Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
- jotain kullan kimallusta, kaulakoru esimerkiksi olisi kiva
- Pentikin poron, sellaisen jonka sarviin laitetaan kynttilöitä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle riittäs kun toi vitun putkifirma sais meidän lämmitysrempan valmiiksi. Kaks viikkoo evakossa anoppilassa :itku: . Pääsis kotio ja siivoomaan.

Pekonista tehty seimiasetelma ois aika kähee. Ovat kuulemma suosittuja.

Mä taas aion ripustaa joulukuuseeni broiskunrintafileitä pekoniin kiedottuna.

-Ja lihapullia!:joulu3:

MP3 -soittimen olisin pyytänyt,mutta saan sen synttärilahjaksi.

Tällä hetkellä toivelistalla ovat
-suklaa
-poltettavat cd:t
-suklaa
-digiboksi vois kyllä olla ihan kiva
-suklaa
-urheiluvaatteet
-suklaa.

Kaikkein eniten toivoisin kuitenkin sitä, että kerrankin kerkiäisi käymään kaikki lähisukulaiset läpi ja onnistuisi leipomaan/tekemään heille jotain pientä. Tai edes viemään joulutähden. :haart:

Mut sitä suklaata kyllä haluan kans. :kuola:

Käyntejä hierojalla :D Menolippu johonkin lämpimään, pois täältä suomen talvesta ja paluu sitten kevääksi :rolleyes:

Tulostimesta (monitoimi sellaisesta) olen koittanut ahkerasti vihjailla vanhemmille. Se olis kyllä suuri apu koulunkäynnissä kun voisi kotona tulostella. :)

Avo on ollut lahjoja vastaan, enkä siitä jupise vaikken häneltä lahjaa saisikaan, mutten taida malttaa olla hankkimatta mitään hänelle. :haart:

15kg prodea, massplastia, sheikkerin, nostovyön, rannesiteet, polvisiteet, vetoremmit, ja Ilkka ja Markku - maailman vahvimmat miehet t-paidan.

psychosmoker.gif

Peesaan Weebomin perässä. Mitä parhaimmat joululahjat.

- Pentikin poron, sellaisen jonka sarviin laitetaan kynttilöitä :D

Ostin avolle pari tollast erikokosta pentikin poroa.. vielä jos sellasen pentikin shamaanin kruunun sais ostettua ni ois avo ilonen pitkän aikaa.. :evil:

Ite olen tyytyväinen jos ehditään työkiireiltä lappiin jouluna ja saa pari pientä pakettia.. kuulin huhua et Seppo Saarion kirjan pukki tois.. :rock:

Jos joku joululahjatoive toteutuisi, toivoisin löytäväni sopivan naisen.:haart:

Tavaroissa minulla taitaa olla kaikkea, mitä todella tarvitsen ja enemmänkin.:) Toisaalta aina löytyy uusia tarpeita uusille ja paremmille tavaroille.:( Varmaan jotain tulee jouluksikin hankittua.

Mä taas aion ripustaa joulukuuseeni broiskunrintafileitä pekoniin kiedottuna.

-Ja lihapullia!:joulu3:

MP3 -soittimen olisin pyytänyt,mutta saan sen synttärilahjaksi.

Tällä hetkellä toivelistalla ovat
-suklaa
-poltettavat cd:t
-suklaa
-digiboksi vois kyllä olla ihan kiva
-suklaa
-urheiluvaatteet
-suklaa.

Kaikkein eniten toivoisin kuitenkin sitä, että kerrankin kerkiäisi käymään kaikki lähisukulaiset läpi ja onnistuisi leipomaan/tekemään heille jotain pientä. Tai edes viemään joulutähden. :haart:

Mut sitä suklaata kyllä haluan kans. :kuola:

Tykkäätkö muuten suklaasta?

Pärjään hyvin ilman lahjojakin, mutta virkaintoiselle joulupukille tiedoksi, etten suinkaan pahastu, jos aattona mulle tyrkytetään jotain näistä:
- 30-40 litran reppu, joka kestää kaikenlaista höykytystä
- Tigin hiusten muotoilutuotteita
- muutaman käyntikerran lahjakortti hierojalle
- treenivaatteita, akuutti pula lähinnä paitapuolella

Ja sitten jos pukkiparan lompakko on ihan tosissaan ratketa liitoksistaan, niin tarjoan ystävällisesti helpotusta:
- Konan Kula Supreme :kuola:
- LCD-telkkari, 20 tuumainenkin riittäis

- Pääsee pois armeijasta, jouluaattona tj 12.
- Muutto omaan kämppään toiseen kaupunkiin heti pian
- Saa elää täysin omaa elämää ja tehdä mitä tykkää

Siinähän sitä joululahjaa. Tyttöystäväkin saattaisi kelvata jos pukilla olisi oikeanlainen tarjolla.

Ihan älyttömän monella on joku mp3 -soitin toivelistalla. :)

Oon tänä jouluna ensimmäistä kertaa poissa kotoa perheen luota, joten toivon, ettei ihan järkyttävä ikävä ja kaiho iske kesken matkaa! :itku: Kuukausi poissa Suomesta ja rakkaiden luota lempi juhlan aikana tuntuu pelottavan suurelta möröltä...:nolo:

Joutenoloa sekä laatuaikaa rakkaiden ja tärkeiden ihmisten kanssa.

Aijoo, eka joulu kotona koskaan vaimon ja tytön kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom