Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Naskali
Miksi täällä on gallup-osasto jos sitä ei käytetä?
:kippis1:Originally posted by alumiini
Nykyisin juon vettä, johon sekoitan heraa. Kyytipojaksi syön tonnikalaa öljyssä ja sammun välittömästi omaan sänkyyni.
Niin niin Loppuviikkoa kohti tuollaisilla ajatuksilla on aina tapana unohtua...Originally posted by hkaroliina
Nyt päätin olla dokaamatta moneen kuukauteen
Originally posted by o_virta
Eihän siinä jaksanut sekoituspulloa hakea, vaan jauhot mitalla suoraan suuhun ja ripeästi pää hanan alle ja vettä perään, taisinpa yrittää vielä ketsuppia mausteeksi imeä suoraan pullon suusta
Originally posted by Ande
Ekan kerran otin joskus vähä yli 14 vuotiaana 5 siideriä. Oli sellanen kiva kunto. Mutta siitä parin kuukauden päästä, kun luulin olevani kovakin ryyppymies, join toisen kerran. Silloin join noin 3 litraa siideriä, ja niin helevetin nopiaa että. Tulos --> nukuin pakkasella takapihan betonilaatoilla, seisoin eteisessä ja seuraava muistikuva on se kun kaverit nosti ylös, juoksin sukilla lumihankeen sitte oksensin ja kaaduin kuperkeikalla oman oksennuksen päälle. Muita tempauksia oli mopolla ajo pelloolla jne. Seuraavana aamuna päätin, että en juo enää ikinä.
Mutta kun 3 kuukautta meni, niin otin joku 8 IV kaljaa, eikä ollu mikään. Siitä sain taas mielikuvan, että kestän vaikka mitä. Mutta eipä sitä tarvinnu kesä kuumalla power cupissa kuin päkki kaljaa, ja olin sekasin. Oksensin sappinesteet pihalle. Seuraavana aamuna klo 7 völierä peli. Sen jälkeen finaali. Voitettiin koko cup, vaikka kaikki oli viä aiva tunnelis. Toi sappineste juttu jätti sellasen arven, että en oo enää juonu niin paljo, että pitäis oksentaa.
Vuoden päästä meni 6 kaljaa ja 6 lonkkua. Eikä ollu mitään.
Nykyään juon erittäin harvoin niin paljon, että tulen pikkuhumalaan(noin 1 kerta vuodessa). Viimeksikin join kaverin kanssa 3 kaljaa ja juteltiin niitä näitä. Se on mun mielestä jotenki järkevää. Mutta niitä en tajua, jotka vetää pään aiva sekasin. Paljo kivempaa, ku on hauskaa, ja muistaaki sen.
Onneksi ihminen viisastuu vanhetessaan. Tai ainaki minä viisastuin sen verran, ettei humala maistu. Silloin tällöin pari pulloa, ja hyvä tulee.