Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
]{aitsu sanoi:Tommonen asia vielä kummittelee mielessä, elikkä olen ketodietillä nyt. Pitäisikö minun "pelätä", että jos syö mässypäivänä paljon hiilareita se tuo fläsää takaisin. Olen vältellyt nyt kovia rasvoja ja ottanut rasvat öljyistä ja vähän ruoasta. Ruoka koostuu maitorahkasta, kanasta, munan valkuaisista, maitorahkasta, raejuustosta, maitorahkasta ja maitorahkasta. :urjo: Aamuisin lenkkiä 5 krt/vko tyhjällä pakilla ja treeniä salilla 3 krt / vko :whip: . Liha rupeaa jo tottumaan tuskaan.
gotto sanoi:Tortilloja.
Broilerisuikaleita marinadissa, salsakastiketta, tomaattipureeta ja maitorahkaa + rehuja.
Tulee oikeen näpsäkkää kamaa, eikä edes ole hirvittävän epäterveellistä.
]{aitsu sanoi:Nyt ollut ketodietillä noin 3,5 viikkoa ja ajattelinkin kysellä mitäs porukka syö diettauksen mässypäivänä? Mulla menee nyt lähinnä karkkia ja perunaa yms. missä on hiilareita. Laittakaa jotakin hyviä vinkkeja koska lauantai lähestyy... :D
IsoDino sanoi:Hampurilaisia, limsaa, karkkia, suklaata, donitseja, viinereitä, kaikkea mahdollista mitä tekee mieli ja niin paljon kuin uppoaa.
Amerikan Jeesus sanoi:jos omaa oikein hyvän ruokahalun niin onko mahdollista että tulee syötyä liikaa dieetin kannalta? Vai käykö tässä sitten niin että pienentynyt mahalaukku tyhjentää itseään nopeammin eikä ruoka ehdi läheskään imeytyä kokonaisuudessaan jolloin kaloreita ei kuitenkaan tule niin paljon kuin syödystä määrästä voisi olettaa?
-Rookie- sanoi:Minä syön yleensä porkkanoita semmoisina lohkoina, joita dippaan normaaleihin perunalastujen dippikastikkeisiin.
IsoDino sanoi:Mässypäivä/syöntipäivä = shokkipäivä. Eli tarkoitus on "shokata" kroppa suurella kalorimäärällä. En tiedä kuinka tämä kaikilla toimii, mutta minulla toimii. Teorissa keho ei "tunnista" suurta rasvamäärää 24 tunnissa eli ei näin varastoituisi. Näin ainakin teoriassa. Toiset tankkaavat/shokkaavat vai maltillisesti esim. nostamalla lähinnä hiilihydraatin määrää. Tapoja on monia, mutta minä teen shokkauksen radikaalilla tavalla siis. Täytyy vain muistaa, että ns. normaalit diettipäivät täytyy elää sitten kurinalaisesti ja auttaahan tuo jo mielenterveyteenkin , jos on huono itsekuri tai muuten vaan tekee mieli jotakin hyvää. Shokkipäivän voi pitää n. 7-10 päivän välein ja aloittaa vasta aikaisintaan n. kuukausi dieetin alusta.
Tämä on siis minun tapani ja näin teen jatkossakin...jos/kun olen diietillä.