rintafile
Stifmeister
- Ikä
- 40
Arvostan kehonrakennusta, koska se on lähes ainoa laji JOUTUU ottamaan ravinnon ja unen todella huomioon ja näin ollen siitä muodostuu terveellinen kokonaisuus ja elämäntapa. Ja vaikka en jaksais sanoa kakan vertaa tohon natu-roinari -juttuun jota on jo tarpeeks kaluttu tällä palstalla niin sanon kuitenkin sen verran, että terveellinen sillon kun mennään natikkana. Voihan se elämä olla suht terveellistä vaikka ottaiskin. Mutta ittelläni nimenomaan toi terveellisyys ja säännöllisyys=hyvinvointi tekee kehonrakennuksesta MULLE elämäntavan, josta aion pitää kiinni niin kauan kun mussa henki pihisee.
Toki yhtälailla tarvii muissakin lajeissa kiinnittää huomiota ravintoon ja lepoon jos haluaa pärjätä, mutta tässä lajissa sitä tulee otettua selkoa asioista ihan omaksi iloks ja hyödyksi. Puhun nyt näin junnu-näkökulmasta kun oon 18v: tunnen hyvinkin paljon ikäisiäni huippu-urheilijoita lajista jos toisestakin, eikä KENELLÄKÄÄN ole tuon taivaallista käsitystä safkasta! (Ja onhan se monen aikuisen huipunkin tieto puutteellista).
Oon perkuleen ilonen, että oon ottanu tämmösen elämäntavakseni. Ja respektiä terveelliselle elämäntavalle :D :p
Toki yhtälailla tarvii muissakin lajeissa kiinnittää huomiota ravintoon ja lepoon jos haluaa pärjätä, mutta tässä lajissa sitä tulee otettua selkoa asioista ihan omaksi iloks ja hyödyksi. Puhun nyt näin junnu-näkökulmasta kun oon 18v: tunnen hyvinkin paljon ikäisiäni huippu-urheilijoita lajista jos toisestakin, eikä KENELLÄKÄÄN ole tuon taivaallista käsitystä safkasta! (Ja onhan se monen aikuisen huipunkin tieto puutteellista).
Oon perkuleen ilonen, että oon ottanu tämmösen elämäntavakseni. Ja respektiä terveelliselle elämäntavalle :D :p