Mitä vatsalihasliikettä käytätte?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jones!
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
voima pyörä etu nojaan meno on paras vatsa lihas liike.

Meinasin just tulla kirjottaan jotain saman______________laista, mutta ehdit ensin. :D

Itse tykkään voimapyörästä ja rutistuksista pallon päällä lisäpainoilla.

Meinasin just tulla kirjottaan jotain saman______________laista, mutta ehdit ensin. :D

Itse tykkään voimapyörästä ja rutistuksista pallon päällä lisäpainoilla.
Miten sie pysyt siinä pallon päällä lisäpainojesi kanssa?

Mulla on helpompaa, kun lisäpainot on integroitu vatsaan:jahas:

^ Heh! :lol2:

Ittellä suosituimmuusjärjestys:
- Vatsarutistus
- Lantionnostot
- Voimapyörä
- Janda-rutistus

Istumaannousuja jalat kiinni tai jalkojennostoja en tee enää kun lonkankoukistajat on niin kireät. Saavat kyllä hittiä muualtakin, niin salitouhuista kuin lajitreeneistäkin.

Tollanen pallo olis kyllä mukava, vois siinä venytelläkki. Mutta ei MIES mitää palloja ostele. :jahas: :itku:

Miten sie pysyt siinä pallon päällä lisäpainojesi kanssa?

Mulla on helpompaa, kun lisäpainot on integroitu vatsaan :jahas:

No pysyyhän siinä :D Iso käsipaino vaan pään taakse ja siitä rutistelemaan.

Oikeasti mulla on niin iso pää etten ees tarvii lisäpainoja :jahas:

Roomalainen penkki on vino vatsapenkki.
Venäläiset kierrot tapahtuvat roomalaisessa penkissä. Ota levypaino suorille käsille ja mene penkkiin makaamaan alakenoon, ja heiluttele levypainoa suorilla käsillä puolelta toiselle keskikroppaa kiertäen hitaasti ja kontrolloidusti. Ottaa hyvin koko keskikroppaan minulla ainakin, joten en tee muita liikkeitä vatsoille tai kyljille.

Ahaaa, kiitoksia tästä kovasti. :) .. mutta onko tuo sivuille kierto tuossa paikallaan olevaa liikettä? Tarkotan, että pysyykö kroppa suorana siinä alakenoasennossa koko liikkeen ajan, kädet vain kiertää puolelta toiselle sen painolevyn kanssa? Vaiko koko kroppa samalla ylös alas mutta samalla kiertäen puolelta toiselle? Ja kuin jyrkässä kulmassa tuo tulee tehä?

-Dragon flag
-jalkojennosto leuanvetotangossa roikkuen
-voimapyörä
-Davidin vatsarutistuskone

Liikkeet joita käytän ja suosikki ykkösenä jne.
1. Voimapyörä / I'm loving it. Yksinkertaisesti mielestäni paras massa- ja voimaliike mitä on vatsalihaksille.
2. Jalkojen nostot tangossa roikkuen
3. Osittainen dragon flag / ihan puhtaita en pysty vielä tekeen, kun vähän aikaa sitten vasta otin ohjelmaan. Tuo alin kuvista siis http://www.t-nation.com/img/photos/232abs.gif
4. Vatsarutistusmasiina
5. Venäläinen kierto
Edit:
Tämäpä hauskaa: jos tekee taljassa ojentajia ja pitää ryhdin suorassa, ottaa liike vatsoihin jonkin verran ;) .
Ne muuten ottaa aika hyvinkin vatsoihin huomasin, kun väänsin hemmetin kipeillä vatsalihaksilla reenin loppuun viel ojentajia ja pumppailin taljassa niin vatsat meni ihan kramppiin siitä. :D

Ahaaa, kiitoksia tästä kovasti. :) .. mutta onko tuo sivuille kierto tuossa paikallaan olevaa liikettä? Tarkotan, että pysyykö kroppa suorana siinä alakenoasennossa koko liikkeen ajan, kädet vain kiertää puolelta toiselle sen painolevyn kanssa? Vaiko koko kroppa samalla ylös alas mutta samalla kiertäen puolelta toiselle? Ja kuin jyrkässä kulmassa tuo tulee tehä?

Makaat vaan paikoillaan siellä pohjalla selkä vasten sitä selkätukea.

1. Voimapyörä, alaselän hallinta viel vähän hakuses mut kyl tää täst
2. Jalkojen nostot leuanvetotangos
3. Perus istumaannousut lisäpainoilla, jalat tukematta
4. Vinoille levypainolla puolelta toiselle heiluttelu maassa ja taas jalat tukematta, ottaa mukavasti myös syviin vatsoihin

Näillä mennään

Siis täh, treenaax porukat jotain vatsoi vai :david: ?

Voi elämä, ettex oo kuullu saunabeltist, sillä saa OC:tä kattoes ihqut pumpulat pötsiin. Eikä tuu ees hiki, paitsi ehkä absien paikkeil :rock:

Jhulmi saattais neuvoa treeniliikkeet-puolella :thumbs:

PS. Ei joku sattuis tietämään Turun seudulta liikettä, jossa myytäisiin voimapyöriä? Uberhieno vempele.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuon voimapyörän on pakko olla hyvä. Jo tuhannet tyytyväiset käyttäjät ovat todisteena... :) Jos jossain tuollaista pääsisi kokeilemaan.

Mutta tällä hetkellä ehdoton suosikkini on rutistus jalat penkillä. Tuntuu vatsassa kyllä siinä määrin, ettei kovemmasta väliä.

Istumaannousuja kaltevalla penkillä teen myös, mutta ne tuntuu ottavan aika paljon lonkankoukistajiin. Olisikohan parempi tehdä lattialla jalat vapaana?

Kyllä voimapyörä on ehdoton ykkönen vatsalihasten saralla.:rock: Mutta älä jumitu tekemään pelkästään vatsoja vaan reenaa koko kroppaa ja muista käydä lenkilla jos haluut sen pötsin näkyviin:)

Voimapyörän ostoo oon harkinnu mutta nyt teen jalkojen nostoja eri kulmissa, ja penkissä rutistukset lisäpainoilla. Ja joskus vatsoja kiertäen.

Suositut

Back
Ylös Bottom