Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Ihan hyvin ne kympin radio-ohjattavat kopterit toimii! Jos ne nyt oli sellasia pieniä ja todella kevyitä vekkuleita, hauskaa niillä ainakin on leikkiä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tjaa, tollanen navigaattori ois aika kova sana, koska olen kova eksymään. Ja Aku Ankan parhaita, esim Don Rosaa. Sais hautautua piparkaakkujen ja Don Rosan kanssa täkin alle joulunpyhiks. :)

OIKEESTI? :wtf:

Siis kyllä mä itsekin suorastaan rakastan kotikotona vieläkin vaikuttavaa, jo kellastunutta munankeitintä. Se on sai-raan kätevä. Ja mielelläni mä sellasen meillekin majoittaisin, ei siinä mitään.

Mut eiks toi oo ihan hölmö lahja??:arvi:

Joo no siis tietenkin pieni pilke silmäkulmassa, mutta kyllä todella ilahtuisin jos pukinkontista noita löytyy. Ja kuten sanottua aika huokeita nuo halvimmat kopterit on ja taitaa gigantissa munankeitinkin irrota halvalla. :D

jos saisin autoon alustasarjan, vuosihuollon sekä vähä roheiinia ku meinaa pöntöt olla tyhjinä jo. siinäpä ois mun toivomuslista..tosin pusuja ja joulunpyhät oman kultin kanssa riittää mainiosti höystettynä mamman pöperöillä :D ah on sitä opiskelijana vähään tyytyväinen

Mä toivoisin pukilta digikameraa ja kunnon taskulamppua:)

Lahjakortit on kanssa kivoja, saa sitten hyvällä omalla tunnolla ostella itselleen kaikkea ei ehkä niin välttämätöntä.. Better bodies vaatteet on mun ehdoton heikkouteni. Niissä on mitoitukset kohdallaan:hyvä:

Mulle on joululahjaa tarpeeksi siinä kolmen viikon reissussa, mutta jos avokki taas Body Shopin tuotteilla muistais, niin en panisi pahakseni :)

"Rakas Joulupukki. Toisitko minulle 23.12. joululahjaksi oman lentokoneen, että pääsisin sillä vanhempien ja siskon luo Kajaaniin tunnissa. En tahtoisi maksaa Finnairille 250 euroa edestakaisesta matkasta enkä istua junassa yhteensä 13 tuntia. Oon ollu tosi kiltti. T: akki"

Uusi plinssi digijärkkäriin ja uusi isompi kameralaukku ois jees +jalustaki vois olla kiva. Kolmatta kissaa olen kans haaveillut, mutta se jääköön toistaiseksi haaveeksi (vähä katsella mitä ensi kevät tuo tullessaan töiden, asunnon yms suhteen).

"Rakas Joulupukki. Toisitko minulle 23.12. joululahjaksi oman lentokoneen, että pääsisin sillä vanhempien ja siskon luo Kajaaniin tunnissa. En tahtoisi maksaa Finnairille 250 euroa edestakaisesta matkasta enkä istua junassa yhteensä 13 tuntia. Oon ollu tosi kiltti. T: akki"

En tiedä, saisko nauraa mutta mä repesin... :lol2:

:offtopic:

oishan noita :D mutta yks ois kyllä toi pakkis huppari jonka vois ittelleen lahjaks hankkia, mikäli sikäli sitä vaan tulis pientä kokoa joluun mennessä, joka soveltuisi jotenkin meille mimmeille kin :rolleyes:

-Wireless-systeemi kitaraan ni voi riehua lavalla ilman, että tarvii pelätä kompastuvansa kitarapiuhaan (tai sitä, että yleisöstä lavalle hypänneet moshaajat kompuroi siihen)

-miniläppäri (tosin taidetaan ostaa avokille eka, että voi jättää 100kg koulukansionsa kotiin)

-uusi asevyö (beltman tai wilderness, en osaa päättää!)

-sanelin

-edes parin viikon loma kaikesta muusta ja kaikista muista paitsi omasta puolisosta

-single malt-viski, mieluiten 12v Bowmore tai 10v Arbeg tai 10v Talisker...korjaan: 12v Bowmore!

Mä haluisin uuden kylpytakin.. Nykyinen värjääntyi pesussa, kun vaaleansininen monta kertaa pesty pyyhe irroitti värinsä siihen.

Ja sitten uus mikro ois kiva... Nykyinen kyllä skulaa, mutta ei lämmitä ruokaa keskeltä ja on tosi hidas. Ja on vaan 25 vuotta vanha??

Villasukat, lapaset, säärystimet, pipo ja kaulaliina samaan sarjaan. Jonkun itse tekemät :haart: Säärystimiiin, kaulaliinaan ja pipoon pystyn itse, mutta sukissa en osaa tehdä kantapäätä ja lapasiin tarttee peukalon..

Tahdon vain kivan joulun miehen kainalossa. Lahjoilla ei niin väliä kunhan on hyvää ruokaa ja romantiikkaa :D

Mä alan kans kallistua tähän. Sanoinkin miehelle tässä yks päivä, että haluan joululahjaksi kävelylenkkejä sen kanssa.

Ihan järkyttävä syksy takana (eilen satoi vähän lunta, joten nyt on melkein talvi ;)).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom