Sähköhammasharjan, päiväpeiton, silkkisen oloasun/pyjaman, hiostamattomat aamutossut, uusi treenitoppi, pari kivaa dvd-boxia joita voi 2 viikon joululomalla katsella pois.
Minä toivon, että maailman tulisi jouluna rauha, taantuma loppuisi, sataisi lunta... No just! Tänään salille tupsahti yksi kauneimmista naisista mitä olen ikinä livenä nähnyt. Tumma, iloinen, upeakroppainen sporttityttö. Sellaisen haluan joululahjaksi Tai no, ilmeisesti sen äijä oli mukana että ei ehkä just tuota, mutta joku vastaavanlainen, kiitos.:joulu6:
Joulupukki näkee varmaan viestin tästä, ettei tarvi erikseen kirjoittaa.
fedit. Jos nyt jotain pinnallista ja maallista täytyy kans toivoa, niin verhot puuttus vielä kämpästä.
Lahjakortteja vaateliikkeisiin:D Pääsee heti käyttämään ne alennusmyynteihin. No jaa en tiedä toivonko nyt varsinaisesti, mutta edellisinä vuosina saanut niitä ihan toivomattakin ja kyllähän meikäpoika vaatteita tykkää ostella. Hitchcock-boksia luultavasti toivon niin on ainakin jotain laadukasta katteltavaa lomalla.
Eniten kyllä toivon valkoista maata, että olisi oikea tunnelma käydä hautausmaalla ja heittää aamulenkki ennen aattosaunaa. Niin ja kinkku on toivon mukaan maukas Toivon mukaan kuitenkin pystyn pitää itteni kurissa, ettei vatsa turpoa liiasta kinkun syömisestä samalla tavalla kuin parina edellisjouluna
ericssonin pelikännykkä tai uudet putket kitaranuppiin. Luulen että pukki tajuaa enempi kännyköiden päälle ja lahjoittaa sellaisen minulle. kyllä emäntä niin tykkää kun yön hämärinä tunteina käsi vispaa.(Käden vispaaminen johtuu ainoastaan pelikännykän liikkeentunnistin ominaisuudesta.)