Miten hauiksen alaosaan saisi erottuvuutta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens, olen 16v enkä ihan aloittelija mutta eiköhän tänne tämä mee. Olen noin kahden vuoden ajan treenannut, tosin vähän silloin tällöin meiningillä :D Eniten olen keskittynyt käsiini, mutta ongelma hauiksissani on että se ei ole kovin erottuvainen, ne ovat kehittyneet muuten aika hyvin, mutta ne tuntuvat kasvavan vain yläosasta ja haluaisin niistä enemmän pallomaisen :D

Olen treenannut nyt hauiksiani seuraavilla liikkeillä:
- Normaali hauiskääntö seisten käsipainoilla 3x10
- hammer kääntö seisten 3x10
- käyrätangolla hauiskääntö 3x10
- keskittyneitä hauiskääntöjä istuen 3x10

Mikä tässä ohjelmassa mättää? mitä vinkkejä? Olen saanut ihan hyvän tuntuman treenin jälkeen lihakseen mutta ei näytä tuottavan lähes mitään tulosta vaikka olen tehnyt tätä n.vuoden. Miten muokkaisit ohjelmaani? mitä liikkeitä kannattaa tehdä?

Ärsyttävintä on että kavereilla alkaa olla melkein samanlaisen näköiset haukat vaikkei treenaakkaan.. :wtf:

Eli miten saisi pallomaisemmat haukat? mikä on ravinnon osuus?

Kiitos jo etukäteen!

Oot vetänyt vuoden 3x10 sarjoja? Ei näin, vaihtele sarjojen pituuksia sillä hauis on lihas siinä missä muutkin. Ja vielä, treenaa niitä muitakin lihasryhmiä äläkä veivaa sitä pelkkää hanskaa.

En sivuston suurinpiin asiantuntijoihin kuulu,mut sen mäkin tiedän,että ravinnon osuus on vähintäänkin yhtä iso kuin harjoituksen ja levon. Ei siitä voi lintsata ja tavoitella tulosta.

joo 3x10 olen vetäny mutta lisäilly vaan levyjä kehityksen mukaan. Ja treenaan kyllä muitakin lihasryhmiä, tosiaa sanoin vähän typerästi tossa :D treenaan siis yläkroppaa aikalailla yhtä tasaisesti, mutta alottaessani treenasin kyllä pelkkiä käsiä joten ne on paljon kehittyneemmät.. Mites nuo muut asiat? mitä ravintoon ja treeniohjelmaan tulee?