Miten juhannus sujui?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Gasp
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
JustinCre sanoi:
Kotona olin! Hieman nautittiin. Over and out!
:rock:
Aivan sama...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, juhannus töissä. Yhteensä 36 pyhätuntia ;-))

Grillattua kasleria tuli syötyä, tietokoneella pelasin verkkopelejä/selasin foorumeita ja kävin treenaamassa koko juhannuksen. On vallan mainio olo eikä vituta yhtään. Ei alkoholia :rock:

Lähiympäristö oli mukavan hiljainen. Oli oikeastaan aika viihtyisää kun ei meteliä juuri missään. :hyper:

muuten varmaan hyvä juhannus mutta eilen taisin vielä olla mökillä tänään heräsin hotellista :hyper: Ei voi olla hyvä juttu kuulemma menny painiks kunpa vaan ei olis mitään pahenpaa sattunu :( No lähdenpä tästä hotellisydeemistä lahinpään kaatamaan pikkasen lisää :thumbs:

mikähän siinä on että perinteiseen jussiin kuuluu pikku karhupaini ihan oleellisena osana! vai kuuluuko se vain oleellisena osana suomalaista känniä? Hmmm
:tähänsekoirankuvaminkätomiainapasteaa:

Kuuluuhan toi mut mä olen 50km pääs siitä paikasta mihin eilen jäin :P
Hmm pitäs varmaan huolestuu taidettiin lentää kaikki ulos ja pojat vei mut tänne nukkumaan :P

Mentiin porukoiden kanssa veneellä Utterholmiin Salon pursiseuran saarelle, grillattiin pihviä, heitettiin tikkaa ja mä voitin ruotsinristeilyn neljälle hengelle. Ihan ok jussi.

Appleseed sanoi:
muuten varmaan hyvä juhannus mutta eilen taisin vielä olla mökillä tänään heräsin hotellista :hyper: Ei voi olla hyvä juttu kuulemma menny painiks kunpa vaan ei olis mitään pahenpaa sattunu :( No lähdenpä tästä hotellisydeemistä lahinpään kaatamaan pikkasen lisää :thumbs:
Tästä voi jokainen lisätä haluamiinsa väleihin: ,,,,,,, .... ???? !!!! mmmmm äää

Tomi sanoi:
Tästä voi jokainen lisätä haluamiinsa väleihin: ,,,,,,, .... ???? !!!! mmmmm äää

No, paini on harmitonta voimien mittelöä ja tietysti voittaja pääsee hotelliin yöksi! Luonnollinen selitys!

:hyper:

Juhannus meni:

- hirveässä kännissä kossun, siiderin ja vodkan voimin
- kirkkaiden vaikutus oli vähintään sumentava
- todellisuuden taju heikkeni joten en tiedä mitkä kohdat illasta ovat totta ja mitkä unta

Käteen jäi:

- aivan HELEVETIN makee piikkipanta ja tarpeeksi kiristettynä juuri mun kokoa - kiitos korusta luopuneelle henkilölle :)

Loistava juhannus oli kyllä :) !
Mökki, kavereita, kossuu ja hyvää safkaa! Talviturkki lähti ja ilta muuttu tunti tunnilta oudommaks ja vois sanoo et ikimuistettavaks... ;) ! Nukuttuu ei juurikan tullu, mut sehän kuuluu asiaan...tänään pitäs rumuta salille, onneks ei sentään oo jalkapäivä :) !

Takana to-su Himoksella. Hauskaa oli, mutta ei perkeles - kai sitä meinaa alkaa ikä painaa, kun meinas ottaa koville! :D Noh, toisaalta 3 päivää pienessä sievässä putkeen, eikä krapulan häivääkään, on omasta mielestäni ihan kiitettävä suoritus. Tosin 0,07:n puhalluksella jouduin selväpäisimpänä rattiin sunnuntaina, ehkä olis sittenkin pitänyt ottaa pari napakkaa vielä aamuyöstä... :jahas:

Sateitten puolesta oli välillä aika Woodstock-meininki, onneks oli gummisaappaat mukana. :rolleyes: Kaksi Pakkotoisto-paitaistakin tuli vastaan, vähänkös harmitti kun en ehtinyt omaani ommella sopivaks festareita varten.

Juhannus meni Hangossa auringonpaisteessa ja pienehkö hangover seuras kyllä kumpaisenkin illan tapahtumia. Oli oikein mukava vieraskotimajoitus ja taloa oli jakamassa jonkinmoinen rokkiseurue, joten hälinää ja pälinää oli ympärillä. Seuraakin oli koko ajan lähistöllä, joten kaikkiaan onnistunut reissu. :thumbs:

4 koria halpaa Karhua tuli kumottua. Sitten kun siitä selvisin niin kävin salilla testaamassa puolikyykkyä 300kg:lla.

Tähänastisen elämäni onnistunein juhannus. Himoksella tuli vietettyä, mä en valitettavasti nähnyt yhtään pakkispaitaa. Sopivasti humalassa kolme päivää, eikä pahaa oloa missään vaiheessa. Saunomista, uimista, grillaamista, muutama hyvä keikka ja upeita miehiä. Tuli ehkä loppuvuoden flaksikiintiö käytettyä.

Kotona ja selvinpäin, viinaa ei edes tehnyt mieli.

3 päivää tuli oltuu vitun sekasin ^___^ ..eli paras juhannus ikinä ;-)

Vaimon ja kavereiden kanssa oltiin vaimon pikkuveljen luona. Otettiin kuppia pe aamusta la ja su väliseen yöhön ja sunnuntain olo oli sen mukainen. Kaikenkaikkiaan ihan hyvä juhannus, kukaan ei telonut itteensä eikä mitään muutakaan sen nolompaa tapahtunut...ainakaan mun muistaakseni... :rock:

Yliupea juhannus oli! Pe-su oltiin Himoksella ja meno oli niin loistava ettei koskaan ennen! Olis vaan juhannus jatkunut hieman pidempään..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom