Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
aloitin 31-vuotiaana, pituus 170, paino 75, rasva% about 20-25. penkki 55, kyykky 105 (tosin jälkeenpäin selvisi, että voimanostokyykky tehdään paljon alemmas) ja mave 120.
junnuna pelasin lätkää maalissa ja potkin ilmaan karatea. sen jälkeen 10 vuotta liikunnasta taukoa, lukuunottamatta yhtä kovaa juoksukesää ja pirkan hölkkää.

9v otin 27,5 kg penasta ja muistaakseni painoin vähä vajaat 30kg. No varsinaiset treenit alko sit myöhemmin....

pituutta perus hikiset 170cm! :rolleyes: odotetaan vielä toista kasvu pyrähdystä! :D tulos pysyi muuten samassa pirun kuan ja uskokin taisi hiipua... kun ei ikinä ollut minkäänlaisia ohjelmia tai pakkislaisia neuvomassa! :whip: sieltä se pikku hiljaa noussu!

pistetääs nyt sit pohjat, 13v taisin olla 150~ pitkä ja 40~ painoo ja en saanu tankoo ylös, nyt pari kk salilla käyny ja 70 nousee muutaman kerran, muita en oo viel harrastanu, kyykkyy koitin kerran 100kg ja meni kevyesti mut sattu vitusti niskaan ni siirryin prässiin :)

EDIT: niin kyykky ei todellakaan ollut tarpeeksi alas, ei vaan nilkat taivu

Joskus ala-asteen viidennellä ihan ekaa kertaa penkkiä niin nousi 25! Kahdeksannella luokalla penkki 50-55, maastaveto 130 ja kyykkyä en ollut kokeillut. Ja 59 kiloisena ja jonku 170 pitkänä.
Tammikuussa aloitin mavea treenaamaan ja se oli viellä se sama 130, oma paino 70. Nytten isoin paino minkä olen kokeillut vetää on 180 ja onnistui, 170 menee 4 kertaa jote eiköhän tuo 190 lähe. Viellä on mave perkuleen mukavaa kun joka treenissä tulokset paranee.:)
Penkissä meni satanen vasta rikki, kyykyyssä tein 140kg ekaksi kasin ja perään kympin mutta maximi ei ole 160 enempää
Ja oma paino nyt 75-78

Tuo mave tuontuu minulla luistavan aika hyvin, tarkoitus olisi saada tämän vuoden aikana viellä 220+ vedettyä, millaisellakohan tuloksella kisoissa pärjäisi 16 tai 17 vuotiaana 75 kiloisena? Penkin ja kyykyn takia ei kyllä kisoissa varmaan olisi toivoakaan..

millaisellakohan tuloksella kisoissa pärjäisi 16 tai 17 vuotiaana 75 kiloisena?

Siellä 350kg-550kg nurkilla se yhteystulos pyörii 17v junioreissa. Loppuvuosi sulla on muuten enää aikaa kilpailla junioreissa. Joulukuun jälkeen siirryt miesjunioreihin 20v.

Kusimato sanoi:
Eli kun ensikertoja kokeilitte esim. maastavetoa, kyykkyä, penkkiä
ja tämänhetkiset tulokset ja kuinka vanhana aloititte. Haluaisin vain tietää onko kuinka syntymävahvoja voimailijat yleensä.:haart:

viidennellä luokalla kun olin (11-12 w) kokeilin ekaa kertaa penkkiä ja tulos oli huimat 37.5 kg :rock: 13 vuotiaana ekaa kertaa maastavetoo ja maksimi oli 120 kg, sen jälkeen en ole maasta vetäny :(

Ruhli sanoi:
, millaisellakohan tuloksella kisoissa pärjäisi 16 tai 17 vuotiaana 75 kiloisena?
no ei siellä tarvi ihan 550kg tehä! joka vuosi ei noin kovia yht. tehä! mutta yli 450kg ainakin jos edes lähellä palkinto sijoja meinaa olla! sarjasta riippuu niin paljon! ja se kyykky paranee kyykkäämällä! :D

alussa: penkki 40-(=ei noussut), kyykky 70-(=ei noussut), mave 100
paljonkas tuolla alle 20v sarjassa "pitäisi" tehdä yt:tä jos meinaa kilpailla... ja onko helpompi pärjätä 100kg sarjassa vaiko tiputella mahaa pois alle 90 tai jopa 82,5 sarjaan? Siis en tod. meinaa vielä, enkä ehkä ollenkaan, kilpailla vielä 20v sarjassa, mutta kunhan nyt kattelee kuinka paljon yt. nousee kun ensi vuonna täytän sen 18 ni eikös sillon jo pidä kilpailla 20v sarjassa vaikka olisikin vielä 17v.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
veijari sanoi:
...kun ensi vuonna täytän sen 18 ni eikös sillon jo pidä kilpailla 20v sarjassa vaikka olisikin vielä 17v.

Juu pitää kilpailla 20-vuotiaissa. Ja noissa paikallisissa kisoissa harvoin on junnusarjoissa kahta osallistujaa enempää, ei siihen hirveästi tarvita palkintopallille siis, mutta tee omat tulkinnat SM:ssä tarvittavista tuloksista tuolta neutraalin linkistä. Mutta eipä se kisaileminen niinkään tulosta katso, kisailemaan vaan jos kiinnostaa.

kodinputkimies sanoi:
jep sieltähän se tulikin! :D jätin neutraalille varaa tarkentaa!!!! paljos asun penkki muuten??
liity vipiksi niin näät kuva tredistä joitain mun tuloksia, tosin osa niistä on jo vanhentuneita tuloksia ;) , no joo, ei oo penkissä mitään mainittavaa. seuraavan kerran puhun penkki kilomääristä jos sen kakkosen joskus satun tuurilla saamaan ilman vieteriä:)

Onkos tossa neutraalin linkissä kuinka tuoretta tietoa kun tuntuu aika uskomattomalta että paras tulos 110 sarjassa olisi 550kg... mutta jos nuo pitää paikkansa niin saatan jopa jokupäivä uskaltautua kilpailemaan kun onhan tässä vielä yli 2,5v aikaa treenata alle 20v sarjaa silmällä pitäen ja tuo aika on yli vuoden pitempi kuin se aika jonka olen treenannut elikkäs paljon ehtii vielä tapahtua.

PS: Käyttääkö juniorit kuinka aktiivisesti varusteita?

veijari sanoi:
Onkos tossa neutraalin linkissä kuinka tuoretta tietoa kun tuntuu aika uskomattomalta että paras tulos 110 sarjassa olisi 550kg... mutta jos nuo pitää paikkansa niin saatan jopa jokupäivä uskaltautua kilpailemaan kun onhan tässä vielä yli 2,5v aikaa treenata alle 20v sarjaa silmällä pitäen ja tuo aika on yli vuoden pitempi kuin se aika jonka olen treenannut elikkäs paljon ehtii vielä tapahtua.

PS: Käyttääkö juniorit kuinka aktiivisesti varusteita?
ne tuloksethan voi olla nuissa kansallisissa kisoissa periaatteessa aivan mitä sattuu, riippuu ketkä osallistuu jne... sm:ssä onkin sitten jo kunnon meininki yleensä:)

Niinniiin... mä luulin kattoneeni et sm74-05 miehet alle 20v 110kg sarjassa isoin merkattu tulos 550kg? Vai käsitinkö jotain väärin

veijari sanoi:
Niinniiin... mä luulin kattoneeni et sm74-05 miehet alle 20v 110kg sarjassa isoin merkattu tulos 550kg? Vai käsitinkö jotain väärin
no perkele, oikein katoit :)

mutta ota huomioon että tuo on poikkeus tapaus, mm samoissa skaboissa 67,5kg on tehty melkein sama tulos, harvoin nuin huonoja tuloksia tehdään 110kilosiin tai siis voitto irtoaa harvoin tuollaisella tuloksella.

siinä ruudun alareunassa on vuosi lukuja mistä voit katsoa mitä tuloksia muina vuosina on tehty, vuodesta 74-05. mm vuonna 2003 110kilosiin on voittaja tehnyt 755kg ja 3sijoittunut 520kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom