Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
En toivo mitään lahjaksi.

Menen kotiin vanhempieni luokse, ja se yhdessäolo riittää. Jotain pientä budjettia tuossa siskokset jo miettivät (5-10€), mutta mun puolesta budjetti vois olla samantien 0€. Ihanaa, ois ensimmäinen joulu ilman hössötystä lahjojen suhteen! :hyper:

(No äippä saa kyl ostaa perinteisen suklaalevyn, mut se riittää :) )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kai sitä tässä iässä enää mitään lahjoja tarvi.
Kaikinpuolin kun läheiset ihmiset pysyisivät hyvissä sielun ja ruumiin voimissa niin sillähän sitä pärjääkin... itseä unohtamatta.

Toivon, että kukaan ei osta mulle mitään. Turhaan jengi laittaa rahaa kaikkeen turhaan. Jos jotain tarvitsen, ostan itse tai jos mulla ei ole rahaa, niin olen ilman.

Että SniffDaddy unohtaa, kuka on Rosa Meriläinen ja vaihtaa avataria :jahas: .

Liinavaatteille ja kunnolliselle aamutakille olisi tarvis, muuta ei nyt tule mieleen. Ja kirja on aina mieluinen lahja.

Olispa ihanaa, kun saisi vielä itse tehtyjä lahjoja. Pienenä tuli edes niitä sukkia, nykyään mä en saa ikinä, kun teen niitä itsekin. Pyh. Eihän suutarin lapsillakaan ole kenkiä!

mieluummin jättää ostamatta kuin ostaa väkisin.lahjan tulee olla tarpeellinen.onhan se kieltämättä kivaa saada joku ylläri...

itelläni ei ole mitään mitä just tarttisin.pahin ongelma on nuo miehet kun haluavat aina jotakin hienoa elektroniikkaa jossa on kivoja välkkyviä valoja,ja jos vielä ääniäkin päästelee niin ;)

Toivoin 40kg:n käsipainoja. Pukki ei kuulemma jaksa kantaa niitä. Pöhkö pukki. Ehkä pitänee sitten toivoa sponsorointia salikorttiin. :)

rahaa ja rahkaa

Olen töissä Joulun, tosin "vain" päivystäjänä. Toivottavasti ehdin valmistaa hyvää ruokaa ja viettää paljon aikaa yhdessä ipanan kanssa kuka juhlii ensimmäistä jouluaan. Toivon ettei kukaan soita töistä, se olisi paras joululahja edellisten lisäksi. Jos joku soittaa niin edellisetkin lahjat tärveltyvät.

Tavaroina muutama CD-levy ja mp3-soitin olisi kivoja.

Tärkeintä sitten tietysti on saada viettää taas ihana joulu avon ja perheen kanssa. :haart:

Mä pyysin vaimolta uutta kännyä ja hän lupasi olla ostamatta sellaisen.:D

Ainakin kahvinkeitin ja Marimekon pyyhkeitä on toivelistalla. Ja tälle läppärille olis kiva saada kantolaukku. Mut mikä parasta, mies lupas, että saan pistää Bahialle tilausta menemään ja hän maksaa laskun. :hyper: :love: :rock: Harmi vaan, kun avo oli sitä mieltä, että ne vaatteet pitää sit panna pakettiin ja ne saa avata vasta jouluna. :itku: Ehkä mä jaksan odottaa...

Sellainen ikävä puoli kyllä joulussa on, että olen ilmeisesti ainakin aattona iltavuorossa. :/ Mut kovasti yritän, et joku haluais vaihtaa mun kanssa vuoroa, et pääsisin aamuun tai sit yövuoroon aatonaaton ja aaton väliseksi yöksi.

Olisipa jo joulu! :haart:

Lisää tatuointeja. Mä haluun, että meillä tulisi käymään tatuointitaitoinen joulupukki. :joulu3:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom