Miten paljon juotte?

Six-pack menee pohjiksi yleensä silloin kun oikein tulee radalle lähdettyä. Noin kerran kuukaudessa tai kolmessa viikossa, mutta joka viikonloppu tulee kyllä pari bisseä otettua. Saa tohon kesäksi sellaisen kunnon pakin... :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Six-pack menee pohjiksi yleensä silloin kun oikein tulee radalle lähdettyä. Noin kerran kuukaudessa tai kolmessa viikossa, mutta joka viikonloppu tulee kyllä pari bisseä otettua. Saa tohon kesäksi sellaisen kunnon pakin... :kippis1:

Originally posted by Antza
Uskotaan uskotaan! ;)

riippu missä porukassa ollaan liikenteessä. Jos treenikaverin BH:n kanssa, niin eurokossu per mies on aika normaali.:rolleyes:

nykyisin tulee juotua niin harvoin...ku on tullu aloitettua tämä kuntosali homma kunnolla..kuvitelkaa eiks siin yhes 0,33 kaljas oo jotain 200kilokalorii..:confused: tai jotain sinne päin ja sit ku niitä heittää semmoisen parisenkymmentä niin tulee aika hurja lukema..no yleensä kun olen juonut niinä harvoina kertoina niin sitä menee semmoinen 12-20 kolmos olutta..tai sit jotain leijonaa ym...o,5..ja baariin..:kippis1: mut harvoin on tullu nyt tätä ilmiötä...:urjo: ja hyvä se..

Originally posted by Jortsu
Uskotaan uskotaan! ;)

Oho, huomasin vasta nyt että postasin ton mun vastauksen 2 kertaa... heh :kippis1:

ps. taas ollaan keitolla, kun toi pirun vappau alkaa painaa päälle

Originally posted by Wilu
Sillon harvoin kun tulee otettua niin pohjiks riittää sikspäkki. Baarissa juon illan aikana muutaman oluen ja loppuillasta pelkkää vettä. Ei oo pitkään aikaan enää napostellu kännihakuinen juominen. Sellanen höpöttelykunto on sopiva.

:kippis1:

Ja aamulla joko ei kanuunaa tai hyvin pieni sellainen...

Perjantaina vedin pelkkää kaljaa ja pari paukkua. Semmonen sopiva hilpeä nousuhumala pilkkuun asti. Aamulla olin jo selvä ja penkkitreeni meni ihan mukavasti..

Edellinen kerta oli uutenavuotena: aamuyöllä, duunin jälkeen neliveto päälle 1,5 tunnissa :kippis1:
(tuplakossut ja neloset tehoaa hyvin vitutukseen;) )

Lähes aina aloitan cxx-mäyräkoiralla (12-pack) ja sitten baarissa juon mitä milloinkin. Yleensä kuitenkin jossain vaiheessa tajuan olevan siinä kunnossa että päätän alkaa juomaan vettä, koska seuraava päivä alkaa pelottaa. Ei siitä kuitenkaan koskaan juuri mitään hyötyä ole, kun pohjilla on samat sössöt mitä aina... Baarissa tulee käytyä noin 1-2 krt parissa kuukaudessa.

Tossa oli aiemmin puhetta tuosta kanuunassa treenailusta. Itsellä menee 2-3 pvää aina ennen kuin on sellainen ole että viitsii salille lähteä. Eikä tauossa nyt mitään pahaa ole, mutta kun se pari päivää tulee aina syötyä niin maan hitosti! Kaikkea mässyä ja muuta roskaa. Kanuunassa on jotenkin NIIN vaikea kieltäytyä sipseistä, hampeista ym.. Joo eli piti sanoa tosta kanuuna ja treeni yhdistelmästä. Viime vkoloppuna oltiin mökkeilemässä työporukalla ja kaataminen alkoi aamulla klo 8. Viimeiset viinakset vedettiin n. 2 aikaan yöllä jolloin lähes kaikki oli jo sammunut. Yksi työkavereista heräsi aamulla n. klo 10 ja ilmoitti että hänellä on futispeli yhdeltä, ja nyt pitää lähteä. Kaveri oli ollut pelaamassa 3-divarin pelin ja kokoajan kentällä. Tällästä mä en pysty ymmärtämään... Sanoi vaan että olihan sitä kanuuna, mutta ei se koskaan ole häntä pelaamasta estänyt. Täysin uskomatonta...

Sikspäkki (jota ei löydy mahasta) vedellään pohjiksi ja sitten baarissa 2-n tuppia. Käytännössä niin kauan, kun silmät liikkuu.. Onko järkevää; no ei varmasti. Toisaalta nyt olen hieman opiskellut veden käyttöä paarissa eli jokatoinen bisseä ja toinen vettä.. Toimii eikä aamullakaan ole niin kaamee kohmelo. Tuohon vaan ei aina kykene :(

Originally posted by mik99
kuvitelkaa eiks siin yhes 0,33 kaljas oo jotain 200kilokalorii..:confused: tai jotain sinne päin ja sit ku niitä heittää semmoisen parisenkymmentä niin tulee aika hurja lukema....

Ei siinä ihan noin paljon taida olla 42,6/100g ilmoittaa fineli (keppanan kaloreiksi). Jos tosta nyt lasketaan et 100g = 1dl ni lopputulos on ~140 kcal/plo. Onhan tuossakin tuota jos laskee, että huitoo 15 pulloa ni 2100kcal on jo tossa. Mässyt ja muu ruoka päälle ni ei laihtumaan pääse :rolleyes: . Muut voivatkin paasata sitten siitä miten alkoholi on 'ensisijainen' energianlähde.

Originally posted by Jakob
Ei siinä ihan noin paljon taida olla 42,6/100g ilmoittaa fineli (keppanan kaloreiksi). Jos tosta nyt lasketaan et 100g = 1dl ni lopputulos on ~140 kcal/plo. Onhan tuossakin tuota jos laskee, että huitoo 15 pulloa ni 2100kcal on jo tossa. Mässyt ja muu ruoka päälle ni ei laihtumaan pääse :rolleyes: . Muut voivatkin paasata sitten siitä miten alkoholi on 'ensisijainen' energianlähde.

Olen joskus muistaakseni lukenut jostain (yeah, erittäin uskottavaa), että alkoholin vaikutus elimistössä lisäis myös aineenvaihduntaa niin, että alkoholi kuluttaa "itesssään" osan kaloreistaan elimistössä. siis jotenkin näin. voi olla että puhun täyttä :david:

Yleensä jos lähden täällä pk-seudulla ulos niin maksimi on puolikas viinipullo. Sitten baarissa yksi tai kaksi juomaa.

Kotiseudulla harvoin käydessäni niin yleensä kavereiden kanssa tulee napattua sikspäkki huiviin ja sitten olutta hitaalla syötöllä pilkkuun asti.

Jostakin syystä ei toi baarissa juominen kiinnosta enää. Tuntemattomien keskellä on kivempi olla jotenkin tolkuisssaan, mulla on nykyään lähes selvänä hauskempaa kuin kännissä. Toki joskus tulee kavereiden kanssa nollattua tilanne kotona.

yleensä juon ennen baaria 10-12 pulloa, sitte baarissa tupla jack daniels :D tän jälkeen koko loppuilta malibuja niin on helvetin pirtee olo ja energinen ja saa*anan päissään...:kippis1:

Originally posted by Raven
Pohjiksi yleensä vettä ja baarissa vettä, kokista tai joskus harvoin 1 siideri. :)

Kysytääs lisäkysymyksenä että miksi osa ei juo? Entä kauanko on ollut juomatta?

Onko kyseessä periaate, joka on ollut jo aikojen alusta lähtien?
Uskonnolliset syyt?
Ei halua pilata treenejä?
On vaan tajunnut kuinka typerää rahan haaskausta se on?
Vai joku muu?

Olen näet itsekkin alkanut hoksaamaan tuon touhun typeryyden, mutta silti joku outo 'voima' ajaa sen pullon viereen silloin tällöin...

Originally posted by Antijape
Kysytääs lisäkysymyksenä että miksi osa ei juo? Entä kauanko on ollut juomatta?

Onko kyseessä periaate, joka on ollut jo aikojen alusta lähtien?
Uskonnolliset syyt?
Ei halua pilata treenejä?
On vaan tajunnut kuinka typerää rahan haaskausta se on?
Vai joku muu?

Olen näet itsekkin alkanut hoksaamaan tuon touhun typeryyden, mutta silti joku outo 'voima' ajaa sen pullon viereen silloin tällöin...

en tiiä ehkä sitä on iän myötä vähän rauhoittunu vaik en viel kovin vanha ookkaan mut ennen silloin pari kolme vuotta sitten piti olla joka viikonloppu ottamas...mut nykyisin syynä lienee huono omatunto et meneeks reenit perseelleen mut olen tullut siihen lopputulokseen et perjantain voi viettää järkevämminkin kuin olla koko ajan kupittelemassa..yleensä mun perjantai kuluu salilla olemiseen..mut tietenkin nämä "spesiaali" tapahtumat kuten vappu, juhannus..festarit ym..niin silloin on tullu yleensä otettua..:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom