään monimutkaisempia reseptejä edes alkaa kokeilla.

400g raejuustoa menee siis tuolla tavalla, vielä olisi keskittävä millä perkeleen keinolla sen 500g rahkaa saisi päivässä alas, siitä tulisi jo tarvittavat proteiinit + ekstraa sitten kaikista muista päivän ruokailuista. Tuosta rahkasta ei vaan hyvää tunnu saavan helpoilla keinoilla millään, olen niin laiska etten jaksaisi edes tehosekoitinta käyttää, varsinkaan kun en ole siitä scheissesta saanut hyvän makuista vielä sitten millään.

Ite oon nyt herkkuperseillyt ja vääntänyt seuraavanlaista settiä evääksi töihin useampana päivänä. Omasta mielestäni on kyllä helevetin hyvvää...

1 prk Ehramia
1 prk Raejuusto (200g)
1 dl kaurahiutaleita
0,5dl sokeritonta mehukeittoa
Ripaus vaniljasokeria ja makeutusjauhetta

Koko sörsseli lusikalla sekaisin semmoseks epäilyttävän näköseks mössöks.
Mahtuu just sopivasti semmoseen pieneen pakasterasiaan. Öljyy sekaan jos
tuntuu siltä että kaloreita pitää saada enemmän. Noita makeutusjuttuja kannattaa lisäillä vähän kerrallaan ettei tuu liian imelää.

Tuommosia väännät kaks settiä niin on sekä raejuusto ja rahka "ongelma" paketissa.

Kaurapuuron kanssa..joko olen keittänyt kaurapuuron tai syonyt kaurat ihan -paketista suuhun- periaatteella ja siihen purkillinen sekaan ni johan on maistuvaa.

Minä oon niin laiska, etten jaksa tehdä mitään erikoisia koktaileja raejuustosta tai maitorahkasta. Raakana menee useimmiten. Mutta kokeilin kerran laittaa ruisleivän päälle maksamakkaraa ja sen päälle reilusti raejuustoa. Oli kyllä tosi hyvää ja voin suositella.

Myös tonnikala ja raejuusto yhdistettynä on myös ihan kelpo yhdistelmä.

Aamupalana vedän lautasellisen kaurapuuroa ja 200g raejuustoa samalta lautaselta. Maut sopii hyvin yhteen. Suorastaan täydentävät toisiaan.

Kaurapuuron ja mehukeiton kanssa joka aamu ja joskus illallakin. Loistava kombo jonka imitoin täältä Pakkikselta. :kuola: Pelkiltään en oikein tykkää syödä. Joskus aiemmin söin raejuustoa aterialla, mutta se alkoi tympäistä, joten siirsin ne aamupuuroon.

Välillä on tullut tehtyä tämmöstä komboa:
- Pari vaasan ruispalaa pohjaksi
- Tonnikalapurkki puokkiin molempien päälle
- Raejuustopurkki puokkiin molempien päälle
- Maun mukaan pizzamaustetta tms. oreganoa

Nuketetaan mikrossa sen verran että toi juusto pikkasen sulaa.

Aikas kiva "pizzasnäkki" tosta tulee vaikka iltapalaksi. :kuola:

raejuustoa.. eipä tuota ole kokeiltu kuin paljalteen. eikai sitä tarvi sen enempää lähtee mixailee mihinkään.

purkista...
joko raakana,tai sitten miksattuna ananasmurskan (makea vaihtoehto) tai kananmunan ja tunan kanssa (proteiinipommi vaihtoehto)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom