- Ikä
- 46
Saat Petri Takalan.Real doll Mette Mannosesta maistuis jouluksi hyvin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saat Petri Takalan.Real doll Mette Mannosesta maistuis jouluksi hyvin!
:dreal doll mette mannosesta maistuis jouluksi hyvin!
Jatkossa Pakkotoistolla ei sallita turhia listauksia joissa ei ole oikein mitään informaatioarvoa tai keskustelua, esimerkkinä:
Kengännumerosi
Painosi
Mikä soi nyt soittimessa
jne jne.
Jos ylläpito perustaa vastaavan ketjun, niin silloin sillä on joku tarkoitus, muutoin ketjut poistetaan.
Ja kyse on siitä, että vältämme jatkossa ketjuja, joissa ei ole varsinaista keskustelua, vaan pelkkää luettelua eri asioista. Niitä ei kukaan oikeasti lue.
Jos tekee mieli ilmoittaa kengännumeronsa, ikänsä, mitä kuuntelee juuri nyt jne. niin tässä sitä varten ketju
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=44953
Pyh. Luen ainakin tätä ketjua itte, että tarvisko jotain mitä joku muu tarvii lahjaks :D Niin ei pääse unohtuun.Listaus-ketju = Lock!
Nää on näitä: "Selvä ja autoileva pukki"-mainosten takana olevia yrittäjiä :lol2:
Mee on kyllä helppo, lista valmiina ja kaikkea :D
onko sulla Eve miestä? ymmärtääks se sua? :D
ei kellään vaan voi olla tosta listaa :lol2:
Pumpattava Eva Longoria.
Ja sitten vakavasti. GH World Tour ja aika hierojalle.
Omia toiveita en oo miettiny, mutta oma mies esitti vaatimattomat toiveensa:
- Radio-ohjattava helikopteri
- Munankeitin
:jahas:
Ei helvetti, mulla on aivan samat! Olen saanut todistella lähes kaikille tuon munankeittimen käytännöllisyyttä. Hieno mies!
Omia toiveita en oo miettiny, mutta oma mies esitti vaatimattomat toiveensa:
- Radio-ohjattava helikopteri
- Munankeitin
:jahas:
Siis enhän mä nyt voi jumalauta tollasia lahjoja sille OIKEESTI antaa?!! Se puhuu niistä koko ajan ja hehkuttelee. Voi urpo..
Toinen ehdotus siltä oli, et ostettais uus sänky toisillemme joululahjaksi. Minä maksaisin hänen puolensa sängystä (2/3 sängystä) ja hän sitten sen lopun, minun osani. :evil:
Ehkä mä toivoisin itse joululta hyvää ruokaa ja maagista mahan tiukentumista ;)