Mitä vittua? - thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vilu
  • Aloitettu Aloitettu
Ps. entäpä tilanne kun siwan myyjällä iskee mahatauti kesken työvuoron ja ei saa kuin esim 2 tunnin sisällä tuuraajan töihin....

Eiköhän se oo myymäläpäällikön vastuulla joko hankkia tuuraaja, tulla itse tekemään se vuoro tai aiheuttaa maailmaloppu ja lyödä ovet kiinni siltä päivää.

On se kumma, et ihmiset kuolee nälkään, janoon ja röökinpuutteeseen, jos joku pulju on kymmenen minuuttia kiinni. Tosin nähdäänhän se ruokaralli joka vuosi ennen pyhiä, kun ihmiset varautuu ydinsotaan, koska kauppa on seuraavan päivän kiinni. Miten ikinä selvittiinkään ilman ympärivuotisia sunnuntaiaukioloja?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omien aivojen käyttö ja maalaisjärki on selkeesti kiellettyä... Kuvitteleeko porukka tosissaan, että ne kaupan kassat on jotain superihmisiä? Kyllä nyt vittu kaikki niitä taukoja tarttee.

joo totta helvetissä tarvii. Pointti on se, että eikö niitä myyjiä saisi kauppaan tarpeeksi turvaamaan kunnon asiakaspalvelu, turvallisuus ja ennenkaikkea pystyisi pitään kaupan auki mainostaminaan aikoina.

joo totta helvetissä tarvii. Pointti on se, että eikö niitä myyjiä saisi kauppaan tarpeeksi turvaamaan kunnon asiakaspalvelu, turvallisuus ja ennenkaikkea pystyisi pitään kaupan auki mainostaminaan aikoina.

Lisää henkilökuntaa = lisää kustannuksia = kate kärsii = hinnat nousevat, jotta kate pysyy tai kasvaa.

Ei ketjujen pomoja tai kauppiaita kiinnosta kunhan rahaa tulee.

Lisää henkilökuntaa = lisää kustannuksia = kate kärsii = hinnat nousevat, jotta kate pysyy tai kasvaa.

Ei ketjujen pomoja tai kauppiaita kiinnosta kunhan rahaa tulee.

Ajattelin kohta soittaa kauppiaalle ja vittuilla ankarasti tästä, oisko hyviä tekosyyehdotuksia minkä takia kauppaan olis pitäny päästä heti?

Vaadi vaan suoraan kahta myyjää, että myyjät voi käydä lakisääteisillä tauoilla ja kauppa pysyy koko ajan auki. Sano vielä, että muuten pistät kampanjan pystyyn kaupan boikotoimiseksi.

Vaadi vaan suoraan kahta myyjää, että myyjät voi käydä lakisääteisillä tauoilla ja kauppa pysyy koko ajan auki. Sano vielä, että muuten pistät kampanjan pystyyn kaupan boikotoimiseksi.

Jos sanon viä että muuten kerään pakkikselta kaikki möröt seisoon ovien eteen ettei kukaa uskalla tulla sisään..

Nyyssölähän vois vanhana kiskantätinä kertoa saako yksin olla töissä ja mitä tehdään, jos alkaa kakattaa kesken päivän.

Tää on aika hyvä tread...

Kelatkaa nyt oikeesti että rupeeks ne palkkaa toisen työntekijän sinne ihan sen takia että voivat sitten pitää tauot rauhassa? Tuplasti maksetaan palkkaa vaikka 1 henkilö vois hoitaa, ei tuu tapahtumaan.

Tänään iski todellinen wtf reaktio kun olin lähikaupasta menossa hakeen reenien päätteeks pari purkkia rahkaa noin klo. 19.30

http://img227.imageshack.us/i/imag0029l.jpg/

Siinä sitten venailtiin noin 10min ja nuori likka tuli avaamaan ovet hieman häpeissään, kun 5hlöä siellä odotti. Päätin myös tahtomattani kysyä tytöltä, että paskallako sitä oltiin. En olisi halunnut sitä kysyä, mutta taisi olla ns. Sammakko.
Mitä helvettiä tämmönen on kun kaupanovet lyödään keskellä päivää lukkoon ja kukaan ei pääse sisään..

Taidat on hieman yksinkertainen.

Kerrohan Vartti Mainio että miten se myyjä huonosti käyttäytyi? Kävi paskalla tai syömässä työajalla?

Varmaan ollu hyvä duunipäivä, yksin vuorossa ja ehtii just jonkun 10min tauon pitämään. Sitten ku rientää takas hommiin, niin heti joku kyrpä aukomassa päätään että paskallakos sitä oltiin hä :D

Joo, nää samat jätkät varmaan etsii kahviloista jotain poliiseja ja menee aukomaan päätään että miksi täällä munkkia syödään eikä rosvoja oteta kiinni.

Kerrohan Vartti Mainio että miten se myyjä huonosti käyttäytyi? Kävi paskalla tai syömässä työajalla?

Eihän se käyttäytynytkään. Sanoinko että käyttäytyi? Tarkoitin vain että vois tredin aloittaja myös miettiä että kumpikohan tässä nyt vähän överiksi veti. Mutta olen niin monta kertaa päivässä erimieltä itseni kanssa että mulla ei ole muuta kuin kysymyksiä, ei vastauksia. Jos en osaa kirjoittaa ja annan vääriä signaaleja joista vedetään jonkunlaisia johtopäätöksiä niin pyydän nöyrästi anteeksi.

Olenko mä ainoa joka ymmärtää alkuperäisen ongelman? Se ei ollut selvästi ylipääsemätön ongelma että joutui venaamaan hetken sitä rahkaa vaan se että jos kaupan on oltava auki niin sitten se on auki.
Näin mä asian näkisin.
Täällä kaikki tuntuu olevan niin symppiksiä raukalle myyjälle.
Mutta fakta on että ovien olisi oltava auki kun niin luvataan ja se on sitten vaikka työnjohdon ongelma hoitaa se niin että sie on tuuraaja jos paskalle olisi mentävä.
Johan siitä alkaa naamat repeillä jos joka duunipaikalla porukka alkaa sanoa asiakkaille "sori venaa 10min" ja mennään kahville.
Jos se on niin paskaa olla siwassa yksin hommissa ja blaa blaa, niin ammatinvalintakysymys. Jos siellä työntekijät ei suostuisi siihen niin pakko sinne olisi hommata se kaksi silloin.
Todennäköisesti tätä ennen olisi työtaisteluita ja irtisanomisia muttakun kukaan ei suostuisi tekemään yksin niin työntekijät olisi tyytyväisempiä ja asiakkaat saisi rahkansa kun haluavat sen.
Jos joku siwa itkee että kulut nousee niin heikot ei pärjää luonnossakaan vaan isommat tulee ja syö.
Ja sitten vain odottelemaan internetin ritareiden paskahalvauksia:jahas:

Olenko mä ainoa joka ymmärtää alkuperäisen ongelman? Se ei ollut selvästi ylipääsemätön ongelma että joutui venaamaan hetken sitä rahkaa vaan se että jos kaupan on oltava auki niin sitten se on auki.
Näin mä asian näkisin.
Ei kai kaupan pidä olla auki milloinkaan, vai onko se johonkin lakiin kirjattu että on pakko olla auki jos ovessa lukee? Eihän toi ruokakauppa ole yhtään sen kummempi paikka kuin mikään muukaan yksityinen firma, jos ei niiden toiminta miellytä niin eihän siellä ole mikään pakko asioida, vaan voi siirtyä jonkun toisen kaupan asiakkaaksi. Josko siinä toisessa kaupassa sitten olisi enemmän työntekijöitä. Ruokakaupan aukiolo kun ei taida olla mikään ihmisen perusoikeus.

Välillähän käy niinkin että baariin ei pääse sisälle vaikka baari onkin auki. Huutava vääryys sekin.

Mehustaja;3102256 begin_of_the_skype_highlighting**************3102256******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Varmaan ollu hyvä duunipäivä, yksin vuorossa ja ehtii just jonkun 10min tauon pitämään. Sitten ku rientää takas hommiin, niin heti joku kyrpä aukomassa päätään että paskallakos sitä oltiin hä :D

:lol2:

Tota mäkin nauroin, jos olisin itse ollut töissä ja multa kysytään että kävitkös paskalla niin mitäs tuohon vastaisi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom