Mitä tuloksia saitte kun aloititte?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
penkkiä kokeilin joku parivuotta sitten kun en käynyt vielä salilla, niin tuli 40kg. (14v) nykyään joku 120kg
Mave kokeilin ekaa kertaa vuosi sitten suorinjaloin tuli 140kg*2 nykyään 170*5 ja 180*3 kuolettamalla.

laitanpa tähän poikani tulokset kun itse olen yli-ikäinen. juniori 14v lätkää pelannu 6v asti ja nyt aloittanu kerta viikossa salitreenit syksyllä. veto tekniikkaa on otettu muutamia kertoja keväällä ja kesällä tuli kisoissa 112,5kg (58kg) tänään koitettiin kyykky 85kg raw ja penkki 55kg (63kg)

Alotin n. kolme kuukautta sitten ja silloin penkissä tein 50-60 kilolla sarjoja.
Prässiä tein aluksi varovasti 120 kilolla.
Nytten viimeksi enne kuin sairastuin tein prässiä 245 kilolla ja penkistä (tais olla 6 toistoa) 87,5 kilolla.
Kipeenä menny koko joulu uuteenvuoteen asti. Huomenna uskaltaa ehkä taas mennä treenaamaan.

ite oon 15v nyt.ku alotin syksyllä taas. niin penkistä nous vaan se 50kg maks..Mut nyt pumppaan sarja painona 55kgx10.Ja mavesta tällä hetkellä 135kg vaikken ole edes panostanut siihen mitenkään erikoisemmin.:D

Aloittaessani saliharjoittelun juuri 17 vuotta täyttäneenä penkkitulos taisi olla noin 55 kg. Nyt, 1,5 vuotta myöhemmin 105 kg suurin nostamani rauta penkistä. Kyykkyreenin olen aloittanut vasta puolisen vuotta sitten. Kehonpaino noussut salitreenin aloitettuani 67-70 kilosta 82-84 kiloon.

mulla oli veto ekan kerran kokeillessa (13 v.) joku 60 kiloo ja penkki n. 30 kiloo :D kyykkyy en ollu kokeillu. nykyää (14 v.) kun on säännölliseti n. 1 kk reenannu nii veto 90-100 kg, kyykky 60-70 kg ja penkki 50-60 kg.

Penkki 38 kg - 110 kg
Kyykky 65 kg - 110 kg
MaVe ~80 kg - 160 kg

Noi nykyset maksimit on kaikki mutuarvioita ja voi heittää 5 kilolla suuntaan tai toiseen. En ole pitkään aikaan maksimeita koitellut ja ollut muutenkin dieetillä muutaman kuukauden. Onpahan jotain kehitystä tullut. Ainiin omapaino on sen 82-85 tällä hetkellä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2009 heinäkuussa aloittelin, penkistä 40 =) kyykky ja mave tuli kuvioihin vasta 2010 syksyllä, kyykystä 2x100 ja mavesta 3x120, en oo ihan varma noista mutta jotain tuota luokkaa

en ole hirveästi maksimeja harrastellut, massaa sitä tarvitaan!!!
sali treeniä 8kk takana, sitä ennen harrastelijamaista kestävyysjuoksua 2 vuotta.
paino oli sillo 8kk sitte n.60kg ja äsken vaaka näytti 75.3kg.
Penkkiä en aluksi uskaltanut juurikaan tehdä, sen muistan että joskus noin 1kk treenaamisen alottamisen jälkeen kokeilin 45kg nostaa... jäi rinnalle. Nyttemmin sitä on tullu tehtyä enemmän ja 90kg nousee.

Kerrotaan nyt sitten omat surkeat tulokseni kun ne vielä tuolta vuoden takaa ovat hyvässä muistissa :D

Pituus / Paino: 175/65 --> 180/72
Penkki: 45kg --> 70kg
Kyykky: 40kg --> 75kg (kyllä, minulla on rimppakintut ja helvetin huono selkä :itku:)
Mave: 40kg --> 110kg (selitys sama kuin edellä... :rolleyes:)

Koko vuotta en ole onnistunut treenaamaan, välillä kuukaudenkien taukoja sairasteluiden takia... vetoan myös ensimmäisen parin treenikuukauden riittämättömään ravintoon :D

Ekan kerran mavee kokeillessa ilman vyötä nous 160kgx3 ja kyykystä ihan pohjista 135kg. Kumpaakaan en ikinä reenannu, koska luulin sen pysäyttävän pituuskasvun ja samoten en oikeen jalkoja tykänny reenata muuten, ku kävelemällä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom