Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Ensimmäiseksi toivoisin vapaata joulua töistä, mutta sitä ei ehkä Pukki pysty toteuttamaan. Toivoisin kuitenkin leppoisia pyhiä ja paaaljon hyvää lihapitoista ruokaa.:joulu6:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samaa kun viime vuonna: Kinkkua!

Aina tulee kuitenkin lahjoja. ei siinä että kiva niitä on saada, mutta toivois vanhempien käyttävän rahansa johonkin muuhun.. (esim. mutsilta Töölö gymille 10krt. kortti, vaikka mulla oli vuoden aika jo maksettu ym ym..) Rahaa menee niin pahasti hukkaan että pahaa tekee. Kun satsattaisiin vaan ruokaan ja lepoon niin se olis mun mielestä parasta.. pikku siskolle nyt voi jotain leluja hommata

paaaljon kinkkua lautaselle! ja jos nyt rahaa sais.
ja olishan se hienoo jos sais 10 kilon ämpärin rahkaa lahjaks:worship:
kyytipojjaaks 5 kiloo suklaata.

vähemmän lunta

tai sitten Slipknotin dvd ja karkkia :D

Porukka toivonu paljon lunta ja vähemmän lunta ni mä toivoisin sitte erittäin paljon lunta.. Rupee kyrpimään nuo ainaiset ilmastonlämpenemishöpötykset...

Ja jos nyrkkeilysäkin sais, kun ei kukaan oo täälläkää toivonu viel ni kyl kai yks mulle irtois pukilta.
Ja tietty jos sais PV.n alle ton isopyöräsen sijaan.. ainakin talveks :P

Mä toivon et iltasel sataa lunta ja saan kävellä rakkaani kans hautausmaal. Aivan uskomattoman kaunista kun kynttilät palaa :) Ja viedä vaarille kynttilä. Se riittää mulle kun saa olla rakkaittensa kans. Tietysti sitä annetaan toisilleen lahjoja. Ne tavarat mitä mä haluun niin ei taida tulla. :D Tulipa joulu fiilis :joulu3:

En kehtaa alkaa luettelemaan kaikkia... :nolo:
Mutta niin... muutaman mainitakseni toivomuslistalleni varmaan pääsee:

Mustia/harmaita/valkoisia käsi-, ja kylpypyyhkeitä
Kampaamotuotteita [Tigi, Goldwell, Swartzkopf, Cutrin]
Pussilakanasettiä [musta, harmaa, valkoinen]
Iittalan juomalaseja lisää sarjaani
Arabian MUSTIA teema-astioita [jos jostain vielä löytyy täydennystä]
Timanttikorviksia
Valkokultaista kaulakorua
Seksikkäitä alusvaatteita
Satiinista 'babydoll'-yöasua
Hajuvesiä
Kirjoja
Scrabble-peliä
Laukkuja
Uutta lompakkoa

En ole vielä oikeastaan mitään keksinyt... Tiedän sitten kun lähempänä joulua alan näkemään kaikkia kivoja juttuja mainoksissa/kaupoissa joita sitten päätän haluta :rolleyes:

Edit: Tässäkin tietty taka-ajatuksena että Megamasa lukee tän. Muuten pusi pusi rakas! Joulu on ihanaa kun saan kaikki ostamasi lahjat <3<3<3!!!!111 Sinä saat sitten piparia!

Arabian MUSTIA teema-astioita [jos jostain vielä löytyy täydennystä]

Valmistushan on tosiaan lopetettu, mutta pari kuukautta sitten oli vielä vaikka millä mitalla Arabian myymälässä (eli Arabiassa). Muistaakseni ykköslaatuakin oli.

Pitää mennä itsekin, mulla on pariton lukumäärä muuten ihanan miehen ansiosta :jahas: .

15kg prodea, massplastia, sheikkerin, nostovyön, rannesiteet, polvisiteet, vetoremmit, ja Ilkka ja Markku - maailman vahvimmat miehet t-paidan.

psychosmoker.gif

Vittu kun olis vaan se korvatunturin osote. Mitä sitä turhaan kirjettä laatimaan. Sattuuko kukaan muistamaan...

Naisilla on joku ihmeen fetissi noihin arabian astioihin :D

Ne on tyylikkäitä, ja niitä on ihan vitun vaikea saada hajalle. Joiltain sekin kyllä onnistuu :D.

Itse aloin 15-vuotiaana keräämään tuota Teemaa, koska muualta en löytänyt mustia astioita. Ai niin, ja lasit on TIETYSTI Iittalasta ;).

Kaikki oikeastaan löytyy mitä tarvitsen. Kun vain saisi treenata koko vuoden täysillä, ilman mitään tauteja.

Ne on tyylikkäitä, ja niitä on ihan vitun vaikea saada hajalle. Joiltain sekin kyllä onnistuu :D.

Itse aloin 15-vuotiaana keräämään tuota Teemaa, koska muualta en löytänyt mustia astioita. Ai niin, ja lasit on TIETYSTI Iittalasta ;).

Minäkin "kerään" teema sarjaa :nolo:
No en muuten kyllä mutta lahjana työntävät väkisin noita aina! :D

(toivottavasti ei mennyt loppuiäksi imago tästä tunnustuksesta :lol2: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom