Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli alkuperäisen kirjoittajan mielestä parempi silkkaa silavaa oleva iso perse, kuin lihaksikas ja jonkin verran rasvaa sisältävä iso perse. 95 cm perse miehellä sitä paitsi on pieni, 60 senttiset jalat puolestaan laihat.
Makunsa kullakin, mutta 60 senttiset jalat 170 senttisellä miehellä (jos lihasta) melkoiset jöötit.
No tuossakin rasvaprosentti, paino jne voi tehdä illuusion. Ei ne nyt varmaan painavalla kaverilla kovin huimalta näytä mutta esim 70kg kaverilla voi jo näyttää jonkun kokoiselta.Riippuu mistä mittaa. Jos levein kohta on 60cm niin ei kyllä vielä mitkään mahdottoman kokoiset ole. Tää threadi vaikuttaa muutenkin sellaselta itsetunnon kohotusthreadilta "mulla on liian lihaksikas alakroppa - voivotelkaa mun puolesta ja olkaa kateellisia" Paksuimmasta kohdasta ei todellakaan 60 ole vielä mikän iso reisi. Väärä foorumi jos alkaa ton kokoiset pillikintut hirvittämään :piis:
Riippuu mistä mittaa. Jos levein kohta on 60cm niin ei kyllä vielä mitkään mahdottoman kokoiset ole. Tää threadi vaikuttaa muutenkin sellaselta itsetunnon kohotusthreadilta "mulla on liian lihaksikas alakroppa - voivotelkaa mun puolesta ja olkaa kateellisia" Paksuimmasta kohdasta ei todellakaan 60 ole vielä mikän iso reisi. Väärä foorumi jos alkaa ton kokoiset pillikintut hirvittämään :piis:
Eipä kyllä erityisesti hirvitä eikä kiehdo nuo toisten miesten reidet, mutta 170 senttiselle kaverille 60 senttiset reidet ihan paksuimmasta kohtaa mitattuna ovat jo varsin hyvän kokoiset jos ovat tiukkaa lihasta myös ihan kehonrakennusmielessä. Miettikääs vähän minkälaisia/mittaisia reisiä 170 senttisellä kehonrakentajilla mahtais olla lavalla... Mikäs siinä jos on ikuisella bulkilla ja rasvaa yli oman tarpeen ja haluaa näyttää läskiltä porsaalta.. no sitten toki voi olla vaikka 90 senttiset reidet ja vaikkapa polven yläpuolelta mitattuna. Ja kyllä tuntuu, että ihan tosissaan tredin aloittaja oli, että tais mennä metsään tuo teoriasi.![]()
Millasia lukemia mittanauha antaa teillä perseelle? Mulla tuo näytti 95cm ja reisi paksummaista kohdasta 60cm.
..nuo reidet tosiaan näyttää melkoisilta jööteiltä.
Tässä tuli asiaa. Eli eihän noi senteissä isolta kuulosta, mutta peili kertoo muuta. Ja tosiaan 170cm kaverina kun raajat eivät ole mitkään hirvittävän pitkät, nuo reidet tosiaan näyttää melkoisilta jööteiltä. Tässä on myös se huono puoli estetiikan kannalta, että se saa yläkropan näyttämään pienemmältä, vaikkakaan ei mulla nyt erityisen pieni yläkroppa ole eikä kyllä isokaan. No sanotaan selvyyden vuoksi että rinnanympärys on 117cm ja hauis 41cm. Muita mittoja en muista, mutta ehkä noista voi hahmottaa jotain.
Aloituspostauksesta voi ehkä saada hieman turhan threadin kuvan, mutta mielestäni keskustelu on ohjautunut hyvään suuntaan, kiva kuulla mielipiteitä tällaisista suhteellisista kokoasioista![]()