Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Humidorin ja punaiseen puetun armaan:D

Aina vaan aikasemmin tää joulu tulee näköjään. Joulurauhaa ja välipäivät vapaata duunista riittää mulle täysin enkä muuta kaipaa, kiitos.

Itelläni ei oo kyllä oikeestaan mitään joululahjatoivomuksia. Ei sitä enää lahjoja oottele, niinku pienempänä :) En mä muuta oota joulussa ku sitä, että saa vaan olla, ei tartte mihinkään kiirehtiä ja saa syödä hyvin.

Oon ottanu semmosen periaatteen, että joulu- ja synttärilahjat pyrin ottamaan rahana. Voi pistää sitten säästöön ja sitten joskus ostaa jotain tarpeellista ja mukavaa :) Mutta todennäkösesti nyt jouluna tulee lahjaksi joku kirja, pyjama ja varmaan sitä rahaa. Rupes kyllä Nintendo Wii himottaan, mutta eipä mulle kukaan semmosta osta :D vois puhua vaikka isälle että jos meijjän porukan nuorimmalle semmosen ostais niin sitte voisin ite sillä pelailla :)

Se on muuten ihan totta, että esim vieläkin pienempänä kun nyt, niin ensilumi oli aina iso juttu. Nyt se lähinnä pistää vihaks ku joutu vaihtaa talvirenkaat :wall:

Tuli vaan mieleen, koska aika harvalla on enään mitään ihmeellisempiä toiveitä jolulahjaks, lähimmäiset ja se rakkaus (muka :D) riittää.

Tuli vaan mieleen, koska aika harvalla on enään mitään ihmeellisempiä toiveitä jolulahjaks, lähimmäiset ja se rakkaus (muka :D) riittää.

Kai se vaan on se, kun ikää tulee. Alkaa arvostamaan muutakin kun krääsää...

Rahaa tuli jo saatua, ja olihan se nyt ihan kiva juttu. Voisihan sitä vaikka ostaa bahialta housut... :kuola: , mutta toisaalta tuokin lahjaraha menee tällä kertaa velkojen makseluun :thumbs:

Kultakoruja ainakin :kuola: . Sitten lahjakortti vaikka vanhemmilta johonkin kivaan hemmottelujuttuun mulle ja mun miehelle..(viime jouluna saatiin lahjakortti Naantalin kylpylään puolihoidolla).

Mp3-soitin on tärkee asia. Itellä menis hermot jos joutuis käydä lenkillä, koiran kans ulkona, bussilla, junalla, ratikalla, pyörällä tai kävellen johonkin ilman.

Niin on, pitäis itsekin hommata kun ei oo muuta kun kännykkä ja eihän siihen jaksa niitä biisejä aina siirrellä.
Onko kellään kokemuksia tuosta ipod nanosta?
Itse olen tässä harkinnut jos hommais tuommosen kun on sopivan kokoinenkin, ehkä vois salillakin kuunnella kun alkaa ottamaan pikkuhiljaa päähän kun siellä soi aina radiosta vaan ylesavo vai mikä lienet onkaan
...jotain humppaa, kansantanhuja ja kummelibiisejä :curs: :itku:
Joo ja sitten vielä tuohon päälle aina viikonloppusin joku helvetin kovaääninen muija pitää jotain uintiopetusta alakerrassa penskoille. Lauluina jotain peikko-örri-mörri mitälie....juu pitäisköhän minun vaihtaa salia :david:

edit:
huh tulipas epäselvää tekstiä

Kai se vaan on se, kun ikää tulee. Alkaa arvostamaan muutakin kun krääsää...

Kyllä mä luulen että johtuu vähintäänkin yhtä paljon siitä, että mitä enemmän tulee ikää, sitä vähemmän saa toivoa. Mun mutsi varmaan naurais ittensä pakkohoitoon jo tekisin sille yhtä pitkän lahjalistan kuin mitä toivoi penskana silmät kiiluen suuren lelukirjan äärellä. Kyllä mä toivoisin vaikka mitä, jos joku hullu vaan ostais :D.

Mä tahdon Aappo koiralleni uudet lonkat, niin sen ei tarvis enää syödä lääkkeitä ja sit jonkun 42" halkaisilta olevan paketin noin 15cm paksun, taitaa jäädä molemmat saamatta :( eka olis tärkeempi....

Oikeestaan en halua mitään hyödytöntä krääsää mikä on väkipakolla ostettu, tulee parempi mieli, jos ei osta sit mitään , jos ei tiedä....

Audi s6 ja reippaasti etukäteen kiitos.

Onkohan toinenkin postauksesi samaa kastia?

Eniveis, omalle lahjalistalle menee ehdottomasti saappaidenhoitoon tarvittavat kamat, pari hyvää kirjaa, jokin tuoksu ja uudet kunnolliset nahkahansikkaat, edelliset alkavat olla riekaleina.

Rahana osa tulee varmaankin, mutta olen 55%varma, että tulee myös kännykkä. En nyt varsinaisesti ole toivonut, mutta semmoista on ollut ilmassa. Voisi itseänsä hemmotella sen verran, että ostaisi pari kivaa peliä ja uudet treenipöksyt(nykyiset sen seitsemästä kohtaa hajalla+niin tiukat, ettei voi ne jalassa kyykätä). Jos nyt sitten jonkinlaista listausta:
- verkkarit
- parit pelit, ratekiaa ja räiskimistä
- jotain bodiaiheista

...Onko kellään kokemuksia tuosta ipod nanosta?...

On hyvinkin. Ei oo hajua paljon maksaa nykyään isoin, eli 8Gb? Mutta kannattaa ostaa uudet napit samalla. Jos ostat Plugit eli korvakäytävään tunkeutuvat napit, niin akku kestää huomattavasti pidempään kun ei tarvitse pitää niin kovalla. Kossin plugeja voisin suositella muutenkin. Itse nano on kaikkea mitä mp3-soittimelta voi odottaa. Ei näy videot, mutta mitä sitä katsoisi joltain 2 tuumaselta näytöltä. Eli kello, näytön valo joka käy melkein taskulampusta, toistaa musiikkia erinäisissä muodoissa ja kestävä. Itellä ollu reilun vuoden käytössä ilman mitään suojia eikä oo millään tavalla rikki, eikä näytä turkkilaiselta mellakkakilveltä. Eli :5: nanolle.

On hyvinkin. Ei oo hajua paljon maksaa nykyään isoin, eli 8Gb? Mutta kannattaa ostaa uudet napit samalla. Jos ostat Plugit eli korvakäytävään tunkeutuvat napit, niin akku kestää huomattavasti pidempään kun ei tarvitse pitää niin kovalla. Kossin plugeja voisin suositella muutenkin. Itse nano on kaikkea mitä mp3-soittimelta voi odottaa. Ei näy videot, mutta mitä sitä katsoisi joltain 2 tuumaselta näytöltä. Eli kello, näytön valo joka käy melkein taskulampusta, toistaa musiikkia erinäisissä muodoissa ja kestävä. Itellä ollu reilun vuoden käytössä ilman mitään suojia eikä oo millään tavalla rikki, eikä näytä turkkilaiselta mellakkakilveltä. Eli :5: nanolle.

8gt (2G eli uusi) maksaa 259e applen sivuilta tilattuna, tulee samaan hintaan kotiovelle parissa päivässä. Akku nyt kestää muutenkin 24h. Loistopeli kaikinpuolin, ja paljon parempi kuin vanha nano.

Suositut

Back
Ylös Bottom