miten huijasitte nuorina mutsianne ryyppyhomissa?

Mä olin aina menos kaverin mökil 1 yöks, oikeesti olin kaverilla nukkumassa kännit pois ja menin kotiin. Voi sitä nuoruutta :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Empä mitenkään..Aina tulin himaan yöks ja toivoin et ei vaan huomaa et on tultu juotua :D

ei oo ikinä tarvinnu huijata..15 asti on ite tultu ostettuu juomat..eikä pahemmin oo kyselty et missää ollaa oltu..kuhan koulu menee hyvin..

Menin yleensä kaverille yötä tai sitten tarpeeks myöhään vaan kotiin ja suoraan huoneeseen. Voi niitä aikoja.. :)

Viimeeks ku oltiin kaveril ni sammuin joskus ennen 03:00 (tarkotukseni oli ottaa maltilla ja mennä joskus noihin aikoihin himaan) ja heräsin sitte kaverin kellarista 07:30. Vitunmoinen hätä ja menin herättelee kaveriani ja ettimään jotain tavaroitani. Sitten äkkii himaan (asun ihan lähellä) ja krapulassa varovasti isompaa meteliä pitämättä keittiöön juomaan vitunmoisessa nestehukassa. No perkele faija oli jo hereillä ja kysy et tulinko lenkiltä, ku näin aiksin oon hereillä, pieni virne silmäkulmassa. Noh sitten nukkumaan ja heräsin joskus 12:00 ja ku mutsi kyseli ni sanoin et imutettiin kaverilla prätkäleffaa ja oli pakko kattoo se :lol2: Läpi meni, mutsi on meinaan aika sinisilmäinen :haart:

Mutta yleensä on tullu ryypättyy vaan sillo, ku vanhemmat on ollu pois joten ei oo syitä tarvinnu keksii.

Mutta jos tietää, että tulee kunnolla ryypättyy ni kannattaa varmaan sanoo jotain tyyliin, et jää kaverille yöks kattomaan jotain leffaa tms.

Yks mun vakioista oli mennä pelaamaan pleikkaria tai kattomaa leffa kaverille. :D Sitte joskus myöhään illalla kotiin vähin äänin tai sitten soittaa joskus myöhään ja sanoo "en jaksa tulla himaa ku leffa hyvässä kohassa, jään yöks" :)

Miksi sitä pitää huijata? Omaa äitiä?

Nykyään ei tartte edes huijata, kun asuu omassa kämpässä mutta silloin joskus, niin sanoin vaan, että meen kaupungille. Varmaan tulee otettua muutama. So not, kyllä se tiesi etten mä itteäni oo tappamaan menossa.

Ehkä juuri tämän takia, kun annettiin mahdollisuus kokeilla itse, eikä oltu sanomassa EI!, niin mä en nykyään edes alkoholia liiemmin käytä. Korkeitaan kerran kuussa. Toinen ääripää on sitten nämä vanhemmat, jotka kieltää kokeilut ja kaikki. Esim. yksi kaveri, jolla on ollu tosi ankara kasvatus ja uhattu vaikka millä jos jää kiinni alkoholin maistamisesta. Mitä se tekee nykyään? Ryyppää joka viikonloppu - aina kun on aikaa ja rahaa.

Onhan se varmaan jännempää ryypätä salaa. Mutta ainakin mun korviin kuullostaa tosi oudolta. :piis:

Saatto olla vähän :offtopic:

Ei tarvinnut huijata, kun vanhemmat sanoivat, että voi juoda kotonakin, ottaa vaan baarikaapista, jos kiinnostaa. Ehkä juuri siitä syystä ei kiinnostanutkaan. Viinasta ei kannata tehdä kiellettyä hedelmää.

Ensimmäinen kerta, kun lähdin ryyppämään, niin tokaisin äidille: "Mä lähden huomenna ryyppäämään" Siihen äiti sitten vain hieman yllättyneenä kysyi siskoltani "ootteko puhunu sille?" ja sisko sanoi saarnanneensa ja asia sillä selvä.

Valehtelu ei ole missään tapauksessa kannattavaa esim. kerran 15 vuotiaana discossa olin alkoholimyrkytyksen partaalla ja en päässyt taksiin, niin mamma hakemaan, siinä se olisi selvinnyt paljon paljon huonommalla tavalla.

Enkat tais olla 16 pulloa toppatakin alla, kaveri peesissä omaan huoneeseen ja ovi lukkoon ja jytkeet pystyyn. Ei siinä selitellä, kun pojat toimi. Teiniörvellystä ei ole kyllä ikävä.

Eipä tarvinnut koskaan erityisemmin valehdella, sillä kotiin tulin aina silloin kun olin luvannut ja se riitti vanhemmilleni. Ja meilläkin sitä viinaa sai ottaa baarikaapista, jos tarve oli. Joten ei siinä mitään jännää koskaan ollut. Sitäpaitsi, kyllähän se viinanhaju aika hyvin paljastaa kenet tahansa, vaikka kuinka hyvin osaisikin olla kävelemättä päin seiniä ja pitää naaman peruslukemilla.

no pari vuotta sitten vielä piti jännittää aina meneekö selitykset läpi..tapana oli aina tokaista että mennään jätkien kaa iltaa istumaan ja kattelee jotai leffoi ja saatetaan pyörähtää keskustassa tms..sit yöllä ku tuli himaan(kuitenki paljo ennen aamupostia) huikkasin vaa porukoille makuuhuoneen ovelta et tulin kotiin..yön nukuinki sit vesipullo vieressä ettei aamulla olisi niin kauhea olo.nykyään porukat ei jaksa välittää iltamenoista.kunhan kotiin selviää.vielä se äippä muistuttaa lähtiessäni ettei sitä sitten kaljotella.. :kippis1: muutaman kerran ku tulin niin jurrissa kotiin että kännipäissäni oksentelin milloin lattialle ja milloin roskiksiin että ymmärti porukatkin että tuleehan sitä viinaakin otettua tuolla iltamenoissa.nyt tosin on rauhottunu jo tuo alkoholin otto.

MrMikey sanoi:
Ei tarvinnut liiemmin huijata, kun en alaikäisenä alkoholia juurikaan käyttänyt. :david:
Samoin. Enkä ole kyllä vanhempiani huijannut muissakaan asioissa. Tuntuisi hemmetin typerältä valehdella omille vanhemmilleen. Ei kiitos.

vanhemmat aina painotti että parempi tulla vaikka kännissä kotiin ku alkaa valehtelemaan. Tiesivätpä ainaki että olen kotona yötä enkä lumihangessa. Kuitenkin piti skarppina tulla eikä kontaten.

pumppujake sanoi:
vanhemmat aina painotti että parempi tulla vaikka kännissä kotiin ku alkaa valehtelemaan. Tiesivätpä ainaki että olen kotona yötä enkä lumihangessa. Kuitenkin piti skarppina tulla eikä kontaten.

Sama täällä. Muutaman kerran on tullut tultua yrjön kanssa kotiin mutta yleensä sivistyneemmin. Ja kotiintuloajat on yleensä sovittu etukäteen. Tosin aika vähän sitä viunalla on tullut lähivuosina läträttyäkään.

Siinä 14v ikäsenä jäin aina kaverille yöks :) nukuin sielä aamuun ja poljin kotia... Sitte jäin kiinni ku koulut alko kun oli jääny 6päkin pahvit reppuu :rolleyes: Voi riittäispä vieläki se 6päkki...

jaahas.. Ei oo oikeestaan tarvinnu ku sanoo et meen tonne noin, mutta kerran oli vähä seliteltävää. Olin nääs illala menny jonku kaverin serkun luo pippaloihin n.25km päähän kotipaikkasta ja olin sitten siellä taaperellasani hävittänyt silmälasini... aamulla heräsin ja oli siinä äitykälle kertomista että mitenkäs ne lasit nyt pääsi häviämään. No eikun sitten laseja etsimään pettyneen äidin kyydillä ja sieltähän ne löytyivät hiekkatien varrelta n. 2km päästä juhlapaikasta :D Tämän jälkeen ei ehkä enää oikein mene läpi "menen tonne noin" kyseisen tapauksen jälkeen...

Ei oo hirveesti tarvinnu salailla... vanhemmat sano aina että sattuipa mitä hyvänsä niin kotiin voi aina tulla. Niin teinkin ja välit on kunnossa eikä valehtelu paina omaatuntoa. Näin se pitää ollakkin ,kun on luottamus molemminpuolin niin paljon helpompaa kaikilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom