Päätin myös tahtomattani kysyä tytöltä, että paskallako sitä oltiin.
pakko kysyy et mitä se vastas tähän?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päätin myös tahtomattani kysyä tytöltä, että paskallako sitä oltiin.
Kyl meiän siwa on ollu monesti kiinni juuri tuon takia. Ihan ymmärrettävää. Mistä paikkakunnalta toi muuten on?
No noi kahvitaukoajat oli lähinnä läppiä. Mutta eikö sitä taukoo vois pitää siinä kassalla? Ottaa kahvi ja lehti siihen kun on rauhallista?
Kyllä nyt herra Vilu haluaa väkisinkin olla tässä asiassa oikeassa :D
pakko kysyy et mitä se vastas tähän?
Ettet olisi nyt hieman itsekäs, MrVilu?
Pitäisi sopia sellainen kansallinen kellonaika, jolloin olisi vapaus pitää kauppa kiinni vaikka 30min. Siinä voisi sitten hoitaa tarpeet ym. Tai sitten tosiaan se potta siihen kassalle. Tuskin siitä mahottomasti haittaa on jos pari pökälettä lompsahtaa potan pohjalle myyntitilanteessa.
Eli taukojen pitäs mennä siihen malliin, että joku satunnainen kiireinen ihminen voi käydä hakemassa varmasti ne tupakat supernopeasti? Sitten kun on sovittu taukoaika (olkoon nyt vaikka kello 12.30), niin joku tulee kitisemään että mitä vittua se tuohon aikaan taukoa pitää, mun pitää saada tupakkia, hetikaikkimullenyt!
Noeikun Siwoille paskarinkityöntekijöitä! Kiertävät Siwat joissa on vaan yksi henkilö päästämässä myyjiä paskalle.
Siwaa en enää kyllä käytä koska siellä on kaikki hedelmät aina niin helvetin huonossa kunnossa. Ja vihannekset myös. Mä en ymmärrä miten ne aina myy homeista, kulahtanutta, syömäkelvotonta paskaa. Onneksi ei ole enää lähikauppana.
Hedelmät ja vihannekset pilalla aina ainakin Eerikinkadun Siwassa Helsingissä.
Miten mulla tulee heti mieleen tää video äijästä joka yrittää päästä ostoskeskukseen :D http://www.youtube.com/watch?v=FHIZ2Jl2vuQ
Mitä vittua, kaikki itkee threadin aloittajan kysymyksestä nyt, hemmetti kyllä itsekin olisin ihmetellyt että mikä se tällainen kauppa on jossa on ovet kiinni?
Omien aivojen käyttö ja maalaisjärki on selkeesti kiellettyä... Kuvitteleeko porukka tosissaan, että ne kaupan kassat on jotain superihmisiä? Kyllä nyt vittu kaikki niitä taukoja tarttee.