Miten polttaa lihaksia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jippuli
  • Aloitettu Aloitettu
Tilaa tv-shopista saunabelt ja pidä sitä perseessä 24/7 niin kyllä pienenee maximus hyvin äkkiä..!

edit: niin ja osta rasvanpolttokapseleita ja työnnä niitä hanuriin 3 kertaa päivässä.

sama "ongelma"

Keskittyessäni kyykkyyn mulla kans perse "räjähti" voisin sanoa keskimääräistä suuremmaksi. Mutta pojat ja tytöt, olen siitä vain ja ainoastaan ylpeä, vaikka farkkuja onkin vaikea löytää ns. hyppyrimalliselle takalistolle=) Persaus siis kasvoi kasvattaessani kyykkypainoja ja tehdessäni ns. voimanostotyyppistä kyykkyä. Nyt olen sitä mieltä, että takamuksen kasvattaminen saa riittää ja olenkin tehnyt etukyykkyä tai ns. niskakyykkyä (tanko ihan niskan taakse), eikä kyykkyjä kannata ottaa ihan pohjasta. Suosittelen samaa aloittajalle. Siihen kovat reidenojennukset päälle niin hyvä tulee=)

Ja aina kun joku kateellinen huomauttaa takamuksestani sanon että olisihan se kurjaa jos housut olis täynnä läskiä, mutta tässä perseessä on voimaa=)

Juu, kyllä tää threadi kaipaa selkeesti niitä :kuvia:. Voidaan kaikki niinku yhdessä miettiä et onks se liian iso vai ei.

Eli alkuperäisen kirjoittajan mielestä parempi silkkaa silavaa oleva iso perse, kuin lihaksikas ja jonkin verran rasvaa sisältävä iso perse. 95 cm perse miehellä sitä paitsi on pieni, 60 senttiset jalat puolestaan laihat.

Eli alkuperäisen kirjoittajan mielestä parempi silkkaa silavaa oleva iso perse, kuin lihaksikas ja jonkin verran rasvaa sisältävä iso perse. 95 cm perse miehellä sitä paitsi on pieni, 60 senttiset jalat puolestaan laihat.

Makunsa kullakin, mutta 60 senttiset jalat 170 senttisellä miehellä (jos lihasta) melkoiset jöötit.

miten olisi treenit vähän ylävartalopainoitteisesti ja kyykyn sijasta hackia tai vastaavia. ja pieni dieetti lisäksi niin eiköhän perse pienene tarpeeksi

Makunsa kullakin, mutta 60 senttiset jalat 170 senttisellä miehellä (jos lihasta) melkoiset jöötit.

Riippuu mistä mittaa. Jos levein kohta on 60cm niin ei kyllä vielä mitkään mahdottoman kokoiset ole. Tää threadi vaikuttaa muutenkin sellaselta itsetunnon kohotusthreadilta "mulla on liian lihaksikas alakroppa - voivotelkaa mun puolesta ja olkaa kateellisia" Paksuimmasta kohdasta ei todellakaan 60 ole vielä mikän iso reisi. Väärä foorumi jos alkaa ton kokoiset pillikintut hirvittämään :piis:

Riippuu mistä mittaa. Jos levein kohta on 60cm niin ei kyllä vielä mitkään mahdottoman kokoiset ole. Tää threadi vaikuttaa muutenkin sellaselta itsetunnon kohotusthreadilta "mulla on liian lihaksikas alakroppa - voivotelkaa mun puolesta ja olkaa kateellisia" Paksuimmasta kohdasta ei todellakaan 60 ole vielä mikän iso reisi. Väärä foorumi jos alkaa ton kokoiset pillikintut hirvittämään :piis:
No tuossakin rasvaprosentti, paino jne voi tehdä illuusion. Ei ne nyt varmaan painavalla kaverilla kovin huimalta näytä mutta esim 70kg kaverilla voi jo näyttää jonkun kokoiselta.

No kuitenkin ei nuo 60cm reidet oo omasta mielestäkään mitkään kovin järkäleet. 70cm mitassa voi alkaa jo puhumaan reidestä :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Eipä kyllä erityisesti hirvitä eikä kiehdo nuo toisten miesten reidet, mutta 170 senttiselle kaverille 60 senttiset reidet ihan paksuimmasta kohtaa mitattuna ovat jo varsin hyvän kokoiset jos ovat tiukkaa lihasta myös ihan kehonrakennusmielessä. Miettikääs vähän minkälaisia/mittaisia reisiä 170 senttisellä kehonrakentajilla mahtais olla lavalla... Mikäs siinä jos on ikuisella bulkilla ja rasvaa yli oman tarpeen ja haluaa näyttää läskiltä porsaalta.. no sitten toki voi olla vaikka 90 senttiset reidet ja vaikkapa polven yläpuolelta mitattuna. Ja kyllä tuntuu, että ihan tosissaan tredin aloittaja oli, että tais mennä metsään tuo teoriasi. :rolleyes:

Eikö tässä nyt puhuttu nimenomaan rasvaisista reisistä ( lol ) kun tuppasi aloittajalla läskit sinne kerääntymään. Tuskin tässä nyt puhuttiin mistään <4% bf kintuista, eikä se niin alhaisia lukemia vaadi että olisi 'tiukkaa lihasta'. Jos tuppaa ihra kertymään reiteen niin se ympärys kasvaa aika helvatusti jos läskiä tulee, eli 60cm - kaverilla (vaikkakin 170cm pitkä) jolla kertyy rasva reiteen - ei ole paljoa :piis: Tästä voi vääntää ikuisuuden. Riippuu paljon siitä että onko kirjoittajan mielestä jalkapalloilijoilla isot ja vahvat jalat, vaiko +105kg painonnostajilla.

Koko keskustelu menee kyllä nyt niin metsään että lopetellaan tämä rasvatuista reisistä vääntäminen.

Eipä kyllä erityisesti hirvitä eikä kiehdo nuo toisten miesten reidet, mutta 170 senttiselle kaverille 60 senttiset reidet ihan paksuimmasta kohtaa mitattuna ovat jo varsin hyvän kokoiset jos ovat tiukkaa lihasta myös ihan kehonrakennusmielessä. Miettikääs vähän minkälaisia/mittaisia reisiä 170 senttisellä kehonrakentajilla mahtais olla lavalla... Mikäs siinä jos on ikuisella bulkilla ja rasvaa yli oman tarpeen ja haluaa näyttää läskiltä porsaalta.. no sitten toki voi olla vaikka 90 senttiset reidet ja vaikkapa polven yläpuolelta mitattuna. Ja kyllä tuntuu, että ihan tosissaan tredin aloittaja oli, että tais mennä metsään tuo teoriasi. :rolleyes:

Tässä tuli asiaa. Eli eihän noi senteissä isolta kuulosta, mutta peili kertoo muuta. Ja tosiaan 170cm kaverina kun raajat eivät ole mitkään hirvittävän pitkät, nuo reidet tosiaan näyttää melkoisilta jööteiltä. Tässä on myös se huono puoli estetiikan kannalta, että se saa yläkropan näyttämään pienemmältä, vaikkakaan ei mulla nyt erityisen pieni yläkroppa ole eikä kyllä isokaan. No sanotaan selvyyden vuoksi että rinnanympärys on 117cm ja hauis 41cm. Muita mittoja en muista, mutta ehkä noista voi hahmottaa jotain.

Aloituspostauksesta voi ehkä saada hieman turhan threadin kuvan, mutta mielestäni keskustelu on ohjautunut hyvään suuntaan, kiva kuulla mielipiteitä tällaisista suhteellisista kokoasioista :)

Millasia lukemia mittanauha antaa teillä perseelle? Mulla tuo näytti 95cm ja reisi paksummaista kohdasta 60cm.

Eihän nuo nyt erityisen pahat ole jos sulla vaan menee mitat suhteessa hyvin. Itse olen tämmöinen reilu 60-kiloinen (180cm) luikku ja mitat on 87cm/49cm. Rinta 100cm, vyötärö 75cm. Suhteuta vaikka siihen, koska omasta mielestä oma kroppa on hyvinkin sopusuhtainen (ei ehkä tämän foorumin yleisen käsityksen mukaan :D), vaikkakin ihan ihan liian laiha.

Tässä tuli asiaa. Eli eihän noi senteissä isolta kuulosta, mutta peili kertoo muuta. Ja tosiaan 170cm kaverina kun raajat eivät ole mitkään hirvittävän pitkät, nuo reidet tosiaan näyttää melkoisilta jööteiltä. Tässä on myös se huono puoli estetiikan kannalta, että se saa yläkropan näyttämään pienemmältä, vaikkakaan ei mulla nyt erityisen pieni yläkroppa ole eikä kyllä isokaan. No sanotaan selvyyden vuoksi että rinnanympärys on 117cm ja hauis 41cm. Muita mittoja en muista, mutta ehkä noista voi hahmottaa jotain.

Aloituspostauksesta voi ehkä saada hieman turhan threadin kuvan, mutta mielestäni keskustelu on ohjautunut hyvään suuntaan, kiva kuulla mielipiteitä tällaisista suhteellisista kokoasioista :)

Siis mitä vittua liian isoks haukut persettäs?? :D Mulla on muuten aika lailla sama kokonen yläroppa ku sulla, mutta
Perse 107, reisi 67...
:D jääkiekko saatana :dance:

Edit: Nii ja pituus on 172,5

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom