Mitä tekisit, jos kuulisit eläväsi enää alle vuoden?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MAX_23
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
42
Eli kännipäissä tälläisen saan tais tälläisen välähdyksen eli.

Mitä tekisitte jos tietäisitte että eläämäsi olisi jäljellä 1-2kk ???

Itse varmaan ottaisin tajuttoman pankkilainan, sitten thaimaaha huorii ja vetäämää viinaa niin maan perkeleesti ja huume paskoja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lopettaisin duunin.

Vielä parempi idea, perseilis siellä minkä kerkeis ja haistattais vitut kaikille kusipääpomoille. ;)

Todellisuudessa varmaan rypis jossain itsesäälissä niin ettei sais mitään aikaan koko loppuaikana.

Tuskin sitä fiilistä mitkään ulkomaan riettaat reissut, rahan tuhlaukset tai ryyppäämiset parantaisi. Varmaan elelisin ihan samalla tavalla...

Todellisuudessa jos elämää olisi ton verran jäljellä olisi sitä niin sairas ettei jaksaisi tehdä mitään. Harva täältä terveenä lähtee.

E: Joskus joutunut hieman vastaavia asioita funtsimaan, eikä oo kauheen hauskaa.

Ainakin kertoisin tietyille tutuille mitä mä niistä ajattelen ja muutenkin yrittäisin tehdä jonkinlaisen sovinnon kaikkien kanssa ja mahdollisuuksien mukaan maksaa velat pois ennen potkasua. Lopuksi kunnon moikkaukset kaikille ja sitte jonnekki kauas kuolemaan...Sitä en osaa sanoa haluasinko kuolla kuitenkaan yksin. Ja jos kroppa toimis ihan ok loppuun asti nii vois sitä tietty jotain fantasioitansa toteuttaa :rolleyes:

Ottasin NIIN suuren lainan kun vain mahollista ja pitäsin hauskaa. Ens siis pelkästään jois, vaan kokeilisin kaikkia siistejä juttuja. Liisaisin hienoja autoja. Lentäsin helikopterilla!

Tollasen tiedon jälkeen roikkusin varmaan ensimmäiset pari päivää verhoissa.. Itkisin ja tuntuis ihan vitun pahalta, pelottais. Sitten sitä alkais valmistautumaan kuolemaan ja pikkuhiljaa hyväksymään sen, että ei täällä enää kauaa hengata. Mä ainakin rakastaisin lähellä olevat ihmiset ihan puhki. Lähtisin kattoon johki maailman kolkkaan jotkut bodykisat, jonku pro kisan. Sit mulla on olemassa sellanen unelmien mies. Menisin hänen luokseen ja haluaisin olla hänen kanssaan edes kerran. Eläimellistä seksiä viikon ajan, hellyyttä ja kaikkea kivaa. Sen jälkeen sitä joutais jo lähtemäänkin taivaaseen laulamaan Elviksen kanssa love me tenderiä ja ottaan Ayrton Sennan kans formula startteja.

Muuten jatkasin ihan samaan tapaan, mutten treenais enää jalkoja:hyper:

No ei vais, ois kyllä ihan kauhea tilanne....ehkä kertosin kaikille tutuille kuin paljo niistä välitän...ja varmaan itkeä pillittäisin loput ajat?

Millais eikö ne muhkeat läskit rapsahtasi perikunnan maksettaviksi? Olis siinä pennuilla ihmettelemistä, että jäi isistä muisto vain ja melkoset lainanlyhennykset...

Olisin iloinen siitä, että sain elää sellaisen elämän, jossa sain jo kokea erilaisia mielenkiintoisia asioita. Kertoisin omaisilleni asiasta ja sanoisin, että turhaan surette perään. Sain jo elämältä paljon. Kertoisin vielä muistutukseksi, että elinluovutuskortti on (vieläkin) kukkarossa. Eli voi ihan vapaasti lahjoittaa vaikka maksan Nykäsen Matille. Tosin maksa-arvot mulla on aika korkeella jo nyt ilmeisesti nuoruuden useitten alkoholimyrkytysten johdosta.

Niin ja kai sitä jos voimia fyysisesti riittäis, ni vois lentää jonnekin kauniiseen paikkaan ja ihmetellä kyynel silmässä maailman kauneutta. Ja sit vaan kuolis pois. Mulla on kuiteskin kuolemalle varattuna vaan yks päivä. :rolleyes:

Piti vielä lisätä, että jos olisi täysissä voimissa, niin jatkais entiseen malliin, koska ei kuitenkaan uskois siihen, että elo jää kuukauteen.

Ottaisin lainaa ja dokaisin vähän aikaa. Miettisin syntyjä ja syviä, koittaisin tehdä rauhan itseni ja lähimmäisteni kanssa. Sitten tekisin asioita jotka mielestäni hyödyttäisivät lähimmäisiäni, kuten hommaisin aseen ja tappaisin aika monta ihmistä joista katson olevan enemmän vahinkoa kuin hyötyä ihmiskunnalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom