Morjens, olen 16v enkä ihan aloittelija mutta eiköhän tänne tämä mee. Olen noin kahden vuoden ajan treenannut, tosin vähän silloin tällöin meiningillä :D Eniten olen keskittynyt käsiini, mutta ongelma hauiksissani on että se ei ole kovin erottuvainen, ne ovat kehittyneet muuten aika hyvin, mutta ne tuntuvat kasvavan vain yläosasta ja haluaisin niistä enemmän pallomaisen :D
Olen treenannut nyt hauiksiani seuraavilla liikkeillä:
- Normaali hauiskääntö seisten käsipainoilla 3x10
- hammer kääntö seisten 3x10
- käyrätangolla hauiskääntö 3x10
- keskittyneitä hauiskääntöjä istuen 3x10
Mikä tässä ohjelmassa mättää? mitä vinkkejä? Olen saanut ihan hyvän tuntuman treenin jälkeen lihakseen mutta ei näytä tuottavan lähes mitään tulosta vaikka olen tehnyt tätä n.vuoden. Miten muokkaisit ohjelmaani? mitä liikkeitä kannattaa tehdä?
Ärsyttävintä on että kavereilla alkaa olla melkein samanlaisen näköiset haukat vaikkei treenaakkaan.. :wtf:
Eli miten saisi pallomaisemmat haukat? mikä on ravinnon osuus?
Kiitos jo etukäteen!
Olen treenannut nyt hauiksiani seuraavilla liikkeillä:
- Normaali hauiskääntö seisten käsipainoilla 3x10
- hammer kääntö seisten 3x10
- käyrätangolla hauiskääntö 3x10
- keskittyneitä hauiskääntöjä istuen 3x10
Mikä tässä ohjelmassa mättää? mitä vinkkejä? Olen saanut ihan hyvän tuntuman treenin jälkeen lihakseen mutta ei näytä tuottavan lähes mitään tulosta vaikka olen tehnyt tätä n.vuoden. Miten muokkaisit ohjelmaani? mitä liikkeitä kannattaa tehdä?
Ärsyttävintä on että kavereilla alkaa olla melkein samanlaisen näköiset haukat vaikkei treenaakkaan.. :wtf:
Eli miten saisi pallomaisemmat haukat? mikä on ravinnon osuus?
Kiitos jo etukäteen!