Miten juhannus sujui?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gasp
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Siinähän se juhannus meni, tarkoitus oli olla selvänä mutta kun eksyin muutaman kännisen kaverin seuraan niin oli pakko vetää itekin perseet.

Hehe, tulihan pakkislaisiakin nähtyä. Hyvä arni kun tulit jutskaamaan niin sain vihdoinkin selville kuka olet :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juhannus...

Virossa on edelleen nastaa.. silleen pieninä annoksina.. 4 pv. riitti kyl mulle..
Luonto on kyllä uskomattoman kaunis ja "muhkea".Me oltiinTartun lähellä,
ja siellä leveysasteella kasvukausi on hiukan pidempi kuin täällä koto suomessa. Siellä on kauheesti ns. lähdelampia .. kosteeta piisaa.
Ilmat suosi ja :kippis1: riitti ... sai uida ja käyskennellä ahonlaitaa ilman paitaa :thumbs: . Immeiset on sielläpäin tosi vieraanvaraisia, mukavia ja ystävällisiä :) Morjestaa tuttuja + tuntemattomia, ja tulee heti höpöttää jos
oot ominpäin liikkeellä jne.. voipi pitemmänpäälle kyl rasittaakki :( .
Tartu on kaunis vanha ns. yliopistokaupunki .. nuorisoa piisaa. Siel käytiin vaan piipahtamassa ku siel oli ne hansapäivät .. kulkueita ja semmosta..
Kandee käydä joskus sitä Tallinnaa vähä etelämmässäki pällistelemässä, meinaan jos ette oo viel kerenneet.. :)

Kiitos kysymästä: loppujen lopuksi päin vittua!

-Kuinka kaunis olisikaan maailma, jos täällä olisi vain miehiä. Luonto täyttyisi lintujen laulusta, perhosten siipien havinasta sekä kedoilla alastomina käyskentelevistä, sielut vapaina kirmailevista miehistä. Ei petosta, julmuutta tahi juonittelua; vain lempeyttä, rakkautta ja harmoniaa-

Kaverin luona, hyvä porukka, kivaa oli, kolme päivää kesti(to-la) eikä edes mitään elämää suurempaa krapulaa iskenyt, ihme kyllä. :rock:

Viinaa meni enemmän kuin oli mielessä edes villeimmissä painajaisissa eikä krapulaa tullut.

Ainut vain, että niska meni paskaksi eli taas napsahti reenitauko :(

Vituiksihan se jussi meni vaikka olin selvinpäin Nykyään näköjään väkivaltainen isäni yritti lyödä minua pullolla ja mutsia nyrkillä yö päättyi siihen kun puoli kylää repi mua faijan päältä pois kun kuristin sitä kaksin käsin.
Loppulause mustasukkaisuus on helvetin vakava sairaus.

Jussi meni ihan kivasti... söin älyttömästi, hieman kalastin, lämmittelin rantasaunaa, join muutamia olusia, kikkailin koiruleiden kanssa, kävin lenkillä ja illat kattelin telkkua..

Ihan kotikulmilla treenaten ja syöden. Vähän grillattiinkin ja pariin otteeseen saunottiin. Vettä tuli ku esterin sieltä, mutta ei se mittää. Minä join vaan lasten kaljaa elikä pommacia :)

sterpuska sanoi:
Vituiksihan se jussi meni vaikka olin selvinpäin Nykyään näköjään väkivaltainen isäni yritti lyödä minua pullolla ja mutsia nyrkillä yö päättyi siihen kun puoli kylää repi mua faijan päältä pois kun kuristin sitä kaksin käsin.
Loppulause mustasukkaisuus on helvetin vakava sairaus.

Ai saatana... :(

juuri saavuin kotiin jussin vietosta.
viina virtasi, ruoka maistui ja on VITUN ÄLYTÖN MORKKIS!

Paras juhannus koskaan! Ekaa kertaa olin raumalla ja varmasti tulee lähdettyä ensi vuonnakin. Torstaina satoi vettä koko automatkan, mutta heti kun päästiin festarialueelle niin sade loppui koko 3pv ajaksi. Tavaraakin hävisi vain lasit ja SORMUS. Harmi kun ei muista kenet siellä on kihlannut.. :D

Helmi juhannus.. koko ajan töissä RMJ:ssä, eikä edes joutunu painimaan.. naiset oli kauniita ja auliisti tarjoivat avujaa allekirjoittaneelle...

Torstai töissä, perjantaikin kahteen asti (raumalla cittarissa) katsomassa kuinka hölmöjä känniset on ja sitten oma kusipääjuoppo- show käyntiin. Pari päivää viinaa ja pari päivää kesti sitten jysärikin. Perjantaiana tein kyllä hyvän työn, kun olin ihan sivullisena niputtamassa taskuvarasta RMJ:ssä.

tseif sanoi:
Paras juhannus koskaan! Ekaa kertaa olin raumalla ja varmasti tulee lähdettyä ensi vuonnakin. Torstaina satoi vettä koko automatkan, mutta heti kun päästiin festarialueelle niin sade loppui koko 3pv ajaksi. Tavaraakin hävisi vain lasit ja SORMUS. Harmi kun ei muista kenet siellä on kihlannut.. :D

Muuten melkein samaa mieltä, paitsi et mitään ei kadonnut ja jotain huonoakin siellä oli.
Ainoo miinus nimittäin tolla reissulla oli teltta-alueelle tuodut megabassoblasteri, jotka sit pistettiin päälle tottakai siinä 02.00 pintaan....oli kiva nukkuu siinä 15m päässä niistä ghettoblastereista.
Ens vuonna pitää yrittää lähtee uudestaan, oli sen verran hauskaa.

Saapas sanoi:
Mikäs siinä, juhannus meni ihan kivasti (ja se jatkuu vielä..)
Meni alkoholia aika paljon, six päck kaljaa, kolme ottoa ja 0.7 kossu. :D
Enkä edes oksentanu tai sammunu. Outoa.. Paino tekee kai ihmeitä.

Iskin perkule herkun muijankin, kai se joku malli on.
Tänään pitää käydä katsomassa jos niitä likkoja näkyis vielä.
(En ottanut numeroa)

Johan pomppas! Eiköhän sitä jumankauta kovempikin mies ota lukua tollasesta viinamäärästä. Saati että muijia vielä iskettäs noiden jälkeen. Eiköhän Saapas ole nyt laittanut hieman värikynää näihin tarinoihinsa. Pöyristyttävää.

hellevi sanoi:
Johan pomppas! Eiköhän sitä jumankauta kovempikin mies ota lukua tollasesta viinamäärästä. Saati että muijia vielä iskettäs noiden jälkeen. Eiköhän Saapas ole nyt laittanut hieman värikynää näihin tarinoihinsa. Pöyristyttävää.
Oikeastaan se muija iski mut, mä vaan juttelin sille. :D
Kun treenaat hyvin ja painat yli 60kg, varmasti sinäkin pystyt sitten juomaan enemmän kuin sen seitsemän kaljaa. :lol2:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom