Juu tän jätkän mä taisin tosiaan nähdä , just olin jumittamassa tiktakin keikalla...
olipas reissu mutta tulipahan tehtyä.
Viinaa meni sopivasti, homma pysy melkein hallussa .
BTW diablo räyhäs aika vakuuttavasti perjantaina ja lordin keikka oli la aika mukavaa katseltavaa, pyro tekniikkaa ja räjähdyksiä, kyl ol jännää :D.
Ei tullut tehtyä mitään erikoista. Treenasin, söin ja lepäsin hyvin. Oli muuten ensimmäinen juhannus 4 vuoteen kun en juonut yhtään alkoholia, tosin eipä tullut juotua vappunakaan. Ei sitä jaksa enää örveltää samanlailla kun nuorempana
Mun pissa haisee asetonille ja en pysty syömään tai juomaan. Olen juonut desin vissyä tunnin aikana ja kovasti yritetään vetää lisää. :urjo: Ei pysty oksentaan, kun ei ole nestettä mahassa. Vain happoa.
En ryyppää enää ikina, mitä nyt seurtaavaksi taas.
Mökillä juhliessa...
Eilen lähin ajelemaan mökiltä himaan ja siinä 100 kilsan jälkeen auto hajos. :curs:
No mutta onneks ihan parin sadan metrin päästä löytyi Körrin pubi... ja sinne sitten vaan :kippis1: ja kyytiä odottelemaan.
Joo mikäs tässä...piggu näkäröissä Kolilla perjantaina ja sitten la kaverin mökillä...hauskaa oli ja nyt on olokin sen mukainen!! Mutta elämäö voittaa ja pääasia ettei hukkunut ja hauskaa oli riittämiin.. =]
Raumalla juhannusta viettämäss....puol koppaa siiderii ja n. litra kossuu+mitä nyt kavereilta ruinasin lisää.
Ekana iltana oli kivaa kun nous viina lakkiin
Toisena ei ollut illalla kivaa kun ei tullut humalaa...pelkkä laskuhumala (+siihen armoton vtutus kun näin muijan kenen kaa mulla oli jotain juttua toisen kanssa)
Lauantaina loppu viinat kesken (ei ne kyl nousseet ees päähänkään) ja sit mentiinkiin nukkumaan jo kahelta.
Mitä jäi käteen...kurkku aivan tukossa huutamisen/laulamisen/juomisen/kylmässä nukkumisen takia.
Mutta kivaa oli...
+hyvä sää
+pää sekaisin
+hyviä kavereita
+paljon hyvää porukkaa
+naiset
+ei krapulaa
*ongelmia oli, mutta selvittiin suht sivistyneesti ja lievin vammoin.
-toisen käden rystyset rikki, haittaa treeniä
-en saanut pillua. Kivaa oli, mutta jäi vain kauhea paine kasseihin.
-ruokapuoli meni vituiksi
-viina loppui kesken, kalja ei oikein tehonnut varsinkaan toisena päivänä.
Jees, itellä perusgrillailua, ehkä sixpäkin verran alkoa ja mukavaa jutustelua. Petanqueta ja sulkapalloa siskon lasten kaa. Kahvia ja konjakkia, sillee.
Mulla on silleen, että juhlapyhinä en juuri juo, mutta arkena vedän aina perseet. :evil: Mun mielestä lomia ei kannata tuhlata känniin/krapulaan.
Mökillä grillailtiin oluita ja juotiin makkaraa ja käytiin sitä kalajoellakin hillumassa, eli aika humppaputki takana ja hieman höttöinen olo päässä. Lauantai"aamuna" oli vuosisadan vihaisin krapula ja oksennus lenti (johtui ehkä 4km juoksulenkistä, kun innostuttiin kaverin kanssa urheilemaan 4 aikaan yöllä) oli hieman kuiva olo ja nyt on kurkku paskana ryynäämisestä.
Paras juhannus koskaan, meni kyllä aivan liian nopeesti...
Torstaina kerättiin kamat ja lähdettiin junalla party planettiin kouvolaan. Siellä sitten mökkeiltiin ja festarialueella pelleiltiin. Pari rähinääkin meinas tulla, ku joku peelo tuli mun viinoja kaatamaan. Saatiin onneks hommat sovittua ja naama on vielä katsomisen arvoinen. Yökyyditkin tarjottiin lappeenrannan tyttöjen toimesta...
Perjantaina heti aamusta keittoo naamaan ja kouvolan keskustaan hölmöileen. Ruokapuoli oli joka päivä ihan päin vittua. En tajua millä pystyin eilämään, kun ruokaa meni vaan keskimäärin yks kerrosateria/pvä... Jatkettiin armotonta sohlausta ja ideat oli järjestäen tyhmempiä. Mutta ikinä ei oo niin hauskaa ollu.
Lauantaina jatkettiin samoilla linjoilla. Uitiin ja pompittiin pitkin kyliä. Keittoo meni jo huolestuttavia määriä. Sunnuntaina olikin lähdön aika, mutta jotenkin aamulonkerot oli saatava ja känni päälle. Täällä sitä nyt kukutaan vielä pienessä hauskassa.
Tulevaisuuden suunnitelmat: Ens viikko krapulassa... :urjo:
Joo oli mahtava juhannus kalajoella, muttaku vieläki näkee pieniä vihreitä miehiä vaikka vipa kalja tuli juotua tos aamuyöstä.. Luulin jotain isoa kiveä hirveksi ku tultiin kotia päin autolla.. ää vois mennä nukkumaan
Paskin juhannus tähän mennessä. Toista kertaa olin muijan sukulaispippaloissa, viina ei maistunu, väsytti niin perkeleesti, teki vaan mieli vetää kokoajan safkaa ja mennä kattomaan telkkaa. Viikonlopun alkoholisaldo: 7 pulloa olutta, pari naukkaisua kossua.
Tästä lähin jätän jo-melkein-perinteet ja lähden kaupunkiin juomaan. Ihan vitustahan tuo on jos ei viihdy ja muilla on kivaa.
Onneksi huominen Kornin keikka voi pelastaa juhannuksen. Tarkoitus olisi keikan jälkeen vetää perseet, koska eihän sitä jussina vedetty.
Joo itellä meni vähä suunnitelmat perseelleen. Siinä perjantaina join 0.7 kossun ja siinähän se ilta menikin oksentamises ja nukkumises :urjo: .
Lauantaina perheen kans grillaten ja saunoten. Loppujen lopuksi paska juhannus, mutta omapa oli syy! :curs: