Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Laskeskelin muuten paljonko oma yhteistulokseni on noussut alkuajoista, aloitin noin vuosi sitten treenaamaan ja yhteistulos silloin oli noin 250-270... Nyt ollaan sellaisessa 515-525 raudoissa :D.
En tiedä onko kehitys ollut niin päätä huimaavaa, mutta ainakin itselleni on riittänyt :D

mulla oli penkki kun alotin joku 30 nyt hmmm.. kai 9 kuukauden päästä se on vaivaiset 75, no onneksi en ole kuin 13v niin ja ensin en tiennyt yhtään mitä tein. treenasin vain. niin ja maastaveto on 120

Penkki 50kg
Kyykky 70kg
Mave 100kg
Hauiskääntö mutkatangolla 30kg
Ojentajapunnerrus taljassa 30kg

Penkki 37,5
Kyykky 60
Mavea en ekaan pariin kuukauteen koittanut, mutta sitten nous 90

Penkki: 30kg:D :itku: Ihan vitun alhaalta lähin kyseisessä liikkeessä.

Kyykky: 70kglla otin jo sarjaa ku ekan kerran kokeilin "vahvat" jalat reenaamatta, ykköstä ei ikinä otettu. Nykyisin olen prässin ja hackin kaveri.

Veto: Ekoissa reeneissä sarjaa 70kglla. Ykköstä ei otettu.

7. luokalla ekan kerran penkkiä, 37,5kg

7. kyykkyä ekan kerran koetin niin varmaan n 50 kg jonku näköstä sarjaa. sitä ennen keppi jumppa tyylillä sitä "tekniikkaa" reenannu.

en muista millon mavea kokeilin ekaa kertaa mut jtn 80 kg siinä oli sarjapaino ja se oli tod raskaan tuntune sillo

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Penkki 45kg x3, tuo vimppa toisto ei tainnut edes tulla ylös. :D (Viime jouluna)

Mave 97,5kg x1 (Kaveri mavetti 95kg, niin piti piruillakseen laittaa 2,5kg lisää :rolleyes: ) (Tämä pari kk sitten)

Kyykkyä en ole kokeillut paria kertaa enempää.

Kun alotin 13 vuotiaana penkistä meni 50kg, mavesta 90kg ja kyykyssä 65kg. Nyt 14 vuotiaana penkki 65kg, mave 125kg ja kyykky 105kg

7 luokalla tuli ostettua kaverilta penkki ja taisi nousta 35 :hyper: siinä sitten hinkkailin penkkiä koko päivän ja seuraavanapäivänä otin tiukan 50 :eek: tekniikka taisi parantua roimasti

About vuosi sitten penasta tuli 35 kgx1, Kyykystä 50kgx8, MaVesta 50kgx7. Eli ihan peruskynis olin...

Nyt Penkki 70kgx6,Kyykky 110kgx6,MaVe 135kgx6.
...Ja kynis olen vieläkin.

aloitin vuosi sitten, olin kuukausi sitten täyttänyt 13.
penkistä nousi joku 35:rock:
mitäs muuta mä teinkään.. pitää muistella:rolleyes:

pirkule, mun eka posti on tässä tredissä, siinä sanoin että penkki olisi ollut 30:rock: :rock:

ei perkele, en mä muista muita kun sen penkin:D

no 5kk sitte tuli alotettua. penkki 60, kyykky 70 ja mave 80.
Nyt penkki jotain n.90-100, kyykyssä 4x10 105 ja mave 130 otettu pyramidiharjoituksen päättteksi (kaksi kertaa reenattu)

Suositut

Back
Ylös Bottom