Miten paljon juotte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perjantaina otin pitkästä aikaa kuppia ja sillon aattelin et juon 7 kaljaa pohjia. No ostin 7 ja kaverit tarjos vielä siihen päälle 3 olutta ja hörpyt leijonaa. Sen jälkeen meni tuoppi baarisa. Normaalisti oon ihan ok kunnossa tuosta määrästä,mut en ollu pitkää aikaa juonu ja tulos oli se et olin aivan saatanan kännisä ja muisti lähti moneksi tunniksi. Saatto olla et oli nestehukkaa kun olin samana päivänä käyny salilla. Just tulin salilta ja oli ihan vitun huono olo koko reenin,siinä sen näkee et semmosilla jotka juo harvoin ni alkoholi vaikuttaa vielä parinki päivän päästä negatiivisesti reeniin. Ennen join joka viikonloppu ja ei koskaan tullu krapulaa,mut nyt tulee joka kerta jos vähän enemmän ottaa ja muisti lähtee entistä helpommin... Kuuluisat sanat "en juo enää koskaan"...

Ennen join mitä tahansa alkoholipitoista ennen baariin lähtöä. Yleensä joko yksi viinipullo, 6-8 pulloa kaljaa tai pirtua hieman päälle desi. Tosin kerran join 3 desiä pirtua ja baari-ilta menikin kotona halaillessa vessanpönttöä.

Nykyisin juon vettä, johon sekoitan heraa. Kyytipojaksi syön tonnikalaa öljyssä ja sammun välittömästi omaan sänkyyni.

Viimekerralla kun tulin baarista kotiin, niin päätin, että nyt pitää ottaa annos proteiinia. No siinähän oli mies terävimmillään. Eihän siinä jaksanut sekoituspulloa hakea, vaan jauhot mitalla suoraan suuhun ja ripeästi pää hanan alle ja vettä perään, taisinpa yrittää vielä ketsuppia mausteeksi imeä suoraan pullon suusta, mutta kun oli piru loppunu. Tai niinhän minä luulin, mutta kun aamulla heräsin niin pidanrintamus oli ketsupissa ja samaa ainetta keittiön lattialla.

Kaljaa juon pohjiksi ja kaljaa myös ravintelissa. Harvoin on tarvetta tulla niin nopeasti humalaan, että tarvis väkeviä ottaa.

"Pikku" hiivaan lähtiissä erinäköisillä juomilla, lajike vaihtelee kokeilumielisesti. Iltamissa sitte ei juuri muuta kuin vissyä !.

Hyi helvetti, eilen tuli kaadettua juomaa kurkusta alas aivan liikaa..oli tarkotus olla pikkupienissä, mutta mopo karkasi pahemman kerran käsistä :evil: ja illan saldoksi tuli 1 kpl 2,5 dl salmari(32%), 3 puolen litran siideriä, lukematon määrä tequilapaukkuja(olin juonut yhdessä välissä 3 putkeen...)ja ainakin yksi (?) Long Island Ice Tea. Ja seuraava viikko syödäänkin sitten säilyke tonnikalaa&riisiä, meni nimittäin viikon ruokarahat kurkusta alas...ja krapula oli ennennäkemättömän helvetillinen, kiinteää ruokaa pystyin syömään klo 22 :curs:
Nyt päätin olla dokaamatta moneen kuukauteen, ei tässä iässä enää jaksa niinkuin teininä (jälkitilat kestää paljon pidempään)

Siitä on kohta noin kaksi vuotta kun viimeksi join alkoholia. Ennen lopettamista oli sellainen humala, että aamulla teki melkein kuolemaa. :urjo: Kamala kokemus ja lisäksi rahan meno alkoi vituttamaan niin se juominen vain loppu. :confused: Saa nähdä, jos kehtaa joskus ottaa vähän kielen päälle. En kyllä hae enään ainakaan humalaa.

Pari kertaa on tullut vain otettua kunnolla tänä vuonna. Viikonloppuisin tulee sitten viiniä otettua hieman tai se saunakalja joten ei ihan konttauskuntoon pääse :)

Nyt tulevana viikonloppuna voisi ehkä jotain keksiäkin kun täyttää vuosia :lol2:

Viikonlopun saldo

Yleensä juon aika kohtuullisesti, mutta tämä viikonloppu ooli aivan helmi setti!!

Duunin puolesta Saksaan nopealla laivalla ja varustamo maksoi
K.A.I.K.E.N:)

Safkat helvetin hyvät ja kolmesti päivässä. Tasasivat viinan vaikutusta.

Plus nainen odotti kotisatamassa.;)

Originally posted by o_virta
Eihän siinä jaksanut sekoituspulloa hakea, vaan jauhot mitalla suoraan suuhun ja ripeästi pää hanan alle ja vettä perään, taisinpa yrittää vielä ketsuppia mausteeksi imeä suoraan pullon suusta

:D

Eräs kaveri kekkaloi Tapiolan suihkulähteessä ja bussipysäkillä alasti. Poliisit eivät kuulemma tykänneet kovin hyvää.

Ennen baaria menee n. 10 bisseä ja baarissa hillitysti eli muisti pois.

Ekan kerran otin joskus vähä yli 14 vuotiaana 5 siideriä. Oli sellanen kiva kunto. Mutta siitä parin kuukauden päästä, kun luulin olevani kovakin ryyppymies, join toisen kerran. Silloin join noin 3 litraa siideriä, ja niin helevetin nopiaa että. Tulos --> nukuin pakkasella takapihan betonilaatoilla, seisoin eteisessä ja seuraava muistikuva on se kun kaverit nosti ylös, juoksin sukilla lumihankeen sitte oksensin ja kaaduin kuperkeikalla oman oksennuksen päälle. Muita tempauksia oli mopolla ajo pelloolla jne. Seuraavana aamuna päätin, että en juo enää ikinä.

Mutta kun 3 kuukautta meni, niin otin joku 8 IV kaljaa, eikä ollu mikään. Siitä sain taas mielikuvan, että kestän vaikka mitä. Mutta eipä sitä tarvinnu kesä kuumalla power cupissa kuin päkki kaljaa, ja olin sekasin. Oksensin sappinesteet pihalle. Seuraavana aamuna klo 7 völierä peli. Sen jälkeen finaali. Voitettiin koko cup, vaikka kaikki oli viä aiva tunnelis. Toi sappineste juttu jätti sellasen arven, että en oo enää juonu niin paljo, että pitäis oksentaa.

Vuoden päästä meni 6 kaljaa ja 6 lonkkua. Eikä ollu mitään.

Nykyään juon erittäin harvoin niin paljon, että tulen pikkuhumalaan(noin 1 kerta vuodessa). Viimeksikin join kaverin kanssa 3 kaljaa ja juteltiin niitä näitä. Se on mun mielestä jotenki järkevää. Mutta niitä en tajua, jotka vetää pään aiva sekasin. Paljo kivempaa, ku on hauskaa, ja muistaaki sen.

Onneksi ihminen viisastuu vanhetessaan. Tai ainaki minä viisastuin sen verran, ettei humala maistu. Silloin tällöin pari pulloa, ja hyvä tulee.

Originally posted by Ande
Ekan kerran otin joskus vähä yli 14 vuotiaana 5 siideriä. Oli sellanen kiva kunto. Mutta siitä parin kuukauden päästä, kun luulin olevani kovakin ryyppymies, join toisen kerran. Silloin join noin 3 litraa siideriä, ja niin helevetin nopiaa että. Tulos --> nukuin pakkasella takapihan betonilaatoilla, seisoin eteisessä ja seuraava muistikuva on se kun kaverit nosti ylös, juoksin sukilla lumihankeen sitte oksensin ja kaaduin kuperkeikalla oman oksennuksen päälle. Muita tempauksia oli mopolla ajo pelloolla jne. Seuraavana aamuna päätin, että en juo enää ikinä.

Mutta kun 3 kuukautta meni, niin otin joku 8 IV kaljaa, eikä ollu mikään. Siitä sain taas mielikuvan, että kestän vaikka mitä. Mutta eipä sitä tarvinnu kesä kuumalla power cupissa kuin päkki kaljaa, ja olin sekasin. Oksensin sappinesteet pihalle. Seuraavana aamuna klo 7 völierä peli. Sen jälkeen finaali. Voitettiin koko cup, vaikka kaikki oli viä aiva tunnelis. Toi sappineste juttu jätti sellasen arven, että en oo enää juonu niin paljo, että pitäis oksentaa.

Vuoden päästä meni 6 kaljaa ja 6 lonkkua. Eikä ollu mitään.

Nykyään juon erittäin harvoin niin paljon, että tulen pikkuhumalaan(noin 1 kerta vuodessa). Viimeksikin join kaverin kanssa 3 kaljaa ja juteltiin niitä näitä. Se on mun mielestä jotenki järkevää. Mutta niitä en tajua, jotka vetää pään aiva sekasin. Paljo kivempaa, ku on hauskaa, ja muistaaki sen.

Onneksi ihminen viisastuu vanhetessaan. Tai ainaki minä viisastuin sen verran, ettei humala maistu. Silloin tällöin pari pulloa, ja hyvä tulee.

Siinä olen samaa mieltä, että örvelyksessä ja muistinmenetyksessä ei ole mitään pointtia!:kippis1:

Örvellyksessä ei todellakaan ole mitään järkeä... Ainoat, ketkä hyötyy siitä, että SINÄ olet kauheessa kaasussa on sun kaverit, jotka pääsee kuittailemaan kaikesta tyhmästä mitä on tullu tehtyä. Ja itse et tyhmyyksiäsi muista :jahas:

nimim. kokemusta prkl

Kahden kuukauden ankaran treeniohjelman päätteeksi on aika kohta korkata Finlandia-pullo ja tehdä muutama Caipirosca.... :kippis1:

Huomenna sitten :itku: ja :urjo:

Kymppisäkki

Vähintään se kymppisäkki tulee otettua aloitteluksi. Joskus millenium päkki (=12pack). Viinaa on vaikea juoda sopivasti, sitä perhanan ainetta on todella helppo juoda liian nopeasti. Bissellä pystyy paremmin kontrolloimaan hommaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom