Miten paljon juotte?

Originally posted by Wilu
Sillon harvoin kun tulee otettua niin pohjiks riittää sikspäkki. Baarissa juon illan aikana muutaman oluen ja loppuillasta pelkkää vettä. Ei oo pitkään aikaan enää napostellu kännihakuinen juominen. Sellanen höpöttelykunto on sopiva.

Itsekin pyrin nykyään tuohon "höpöttelykuntoon" koska silloin on paljon mukavampaa kuin että olisi ympäripäissään eikä muistaisi aamulla mitään ja rahat olisivat loppu silloin meinaa vituttaa ja paljon:curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Silloin harvoin kun otan, niin hyvin pieni määrä riittää. Muutama puolen litran siideri tai lonkero riittää takaamaan hyvän nousuhumalan, kuuden (0.5 l ) juoman jälkeen askel on jo melko epävakaa. Baariin päästyä tulee paikasta/sen hetkisestä olotilasta riippuen juotua yleensä vielä muutama siideri. Toinen vaihtoehto johon sorrun usein (baarin huonosta menosta johtuen) on jäädä baaritiskille jumittamaan ja juomaan mitä typerimpiä erilaisia drinkkejä.

Mitä enemmän tulee ikää, sitä vähemmän tunnun tarvitsevan alkoholia. Joskus pikkupentuna olisin nauranut itseni hengiltä jos joku olisi ehdottanut minulle vauhdikasta iltaa 6-7 siiderin kanssa :lol2: .

Aika sopiva määrä on 0.35 Leijona-pullo ja muutama sidukka päälle. Baarissa sitten kossu-batterya tai Caipiroscaa.
Tykkään juoda votkaa tai muuta kirkasta, niistä tulee kirkas humala eikä niin töhnäinen olo seuraavana päivänä.
Ällömakeat paukut on :urjo:
Muistaako kukaan vielä Sinisen Enkelin kultaiselta 80-luvulta? Se oli ihan must tilata kun ekan kerran pääsi baariin 15-vuotiaana. Yks sellainen riittikin, sen jälkeen en ole maistanut.
Tuoremehu on paras lantrinki, battery hyvänä kakkosena virkistävän vaikutuksensa takia.

Yleensä pohjiksi menee semmonen kymppisäkki olutta tai sitten pullo viiniä ja muutama olut kyytipojaksi. Baarissa sitten fiiliksen ja seuran mukaan, loppuilta kuitenkin menee vettä juodessa. Tuntuu vaan siltä, että iän myötä baarikerrat ja juomien määrä vähenee, ei kyllä yhtään huono suunta! ;)

no eilen ku baarissa olin, niin pohjiks meni 5olutta ja pullo viiniä, ja baarissa join 55euroa ja ihan hyvässä tunnelissa olin.

Ei tullut laskettua eilisiä määriä.Eka kunnon känni sitten marraskuun!Kävin heittämässä laatat 10min sitten.Yhden puolikkaan banaanin oon saannut tänään alas.Sekin tuli äsken ylös..:itku:

Tuo viinan ottaminenkin tuntuu olevan aika paljon toleranssista kiinni. Jos sitä enemmän harrastelee niin määrät joita tulee juotua ovat melkolailla suurempia kuin esmes tällähetkellä.

Kerran kuussa olen päättänyt ottaa ns. "perseet olalle"
Ja näin harvoin otattaessa pohjat ovat luokkaa sixpäck + 2-3 paukkua. Joulukuussa hirtti jonkinsortin ryyppyputki päälle, eli join about 3-4 iltana viikossa. Silloin pohjat olivat luokkaa Minttupullo + sixpäck...

Ahh... Viikon päästä on taas cembalot päällä! :whip:

:kippis1:

Originally posted by testo

Ahh... Viikon päästä on taas cembalot päällä!

Juoppo! :D

Pohjiksi 12-18 keppanaa tai epämääräinen määrä spiritus fortusta. Baarissa sitten pernod-colaa riittävästi. Pitäsköhän lähteä ens weekendinä piristämään jätkän iltaa... :evil:

Ihanaa dokata pitkästä aikaa....ja ihanaa vaikka sen tekeekin naisseurassa eli B-luokan reissu hanin kanssa. Mutta kun pari kuukautta pitää taukoa niin kumman hyvälle voi maistua!:D

Normaalit pohjat tarkoittaa yhtäkuin jäykkä nollavitonen ja päkki kaljaa kyytipojaks. Vaihtoehtoisesti esim. tänään vajaa pullo viiniä ruuan kanssa ja mäyräkoira päälle ja sit kohta puariin! Näillä syntyy iloinen fiilis, mutta ei liian räikeitä ylilyöntejä.

Normaalisti ennen baaria ehkä kymmenen olusta, tai sit sixpacki ja muutama wiski tai jotain muuta herkkua.. :kippis1: Tulevana torstaina loppuu kaverien kans lyöty veto ja kolmen viikon absolutismi. Ja samana päivänä laivalle..eka pullo aukee puolilta päivin bussissa, se on varma... Täytyy vaa toivoo ettei ylikunto pääse yllättämää laivalla... :thumbs:

ette uskokaan kuinka nopeasti ryyppäämishalut hiipuvat kun nuorena alle 50kilosena juo 0.75litraa 32% leijonaa 45minuuttiin.

ei tosiaan oo kovinkaan hauskaa herätä seuraavana aamuna krapulassa ja kuulla kavereilta siitä kuinka ambulanssi miehet elvyttivät illalla.

tänä vuonna olen juonut kerran ja annokset ovat nykyään luokkaa 4-10 pulloa. enää en hae sitä rappiollista känni-tilaa vaan 'höpöttelykuntoa'.

miten se sanonta meneekään? virheistä oppii :rolleyes:

Nyt just oon juomas kossuvodkabatteryy. Piakkoin baariin ja pilkkuun asti tietty! Kaikki turkulaiset: näkyy viisseiskas!! Eilen olin laival ja kirjotukset on nyt ohi (ainaki tält keväält, matikka kusee....)!!

Ei jumalauta, ryyppääminen on perseestä. Rahat menee, voimat menee, mielenterveys menee. Mutta hei: :kippis1: !!!

Viimeksi tuli ryypättyä Rovaniemellä penkkaripäivänä ja silloin hain pohjiksi systembolagetista olutta ja siideriä n. 16 Suomen kaljan edestä, baarissa ei sitten tullu otettua paljon mitään. Ihan hyvin meni koko ilta.

Yleensä en ota kuitenkaan nuinkaan paljoa. Viimeksi olin kunnolla päissä kun kesäloma alko viime vuonna, ja tuli tehtyä vähä tyhmyyksiä => ei ole tehny enää mieli olla kovin päissä.

...mutta maanantaina loppuu kirjotukset => mökille! :kippis1:

En kyllä ymmärrä miks baariin lähtis selvipäin. (olen itsekin kyllä monta kertaa ollut mutta se on ihan perseestä) Eli pullo viinaa tai pari viivaa :kippis1:

Selvinpäin baariin lähtemistä puoltavat mulla sosiaaliset, taloudelliset ja liikunnalliset syyt. Selvinpäin/pikkunousuissa on paljon helpompi saada tai päästä antaman, miten sen nyt haluaa ilmaista. Kännissä mun rahankäyttö on monesti vailla mitäään kontrollia. Kunnon kaataminen vetää kehon niin paskaan kuntoon että se haittaa ainakin mulla treenaamista aika paljon, siististi ottaessa pääsee painimaan hetikohta kun herää. Kerran oon käyny sunnuntaipaineissa ultimate kännien jälkeen ja toista kertaa en mene.

Eipä silti, jos kaataminen ei vetäis niin huonoon kuntoon niin kivahan se ois kännissä pyöriä. Onneksi on kohta vappu tulossa, sillon sitä ei lasketa.

Ei mulla paljoa paariin haluta ja jos sinne pakko on mennä niin ei sitä kestä selvinpäin. Pohjiksi riippuen tilanteesta 5-10 lonkeroa/ pari pulloa valkkaria. Kirkasta ei kestä ottaa ainakaan raakana. Kolme neljä absinttia vie minut sienimaahan :D

Aineena yleensä viini tai kirkas. 4-6 annosta vastaava määrä yhdellä siemauksella juuri ennen baariin astumista. Tätä voi pohjustaa glyserolilla ja aspiriinilla mutta vaikutus melko marginaalinen verrattuna esim. siihen monettako päivää peräkkäin juo jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom