Miten paljon juotte?

Originally posted by Antijape
Kysytääs lisäkysymyksenä että miksi osa ei juo? Entä kauanko on ollut juomatta?

Onko kyseessä periaate, joka on ollut jo aikojen alusta lähtien?
Uskonnolliset syyt?
Ei halua pilata treenejä?
On vaan tajunnut kuinka typerää rahan haaskausta se on?
Vai joku muu?

Olen näet itsekkin alkanut hoksaamaan tuon touhun typeryyden, mutta silti joku outo 'voima' ajaa sen pullon viereen silloin tällöin...

Nuorempana tuli vedettyä varmaan monenkin tyypin edestä. En tosin näe siitä mitään hyötyäkään ja osaan pitää hauskaa ilmankin viinaa. Absolutisti en ole. Joskus saatan oikein riehaantua ja juoda pari kolme siideriä. :)
Kunnon kännissä olen varmaan ollut joskus 7vuotta sitten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Silloin kun lähden tanssahtelemaan, nautiskelen kotona "pohjiksi" ison annoksen sapuskaa että jaksaa heilua. Olen käytännössä aina kuskina koska juominen ei kiinnosta. Joskus teininä tietenkin tuli testattua, meneekö pää sekaisin ja menihän se. Koskaan en saanut mitään hupia kännissä olosta ja krapula oli kaamea niin en sitten innostunut koko touhuun. Selvänä on huomattavasti hauskempi sählätä. Jos en jostain kumman syystä ole kuskina niin saatan jonkun ihananimelän drinkin litkiä mutta siihen se jää. Nykyisellään ovat nuo bilestämiset jääneet aika vähille, viikonloppuisin kun työt alkaa 6.30...

Originally posted by Lilith
Silloin kun lähden tanssahtelemaan, nautiskelen kotona "pohjiksi" ison annoksen sapuskaa että jaksaa heilua. Olen käytännössä aina kuskina koska juominen ei kiinnosta. Joskus teininä tietenkin tuli testattua, meneekö pää sekaisin ja menihän se. Koskaan en saanut mitään hupia kännissä olosta ja krapula oli kaamea niin en sitten innostunut koko touhuun. Selvänä on huomattavasti hauskempi sählätä. Jos en jostain kumman syystä ole kuskina niin saatan jonkun ihananimelän drinkin litkiä mutta siihen se jää. Nykyisellään ovat nuo bilestämiset jääneet aika vähille, viikonloppuisin kun työt alkaa 6.30...

samoilla linjoilla täälläki päin ollaan eli autol tulee pörrättyy sen juomisen sijasta..:)

Onko kyseessä periaate, joka on ollut jo aikojen alusta lähtien?
Uskonnolliset syyt?
Ei halua pilata treenejä?
On vaan tajunnut kuinka typerää rahan haaskausta se on?
Vai joku muu?

Olen näet itsekkin alkanut hoksaamaan tuon touhun typeryyden, mutta silti joku outo 'voima' ajaa sen pullon viereen silloin tällöin...

Lopetin juomisen reilut puoli vuotta sitten, siis känniin asti juomisen. Pari kaljaa voin kyllä ottaa saunoessa tai viskipaukun leffaa katsoessani.

Syy kännäämisen lopettamiseen oli se, että muisti lähti liian usein. Ei joka kerta, mutta silloin tällöin ja ennakoimatta. Ts. joskus lähti muisti n. kymmenestä kaljasta ja joskus ei lähtenyt viinapullosta + kymmenestä kaljsta. Ja muistin mukana meni usein myös juomisen kontrolli, vedin viinaa niin kauan kun sitä oli saatavilla. Tähän kun lisätään se, että en sammu sitten millään, niin pienimuotoinen katastrofi oli joka kerta kun näin kävi valmis. Olin aivoton, älytön mutta kuitenkin yllättävän hyvin liikkuva 105 kiloinen zombie.

En vaan enää jaksanut tuollaista ja lopetin. Päätös on voimassa toistaiseksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom