Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt mä keksin mitä ite tahtoisin:

- joku oikeesti makee lompakko
- rannekoru
- kello (ei mikään sportti, vaan joku naisellinen, korumainen)
- hemmottelua, hipellystä ja yhteistä aikaa
- tatskan

Jos ukaasit pitää paikkansa, mut taas raahataan johonkin keskelle kauppakeskusta ja käsketään ettimään lahja. Eilen kyllä muistutin, että en enää aio tehdä sitä miehelle niin helpoksi. Synttärilahja hoidettiin näin, mutta miehen mukaan se vaati valtavia ponnisteluja ja vaivannäköä, sillä en meinannut aluksi suostua kys järjestelyyn. (Tietenkään! :arvi:)

Tai sitten mä saan sievästä paketista sen kuorimaveitsen ja uuden leikkuulaudan... :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ettei tarvii mennä jouluna yövuoroon känniääliöitä paimentamaan
tämä toive itseasiassa toteutui jos ei viime hetken muutoksia tule :hyvä:

Sanoin et toivon ittelleni risteilyn et voisin käydä hakee nuuskaa laivalt ja jos kuitenki saan taas vaihteeks jotai valitut palat kirjoi ja villasukkii nii palaa kyl hermot ku en niil mitää tee..

Aamutossut olis kiva saada. Viime jouluna sain aamutakin ja ollut kyllä käyttöä enempi kuin millekään muulle aiemmalle lahjalle.

0753d.jpg

siinä olis joululahjaa vähäks ajaks... harmi vaan että on suhteellisen harvinainen peli, aina ku tulee myyntiin niin menee samantien :(
valmistettu vaan ~1000kpl

Minulla on sitten kaikki, kun saan sata miljoonaa euroa piste

0753d.jpg

siinä olis joululahjaa vähäks ajaks... harmi vaan että on suhteellisen harvinainen peli, aina ku tulee myyntiin niin menee samantien :(
valmistettu vaan ~1000kpl
Kuinka monta Lotus Omegaa mahtaa suomessa olla ja paljonko tuommoisesta pitää köyhtyä? Olisi kyllä härski laite tuommoinen neliovinen sedani ooppeli.

Kuinka monta Lotus Omegaa mahtaa suomessa olla ja paljonko tuommoisesta pitää köyhtyä? Olisi kyllä härski laite tuommoinen neliovinen sedani ooppeli.

tällä hetkellä taitaa olla 3 tai 4. en tiedä paljon nuo täällä maksaa, mutta saksastakaan ei paljon alle 20k€ noita saa...

Itse toivon
a) suurempia lihaksia
b) ehkä vähän rahaa
c) suurempia lihaksia
ja rauhaa ja rakkautta :)

Allekirjoitan myöskin kyseisen listan. Lisäksi menin heittämään, jotta kannettava tietokone vois olla kiva(Oon kuitenki ollu toooosi kiltti tänä vuonna, niin vois saada?:lol2:). Helpottas huomattavasti kun vois sängyllä makoilla ja surffata.. näkis töllön ohjelmatiedotkin kätevästi telkkucomista, teksti-tv kun on niin ikävä.. =( Eli kaikkea tarpeellista siis toivottu. :D

Kaksi päivää jo miettiny, että mitä sitä haluais. Vanhemmatkin kyselee jatkuvasti, että mitä sää haluaisit kun ei mitään keksi. On kyllä ihme ku ei vaan tule mitään mieleen.

Haaveissa pukki tuo isomman asunnon, mutta se jäänee käytännössä näköjään keväämmäksi. Jos pukki toisi vielä muijan, niin olisin onnellinen :joulu1:

Todellisuudessa en saa kuin duunista jonkun lahjan :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom