Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Listaus-ketju = Lock!

Jatkossa Pakkotoistolla ei sallita turhia listauksia joissa ei ole oikein mitään informaatioarvoa tai keskustelua, esimerkkinä:

Kengännumerosi
Painosi
Mikä soi nyt soittimessa

jne jne.

Jos ylläpito perustaa vastaavan ketjun, niin silloin sillä on joku tarkoitus, muutoin ketjut poistetaan.

Ja kyse on siitä, että vältämme jatkossa ketjuja, joissa ei ole varsinaista keskustelua, vaan pelkkää luettelua eri asioista. Niitä ei kukaan oikeasti lue.

Jos tekee mieli ilmoittaa kengännumeronsa, ikänsä, mitä kuuntelee juuri nyt jne. niin tässä sitä varten ketju

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=44953

Joo, tää ei oo listausketjua nähnytkään vaikka tarkoitus lahjoja on listatakin. Täältä on hyvä käydä lukemassa kuumimpia lahjatoiveita jne :)

Itse toivon perinteisesti hopeaa, valkokultaa, timantteja. Korvakoruissa, riipuksissa, kaulakoruissa ja sormuksissa. Mitä enemmän BLING BLING sitä parempi, mutta silti yksinkertaisuus kunniaan ;) Ego-sarjan pari kivaa sormusta ja kaulakorua näin kultasepänliikkeen ikkunassa. Haluan myös hopeisen korukäden [säilöäkseni yhden päivän saldoa, muut pidetään lippaassa].

Kirjoista toiveissa olisi ainakin Karin Slaughter - Häpäisty, Robin Cook - Romahdus, Dean Koontz - Odd Thomas Luostarin Kirous, Stephen - King Liseyn Tarina. Leffoista Sinkkuelämää-, ja Hitman-leffat. Myös UFC-kaudet käy.

Kosmetiikasta Nina Riccin Nina -sarjan hajuvesi, suihkugeeli, vartalovoide ja deodorantti, sekä sitten esim DKNY Delicious Night edt, Escadan S edt ja muita ks. sarjan tuotteita. Myös Tigi Catwalk Curls Rock Curl Booster suihke 250ml, Tigi Bed Head Masterpiece 300ml hiuslakka sekä Tigi Bed Head Headrush 200ml kiiltosuihke olisivat hyvä lisä, puhumattakaan Tigi Bed Head Superstar Sulfate-Free shampoo 250ml + hoitoaine 250ml. Biothermin ja Cliniquen sekaihon tuotteet tänne vaan ja Christian Diorin tai Clarinsin vaalein valokynä.

Muista asusteista Guessin laukku ja lompakko vois olla kivat, sellaiset mustat... ja "mun näköiset". Muuten sitten jotain kiiltonahkaisia mustia, hopeita, punamustia tai mustapinkkejä [liukuvärjättyjä] isoja laukkuja myös huolisin 1-3kpl. Myös muutkin erikoisuudet käy.

Vaatteista mustia, pinkkejä ja violetteja alusvaatteita ja babydoll-yöasuja. [Pitää päästä itse sovittamaan...]

Herkuista: Erikoischilipähkinöitä ja semmonen hemmetin iso jättikokoinen Toblerone.

Kiitos :haart:

Edit: Ainiin ja muina toiveina olis Hackmanin Elegia sekä Swing-sarjan aterimia. Teeman mustia 21cm syviä keittolautasia ja Teeman valkoisia 17cm pikkulautasia. Untuvatäkit! Noi kotiin liittyvät jutut vois toivoa anoppilasta... Ostakoon Megamass noi muut :D :lol2: :evil:

Edit2: Porukoille pitää lätkästä noista pari kirjatoivetta, tulee muuten liian kova taakka yhden kannettavaksi :nolo:

Mee on kyllä helppo, lista valmiina ja kaikkea :D

onko sulla Eve miestä? ymmärtääks se sua? :D
ei kellään vaan voi olla tosta listaa :lol2:

Pumpattava Eva Longoria.

Ja sitten vakavasti. GH World Tour ja aika hierojalle.

Mee on kyllä helppo, lista valmiina ja kaikkea :D

Joo. Mä kirjotan ja tulostan Megalle vielä oman :D Sen on helppoa ja stressitöntä painella kauppaan ja antaa lappu myyjälle. Viime vuonnakin sillä oli mm. useita eri hajuvesiä ja myyjät oli ruiskinu niitä lappuihin ja antanu sen haistella ja se vaan valkkas sit ne mille halus että tuoksun. Toki se osti omiakin mutta on aina sanonu et oon helppo ku mul on selkeet toiveet, ni ostaa ne mitä haluan ja sit extraa omasta päästä lisäksi. Aina on tullu rakkaudella valittuja lahjoja. Parhaat on ne mitä en tiedä :haart:

onko sulla Eve miestä? ymmärtääks se sua? :D
ei kellään vaan voi olla tosta listaa :lol2:

No kyllä toi Megamass ainakin toistaiseksi tunnustaa mun mies olevansa, ja tuntuu ymmärtävän mua hyvin ;) Jaksanu kuitenki jo 3.5v mua kattella ja jouluja vietellä. Mun lista ei ole kokonaisuudessaan ees toi :D Mut katos... paljon kun antaa niin paljon myös saa. Toimii molempiin suuntiin. Antamisen ja saamisen ilo on ihanaa, kaikissa asioissa :love:

Pumpattava Eva Longoria.

Ja sitten vakavasti. GH World Tour ja aika hierojalle.

Jos ois pumpattava Pudzian ni meikä vois toivoa semmosenkin! Ei mikään huono lahja olis vaikka ei todennäköisesti mahdollista toteuttaa. Toisaalta... mielestäni olen niin rakastettava että jos mä tollasta toivon niin kyllä semmonen mulle hankitaan. Oon niin kilttinä 247 365 jotta pukin on muistettava mua runsaalla kädellä :evil:

Mulla on lahjat joita toivon ja tiedän että saan ja lisäks lähjat joita toivon, mutten tuu saamaa :D

Lahjat jotka saan: Suoristusrauta, vaaka, matkalaukku ja lahjakortti hmlle.

Lahjat joita toivon: Koira, uus läppäri, uus kännykkä

Kyllähä sitä vaikka mitä vois toivoo, mut jotenki tottunu toivomaa lahjoja joita oikeesti tarviin :)

Sitä että toinen puolisko sais työvuoronsa vaihdettua, että päästäis yhdessä viettämään joulua pohjoiseen. Se ois paras lahja tänä jouluna :)

Jess, taisin just saada mun joululahjan.
Toivoin, ettei olisi mitään jouluhössötystä ja siltä näytänkin välttyvän koska porukat on ulkomailla joulun niin eipä tarvi mitään perheillallisia odottaa!

Omia toiveita en oo miettiny, mutta oma mies esitti vaatimattomat toiveensa:
- Radio-ohjattava helikopteri
- Munankeitin

:jahas:

Siis enhän mä nyt voi jumalauta tollasia lahjoja sille OIKEESTI antaa?!! Se puhuu niistä koko ajan ja hehkuttelee. Voi urpo..

Toinen ehdotus siltä oli, et ostettais uus sänky toisillemme joululahjaksi. Minä maksaisin hänen puolensa sängystä (2/3 sängystä) ja hän sitten sen lopun, minun osani. :evil:

Ehkä mä toivoisin itse joululta hyvää ruokaa ja maagista mahan tiukentumista ;)

- Munankeitin

Ei helvetti, mulla on aivan samat! Olen saanut todistella lähes kaikille tuon munankeittimen käytännöllisyyttä. Hieno mies! :worship:

Ei helvetti, mulla on aivan samat! Olen saanut todistella lähes kaikille tuon munankeittimen käytännöllisyyttä. Hieno mies! :worship:

OIKEESTI? :wtf:

Siis kyllä mä itsekin suorastaan rakastan kotikotona vieläkin vaikuttavaa, jo kellastunutta munankeitintä. Se on sai-raan kätevä. Ja mielelläni mä sellasen meillekin majoittaisin, ei siinä mitään.

Mut eiks toi oo ihan hölmö lahja??:arvi:

- Munankeitin

Siis enhän mä nyt voi jumalauta tollasia lahjoja sille OIKEESTI antaa?!! Se puhuu niistä koko ajan ja hehkuttelee. Voi urpo..

Toinen ehdotus siltä oli, et ostettais uus sänky toisillemme joululahjaksi. Minä maksaisin hänen puolensa sängystä (2/3 sängystä) ja hän sitten sen lopun, minun osani. :evil:

Ehkä mä toivoisin itse joululta hyvää ruokaa ja maagista mahan tiukentumista ;)

Verkkokaupasta sai ainakin vähän aikaa sitten radio-ohjattavia helikoptereita kymmenellä eurolla (laatu ja ohjattavuus taas... no mitä kympillä nyt saa)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom