Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sisäpelikengät (tai siis rahaa niihin)
Lapaset (mummo hoitaa)
Hiusten suoristajan (tai siis rahaa siihen)
Hiiren macciin (tai siis rahaa siihen)
Jalkapallon pikkujättiläinen -kirjan

Ja sitten jonkun kivan miehenpuolikkaan, muttei taida pukkikaan kaikkeen pystyä. Mutta oispa kiva avata paketti, jossa olis mies lapaset kädessä ja setelitukku kourassa. :hyvä:

Jos pehmeitä paketteja sais tai rahaa hankkia itse niitä vaatteita ja protskua ni ois köyhä opiskelija hetken aikaa tyytyväinen. Niin ja kevään salin jäsenyyden jos joku maksais ni ois jees

ihanan kireet tekniset trikoot. Ja fleeke - pöksyt niin tarkenee riehua pihalla.

Lisäksi toivon että en ikinä hurahda tradi- tai jääkiipeilyyn.

Jos jälkimmäinen toive toteutuisi, olisi se enemmän kuin tarpeeksi nimittäin noiden kahden kanssa rahanmenoa ei voi mitenkään estää. Joten joulupukki pliis!

Kaveri tuo itsensä maailmalta kotiin, siinä on tarpeeksi joululahjaa :haart:

Rentouttava joululoma ja parit offerit yliopistoilta olisivat myös tervetulleita. Niin ja jos jalka päättäisi ihmeellisesti parantua jouluaattona, en tarvitsisi enää ikinä mitään joululahjoja :)

Pukin pitäisi tuoda Cousteau ultimate DVD box; 21 DVD:tä eli n. 60 h katsottavaa. Sälekaihtimet kiinni, sohvalle tyynyistä ja peitoista oma Calypso, juotavaa&syötävää ja levyt pyörimään. Eiköhän siinä joulun pysty skippaamaan suht hyvin. Samalla pientä hyvitystä ja liennytystä kun ei itse reissuun jouluksi sattuneesta syystä voinut lähteä.

Mä toivon ettei kukaan hanki mulle joululahjoja, niistä tulee vaan pahalle tuulelle kun ei ne kuitenkaan osu kohdalleen. Ja jos mun täti yrittää taas laittaa jonkun hemmetin pussilakanasetin niin mä lähetän sen sille takaisin.

Teoriassa olisi jees saada
- uusi puhelin (vanha temppuilee)
- salihanskat
- juoksutrikoot mallia talvi
- pipo, joka suojaisi myös korvat kunnolla tuulelta
- kiva pieni taulu

Vaikeapa noita olisi kenenkään muun minulle hankkia joten olen vastannut kysymyksiin joululahjatoiveista etten halua mitään ja todennäköisesti ärsyynnyn jos jotain saan.
-

Toivoisin Bilteman eilen ilmestyneestä joulukuvastosta autoon tupakansytytinliitäntään laitettava termostaatillinen penkinlämmitin hintaan 11.99e :) Tai AD-varaosaliikkeessä myytävä melkein vastaava hintaan 19.90e.

(Vaihtoehtona on ajaa pösö automaahan, joka kivuttomaan 600e hintaan tilaavat siihen uudet kangaspintaiset vaahtomuovipehmusteet, joiden sisään on nuo vastuslangat sulatettu. Ettei niitä pelkkiä vastuslankoja vaan kukaan pysty korjaamaan ja vaihtamaan. Niin ja tietysti työstä tuntipalkka päälle. Hmm... siis 11.99e vs. ~700e. Kumpikohan kannattaisi laittaa 5 vuotta vanhaan autoon, kun sitä persgrilliä tarvii sen 2-3kk vuodessa.)

edit: 1000 viestiä tuli täyteen \o/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom