Miten paljon juotte?

Elikkä tänne nytte miten sitä hapanta vedetään naamariin, ennen baariin menoa, elikkä pohjiksi??? Ite viimeksi kolme Waldemar pulloa, elikkä vastaa tuota 1,5 isoa leijonaa, ja sitte ihan tollona baarissa. VITTU

:kippis1: :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähintään 0,5l pullo jotakin kirkasta, 1-3 pll olutta ja sitten baariin. Ja yleensä "naula päässä" tilanne :kippis1:

Yleensä kun lähen niin se onpi se 10 pulloa olutta pohjille tai 0.5 kosanderi :) Baarissa sitten lukematon määrä vaikka mitä.

Onneks tulee käytyä aika harvoin..

Minulle riittää yksi pullo(0.7l) viskiä-raakana tietenkin-mutta pystynkin treenaamaan ihan hyvin vaikka seuraavana päivänä, no problem there.

Mulle riittää pienenä miehenä ihan pullo väkevää viiniä tai lastenpullo (0.35) viinaa. Sitten pubiin, 3-4 stobea ja eikun :urjo: :lol2:

Yleensä 15 kaljaa tahi 0.7 viina puteli. Joskus noista on ihan naamat toisinaan seurustelu kunnossa. Juon kuitenkin kohtuu harvoin.

Sillon harvoin kun tulee otettua niin pohjiks riittää sikspäkki. Baarissa juon illan aikana muutaman oluen ja loppuillasta pelkkää vettä. Ei oo pitkään aikaan enää napostellu kännihakuinen juominen. Sellanen höpöttelykunto on sopiva.

Omaan niin huonon viinapään että pari kolme olutta riittää mainiosti pohjiksi.

Muutenkin saan jo kuudesta niin kauhean kankkusen ettei paljoa kiinnosta ottaa. Onkohan mulla joku antabus?

Joskus hyvä viskipaukku tekee kyllä terää.;)

Viime vuonna kävin baarissakin vaan kerran.

Huhhuijaa... Krapula vaivaa. N2-opiskelijabileet menossa Kuopiossa, ja eilinen meni aika vahvasti. Nyt siis morkkis ja olo kuin kivitetyllä kissanpojalla. Katumusharjoituksena kävin kävelemässä eillisiä remu-reittejä läpi, ja ettimässä & kyselemässä hukkuneita avaimiani. - ei löytyny. En perkele juo enää ikinä;) Vaaka muuten näytti 2 kilon hukkuneen eilisestä.

Ai niin, alkuperäiseen aiheeseen:
- Normaalina baari-iltana sikspäkki pohjiks
- Nollaus tarkotukseen 0,7 viinapullo
- Opiskelijabileissä ja kansallisina juhlapäivinä kuten vappuna
ja juhannuksena määrät meneekin sitten jo painokelvottomiksi

Originally posted by Wilu
Sillon harvoin kun tulee otettua niin pohjiks riittää sikspäkki. Baarissa juon illan aikana muutaman oluen ja loppuillasta pelkkää vettä. Ei oo pitkään aikaan enää napostellu kännihakuinen juominen. Sellanen höpöttelykunto on sopiva.

Näin.

Originally posted by strong
Minulle riittää yksi pullo(0.7l) viskiä-raakana tietenkin-mutta pystynkin treenaamaan ihan hyvin vaikka seuraavana päivänä, no problem there.

Paljonko sulla on alkoholia veressä treenin aikana vai onko sulla joku viritetty maksa? :D

Olen aina ollut sitä mieltä, että heppu, joka sanoo käyvänsä vetämässä kunnon punttireenin kunnon ryyppyillan jälkeisenä päivänä ei osaa joko ryypätä tai ei osaa treenata punttia tai pahimmassa tapauksessa ei osaa kumpaakaan. Mutta ehkä sinä olet semmoinen kymmenottelija Dan O'Brienin kaltainen aineenvaihdunnallinen mutaatio. Hänen treenikaverinsa kertoivat äijän ryypänneen usein leireily-pippaloissa kaikkein rajuiten, mutta vetäneen sitten seuraavana aamuna sikatreeniä pirteänä kuin peipponen.

Minulla semmonen aika usein ennen baariin lähtöä tintattu annos on joku 1/2-1 pulloa punaviiniä + muutama viski/konjakki + 2-6 kaljaa + ehkä joku portviinilasi kahvin kanssa.

Harvoin tulee baareissa käytyä, mutta jos meen niin joku 6-8 olutta riittää mainiosti. Ravintolassa sitten BatteryKossua tai bisseä... mutta ei kahvia. ;)

Harvemmin tulee tota alkoholia enää nautittua :urjo: , mut kun tulee niin sixpack pohjiks ja baarissa sitten lisää börstaa.

Sellanen 0.35 junnu-pullo viunaa piisaa ihan hyvin, tulee sopiva kohelluskänni eikä mitään sikaplexejä. Tosin baarissa tulee sitten välillä tintattua Wirtasia niin kauan, että taju menee. Järjetöntä touhua koko tinaaminen yleensäkin, onneksi jää siihen 2x vuosi.

Silloin harvoin, kun olen ulos lähdössä niin yleensä juon 5 olutta tai sitten viiniä, harvoin pohjiksi minkäänlaisia vahvoja litkuja.
Ravintolassa tilaan useimmiten kuivaa siideriä tai jonkun paukun.
:kippis1:

Jos olen menossa yöelämään viihdyttämään itseäni niin pohjiksi riittää n. 5-10 annosta alkoholia. Parhaita juomia tähän tarkotukseen on wiski, olut, viini jne.
Ravintolassa tulee sitten juotua aika monipuolisesti mutta kuitenkin niin että homma pysyy hanskassa. Törkee känniörvellys on onneksi jäänyt sitten teinivuosien.

6-12 lonkeroa pohjiksi, yleensä jää siihen sixpackiin.
Korillinen + pari viskipaukkua tai finlandia alle puoleen tuntiin on liikaa :D
Kunnolla humalassa tulee oltua todella harvoin, ehkä kerran pari vuodessa (ja todennäköisesti wappuna)
Baarissa muutama lonkero ja/tai viskipaukku, esim. Laphroaig tai Highland Park :kippis1:

Viimeksi muutama viikko sitten tuli juotua sivistyneesti kuusi IVB:tä, kuusi siideriä, pikkuinen minttu ja illan lopuksi Minttua. Baariin asti en ikinä ehtinyt. Ehkäpä hyvä niin.. Seuraavaksi sitten Wappuna - ilman sitä Minttua.

Känni ääliönä

Itse tiputtelen yleensä pohjiksi sellaisen 6packin karhua ja fiiliksestä riippuen siiderin tai pari vaihtelun vuoksi.

Baarissa sitten melkein mitä tahansa...:D

Nytkin alkaa olla kiire töistä kotiin, Helsinki Beer Festival kutsuu :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom