Mitä vittua? - thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Tampereella pyörii kirjastoauto joka on täynnä semmosia pyöreitä mainoksia ja "pallon" sisällä on aakkoset jotka menee näin

Abcd
efghijkl
mnopqrs
tuvwxz
yäöå

Komeeta tampere

Sori copypaste postaus, mutta en muistanu tän ketjun olemassaoloa joten tuntuu että tää kuuluu tänne! Poistakoot joku offtopic-osiosta jos häirittee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua kyllä pikemminkin vituttaa noiden Siwa:n myyjien puolesta.... Sitäpaitti täällä Helsingissä on ryöstetty Hämeentien Siwa Kalliossa ja Kurkimäen Siwa kummatkin kahteen tai jopa kolmeen kertaan vuoden sisään, kun ei oo kun yks myyjä.

Pään sisällä kuulunu nyt muutaman kerran "mitä vittua" kun nähny south parkin mainoksen telkkarissa. Cartmanilla on ihan selkeesti pakkiksen musta pipo päässä missä on se punanen P-kirjain! Kukaan muu huomannu? (..tosin tuskin se oikeesti pakkiksen pipoa esittää mutta...Samaa näköä pirusti)

Kyseessä on matkinta leffasta Philadelphia jossa hahmolla on tuo P merkki lippalakissa ja sairastaa syöpää, samalla tavalla kuin Cartmankin tossa jaksossa.
16981-philadelphia.jpg

Mulla menee avatariks! :D

Ja suuret kiitokset kuvasta, rahaa en nyt jaksa ruveta lähettelee :)

Kristillistä black-metallia...Mitä vittua???! En tiennyt että tuollastakin nykyään on. Järkytys oli sanoinkuvailematon, ja on edelleen :hyper:

Jaa, eipä tommonen ainakaan omaa elämää pilais, jos sattuis kohdalle kerran kymmeneen vuoteen... Edelleen mietin, että kuinka moni törmää tommoseen useestikkin?
Palataanpa vielä tähän. Mulle kävi joku kuukausi sitten näin. Ja oli vielä perinteistä tuuria: Oli ihan järkyttävä kiire johonkin, en muista enää mihin, ja kaupasta piti hakea jotain, en muista enää mitä, ja juuri silloin oli lappu ovella ja ovi säpissä. Vitutti. Jos en olisi muistanut lukeneeni tästä threadista aiemmin, että tällaista voi tapahtua ja mistä se johtuu, olisin repinyt peliverkkarini totaalisesti.

Vai tollasia se saatana mietiskelee :D

No onhan se nyt järkyttävää paskaa! :D Jeesustelijat yrittää saada black-metallia kuuntelevia kääntymään uskoonsa matkimalla musiikkia mikä on 99,999666 prosenttisesti (about) kristinuskoa vastaan, ja muitakin uskontoja vastaan aika yleisesti. Ei hyvin mene. Epätoivoisia ovat.

Saatana kuittaa

Palataanpa vielä tähän. Mulle kävi joku kuukausi sitten näin. Ja oli vielä perinteistä tuuria: Oli ihan järkyttävä kiire johonkin, en muista enää mihin, ja kaupasta piti hakea jotain, en muista enää mitä, ja juuri silloin oli lappu ovella ja ovi säpissä. Vitutti. Jos en olisi muistanut lukeneeni tästä threadista aiemmin, että tällaista voi tapahtua ja mistä se johtuu, olisin repinyt peliverkkarini totaalisesti.

Ja mulle vittuili lähes jokaikinen, koska mua vitutti. Mukava saada joku muukin kiireessä samana kokenut jantteri, joka pystyy ymmärtämään, että tää voi jopa vituttaa :D

itse yritin tässä taannoin erääseen kahvilaan niin ovessa oli lappu että vietämme siestaa. Pitää varmaan äänestää Soinia ettei pääse toistumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom