Mitä teet hätätilanteissa?

Joo, olishan se varmaan kaikkien kannalta parempi jos heti kaikki hyökkäisi täysiä ampujaa päin kuin jotkut pikazombit, ei siinä ehtisi montaa tiputtaa. Toisaalta mieluummin kyllä itse eläisin kuin tollei uhrautuisin kenenkään takia ja tämä sama vika vähän vaivaa suurinta osaa ihmisistä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan juoksisin niin kovaa kuin jaloista pääsisin, fiksuin vaihtoehto tai ei niin näin uskoisin toimivani :/

Alkaisin varmaan juokseen karkuun niin perkuleesti. Eikö noilla ole mennyt vähän niin että ampuu kaikki jotka tielle sattuu. Paikalleen tai maahan en ainakaan menis makaan.

6. Nappaisin käytävällä seisovat pikkutytöt suojaksi eteeni ja peräytyisin vauhdilla tulosuuntaan.
Kulman takana juoksisin paniikkijuoksua lähimmän ikkunan läpi pihalle ja kuolisin lasinsirpaleiden aiheuttamaan valtimoverenvuotoon.

Itse toimisin samoin kuin karhun hyökätessä kuuluu toimia.
Eli heittäisin paskaa silmille. Ai mistä sitä paskaa saa siihen hätään? Housuista.

Ehdottomasti en jäisi paikalleen, koska helppo tappo nimenomaan kelpaa kouluampujalle paremmin kuin mikään muu.

Lähitaisteluyritys 5 metristä on hiton vaikea. Tappajalle on kuitenkin hitonmoiset addret päällä ja melko tod. näk. saa osuman. Mieti kummassa päässä olisit mielummin taistelussa elämästä ja kuolemasta: 5 m päässä aseen kanssa vai 5 m päässä ilman asetta? Niin, voitto on hieman helpompi sen aseen kanssa. Tätähän voi tietty testata vaikka splättis/airsoft-aseen kanssa. Odotan testituloksia. :D

Mä keksin: menen sivuttain ampujaa kohden jotta olen pienempi maali ja alan pomppimaan haarahyppelynä käytävää poispäin!!1 :hyper: Samalla vedän kevyttä sivusiksakkia ampujaan nähden. Se vasta olisi näky! :hyvä: (Tässä kohtaa olisi sitten viimeisetkin itsekunnioituksen riekaleet huvenneet, joten ammutuksi tuleminenkaan ei olisi niin paha juttu.......) +ampuja saattaisi hölmistyä niin paljon, että lopettaisi ampumisen ja ilmoittautuisi hullujenhuoneelle vapaaehtoisesti.

Yrittäisin hakea suojaa livatamalla johonkin käytävällä olevaan huoneeseen/kaapin taakse tai jtn. Jos tuntisin henkilön saattaisin yrittää puhua sille. Luokkaan jos pääsisin ja siinä olisi ikkuna niin siitä vaan sitten hyppy ulos. Tietty paha sitä sanoa mtn ennen kuin on oikeesti ollu tollasessa tilanteessa.

kokeilisin hakea suojaa kanssa, ja jos pääsisin tarpeeksi lähelle tätä ampujaa ni ottaisin otteen aseesta, ja hakkaisin sen. Tai ainakin yritän parhaani mukaan. Mutta helppohan se on tässä sanoa, todellisuudes varmaa ees aattele niin kirkkaasti että mitä oikeen tekee... pakookin saattaisin lähteä..

Tuli mieleen teoreettinen tilanne, että jos saa väännettyä aseen ampujalta ja taistelun tuoksinnassa ampuu tämän ampujan ja kaikki muut ovat kuolleet ja on ase kädessä kun poliisit tulevat.... mitä siinä voi selittää ??:eek:

Tuli mieleen teoreettinen tilanne, että jos saa väännettyä aseen ampujalta ja taistelun tuoksinnassa ampuu tämän ampujan ja kaikki muut ovat kuolleet ja on ase kädessä kun poliisit tulevat.... mitä siinä voi selittää ??:eek:

No kyllä nykytekniikalla pystytään aivan varmasti todistamaan kumpi ne muut on ampunut. Se miten se tapahtuu, ei ole kyl mun heiniä. Mut älä huoli.

Toivoa että luoteihin olisi jäänyt ampujan sormenjälkiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom