Mitäs pakkislaiset toivovat joululahjaksi??!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jani_88
  • Aloitettu Aloitettu
No, joulu sen kuin tekee tuloaan ja siitä mieleeni tuli kysymys: mitäs pakkislaiset toivovat, että se joulupukki toisi lahjaksi? :D

Itse toivon
a) suurempia lihaksia
b) ehkä vähän rahaa
c) suurempia lihaksia
ja rauhaa ja rakkautta :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en toivo mitään, eipä tule pettymyksiä. Mut jos toivot isompia lihaksia ja joulupukki tois ne... Siis se tuo sulle roinaa ?

Mä en toivo mitään, eipä tule pettymyksiä. Mut jos toivot isompia lihaksia ja joulupukki tois ne... Siis se tuo sulle roinaa ?

Ei nyt sentää, huumorilla heitin tollasen kommentin :rolleyes:

Varmaan jotain heraa, treenivarusteita ja jotain hiffimpää lisäravinnetta ei varmaan tuon kummoisempaa ai niin jaa MP3 pitäisi pukilta pyytää, että treenit luistaisivat paremmin.

Hyvää ruokaa ja yhdessäoloa läheisten kanssa. Lahjatoiveita ei ainakaan toistaiseksi ole mieleen tullut.

Mainitsinko jo hyvän ruuan :D

joululahkaksi ? :D
Minä oon jo lahjani saanu: uuden tietokoneen. Kännykkään olis kiva saada näppäimet, on mennyt hukkaan :P

Digiboxia vois toivoa, sille ainakin ois käyttöä.

Kelailin subbarin pyytää. Niin olisiko täällä heittää vinkkiä, että minkälaisen kannattaisi ostaa? Hintaa saisi olla noin 400e.

Mukavaa ulkoilukeliä ja lepposaa oleskelua perheen ja ystävien kanssa. Eipä sitä muuta tarvi.

:offtopic:

Osta itte digiviritin tietsikkaan, pystyy tallentaa kaikki ohjelmat. Saat sit kattoo SexTV myös rauhassa ettei emäntä häiritse...

:offtopic:

Voihan sitä SexTV:tä kattoa vaikka emännän kanssa sohvalla eikä tarvi tihrustaa koneen näytöltä;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom