Miten polttaa lihaksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jippuli
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Otsikko voi kuulostaa hieman oudolta kysymykseltä.

Ongelmani on kuitenkin sellainen, että 75% kehon rasvasta kerääntyy sisäreisiin ja perseeseen. Tämä taas johtaa siihen, että kun hinkkaan mavea ja syväkyykkyä niin perse ja reidet turpoavat ennestään, joten ns. tiukka perse on pelkkä unelma vain. Dieettaamalla varmaan onnistuisi jos vetäisi kehon rasvat lähelle nollaa, mutta käytännön syistähän tämä ei tule kysymykseen. Nyt pitäisi siis jättää massatreeni jaloilta kokonaan pois, mutta voimasta tietystikään en halua luopua.

Millätavalla tulisi siis ruoskia persettä tästäeteenpäin, jotta saisi sitä lihaa palamaan? Salilla ainoastaan lyhyitä sarjoja raskailla painoilla, ja pitkää aerobista matalalla sykkeellä? Ruokavaliollahan lihaa olisi helppo kuluttaa, mutta en haluaisi kadottaa ylävartalon lihoja. Jos joku kohtalotoveri sattuu lukemaan, niin voi antaa vinkkiä. Aerobista en nykyään harrasta kuin pari kertaa viikossa, mutta ainakin kuuleman mukaan läskin pitäisi tulla geenien määräämille alueille. Ja rasvaprosentti ei tosiaan oo mikään hirmuinen, mahaa ei ole.

Vai olisiko tällainen ratkaisu täysi tuho? Mahtaisko käydä niin että perse pienentyis mutta muuttuis löysäksi säkiksi?

hmm.. siis mielestäsi tiukka perse ei voi olla iso? Jos haluat lihaa polttaa niin älä tee salilla mitään niille jaloille. Kyllä ne kuihtuu ajan kanssa pois.

hmm.. siis mielestäsi tiukka perse ei voi olla iso? Jos haluat lihaa polttaa niin älä tee salilla mitään niille jaloille. Kyllä ne kuihtuu ajan kanssa pois.

No tietty se voi olla mutta... Jos perse on iso pallo, ja vaikka rasvat olisi nollissa, niin ei se välttämättä näytä niin tiukalta housut jalassa.

elä ainakaan lyhyttä sarjaa tee, voi olla että persaus innostuu kasvamaan kahta kauheammin...

No tietty se voi olla mutta... Jos perse on iso pallo, ja vaikka rasvat olisi nollissa, niin ei se välttämättä näytä niin tiukalta housut jalassa.

No näyttäähän vaikka minkä kokoinen perse tiukalta kunhan ei roiku. Ja et varmasti saa niin paljon lihasmassaa takaluukun ympäristöön, että se rasvattomana roikkuisi.

:offtopic: Isompi on parempi.:)

höpöhöpö. on ihmisillä ongelmat, ei voi muuta sanoa.

Olipas taas hieno vastaus. Jos asiasta ei tiedä/ei jaksa sanoa mitään järkevää, niin silloinhan tietty kannattaa vastata tällä tavalla. Vielä kun joku sankari vastaa että aiheesta löytyy 300 vuotta vanha threadi jostain aunarin peräkolon syvennyksestä niin ketju on kunnossa.

en nyt tajunnut että jos jossain vartalonkohdassa on liikaa rasvaa niin miksi kannatta polttaa siitä lihakset pois...? siis sehän näyttää vaan pahemmalta jos on pelkkää rasvaa? tietysti voi rajoittaa lihastenkasvua treenaamalla samoilla painoilla sen sijaan että pyrkisi menemään ylöspäin.... mutta anyways itse kannattaisin dieettaamista sen sijaan että mennään siitä mistä aita on matalin

no kysytkö ihan tosissas neuvo tollaseen "ongelmaan"? jos oot jossain vaiheessa päässyt treenissä niin pitkälle, että olet saanut sen perseen kasvamaan niin perustietoa pitäisi olla omassakin päässä sen verran että tietää millä sen saa lähtemään.

Mitä jos alkaisit tekemään trendikkäitä puolikyykkyjä? Ei kasvata persettä niin paljoa. :evil:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kuulostapa pirulliselta ongelmalta näin esteetiikan kannalta. Tuon lihasten polttamisen ja rasvan jättämisen voit kyllä suosiolla unohtaa.

Ainoa ratkaisu on vetää kunnolla kireä kunto, eli siis aloita dietti... NYT.

Itsellä vähän samantapaisia ongelmia siinä mielessä, että jalat vastaa treeniin selkeästi kaikkia muita lihasryhmiä paremmin, erityisesti etureidet turpoa jo lähestulkoon siitä kun punnaa itsensä pytyltä ylös sen jälkeen kun on käyny paskalla. :D

Siinä mielessä mun ongelma ei ole samanlainen, että mulla sitä rasvaa on kyllä muuaallakin kuin jaloissa, myös mahasta ja kyljistä löytyy riittävästi kiristettävää. Joten mun ratkaisu tilanteeseen on (niinkuin täällä monet on jo ehdottaneetkin): DIETTI. :hyper:

Muutaman viikon oon nyt kiristelly ja kyllähän tuota rasvaa eniten on lähtenyt mahasta, mutta ei ne housut enää persiistäkään niin pahasti kinnaa. Joten salitreeneistä progressio pois, samoilla painoilla, mutta kuitenkin suht'koht rankasti treenaten ja ruokavalio -500 kcal per päivä, niin eiköhän ne ala reidet ja persekin kiristyyn. :evil:

Viimeksi muokattu:
Kuulostapa pirulliselta ongelmalta näin esteetiikan kannalta. Tuon lihasten polttamisen ja rasvan jättämisen voit kyllä suosiolla unohtaa.

Ainoa ratkaisu on vetää kunnolla kireä kunto, eli siis aloita dietti... NYT.

Sitä se on. Perse ja sisäreidet on kuitenkin sellainen juttu että normifarkuista ne kohdat näkyy läpi niin hyvin. Ja mikäpä ärsyttää enemmän ku se että treenaa niska limassa ja kokonaisrasvaprosenttikaan ei ole korkea, mutta on silti "läskiperse"

Mä luulen et tää on nyt enemmän jostain käsityksestä kiinni eli henkinen asia. Jos se pers on lihasta niin se näyttää hyvältä! Tänää just näin salilla mimmin millä oli kiinteännäköiset jalat/pakarat ja se takamus oli kieltämättä melko iso ollakseen tiukkaa lihaa, mutta kyllä siihen melko paljon katseita silti kiinnitty. Ei sillä et peppuja salilla katsoisin! ;) Eli ei se niin iso voi olla,että pahalta näyttäisi. Laita vaikka kuva johonkin niin katsotaan. :)

Mä luulen et tää on nyt enemmän jostain käsityksestä kiinni eli henkinen asia. Jos se pers on lihasta niin se näyttää hyvältä! Tänää just näin salilla mimmin millä oli kiinteännäköiset jalat/pakarat ja se takamus oli kieltämättä melko iso ollakseen tiukkaa lihaa, mutta kyllä siihen melko paljon katseita silti kiinnitty. Ei sillä et peppuja salilla katsoisin! ;) Eli ei se niin iso voi olla,että pahalta näyttäisi. Laita vaikka kuva johonkin niin katsotaan. :)

Mut mielipiteeni on se että ei miehelle passaa iso perse, vaikka se oliskin tiukka. Suhteessa muuhun kroppaan siis. Naisilla eri.

Millasia lukemia mittanauha antaa teillä perseelle? Mulla tuo näytti 95cm ja reisi paksummaista kohdasta 60cm.

Otin mitat ihan tän threadin takia.. :rolleyes:
Perse 105cm ja reisi 64cm. Molemmat paksuimmasta kohtaa :lol2:

Mulla pituutta 185cm ja sulla? Omasta mielestä ei oo liian paksu perse enkä ole sellaista muiltakaan kuullut. :D

E: olet 170cm. Selvä, no se selittää, mut en näkis että mittojen puolesta olet mikään paksu perse :lol2:

Joo ja sitten niihin treenivinkkeihin. Jos haluat pitää voiman, mutta et halua kokoa niin eiköhän se onnistu kaavalla pieni volyymi,lyhyet sarjat. Sellasella reenillä ei voi kasvaa jalat! :D

Suositut

Back
Ylös Bottom