Mitä syötte dietin mässypäivänä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ]{aitsu
  • Aloitettu Aloitettu
oon alottelija :D mistäpä minä oisin tuon voinu tietää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IsoDino sanoi:
Dieetin pituus 20 viikkoa. Vasemmalla olevasta kuvasta näet tuloksen (v.2002).

:worship: täytyy antaa ja paljon tolle sun kondikselles tossa avatarissa. No ei mulla ihan tollanen kireys edes tavotteena ole, mutta jos sinne 10% tuntumaan, mielellään alle ne rasvat sais.

eli siis eikö kukaan osaa vastata?:
onko mässypäivät vain noiden ketoosi dieettien juttuja vai ihan jokaisessa dieetissä hyödyllisiä?

Oon tässä diettaillut jonkun aikaa ja tänään sitten ostin kilon kasan karkkia ja litranpullon pommaccia, homma päätty näin että söin kolmisen karkkia ja loput lensi roskiin ja pommac perässä.
En tiedä mikä oli mutta maistui vaan niin perseelle ja alkoi jopa oksettamaankin.

Muilla tämmöisiä kokemuksia?

Tän päivän mässypäivä. Vedettiin ehkä mun kokoseks kaveriks vähä överiks. Mut ku paino tippuu nii paljo ni antaa mennä :D

Aamupala: Purkkirahkaa, elovenaa 2dl, tölkkihedelmiä, battery, suklaata joku 50g

Koulusafka: 4dl maitoa, kinkkurisottoo joku 300g, battery

Palautusjuoma: 40g fastin whey3

välipala: purkkirahkaa, 2dl elovenaa, purkkihedelmiä, 200g suklaata

Ruoka: 200g jauhelihakastiketta, spagettia, n.250g jätskiä (0,5l), suklaata 100g

Melkein laatta lens ja vitun huono olo

Väliapala: Saarisoiten jauhelihapizza

Välipala: 100g dooris keksejä

Iltapala: purkkiraejuustoa, oliiviöljyy

Nuqumaan

Tosiaan nyt dietillä ei tunnu menevän yhtään makeaa safkaa alas, vaikka kuinka suunittelis syövänsä paljon. Tulee vaa huono olo.

Porkkanaraastin sanoi:
eli siis eikö kukaan osaa vastata?:
onko mässypäivät vain noiden ketoosi dieettien juttuja vai ihan jokaisessa dieetissä hyödyllisiä?

Mä en oo koskaan ketolla ollut, mutta muistan Hulkin selittäneen että ketolla on vähän pakko pitää niitä hiilaritankkausjaksoja jos meinaa yleensäkin jaksaa jotain treenata, että siitä varmaan tulee nämä keton pakolliset mässypäivät.

Mutta kyllä mun mielestä ihan "tavallisella" dietilläkin kannattaa pitää vaikka kerran kahdessa viikossa se mässypäivä. Buustaa hyvin aineenvaihduntaa ja reeni kulkee ihan eri tavalla sen mässäilyn jälkeen, tosin ei kannata varmaan alkoholia käyttää jos meinaa että auttaa siihen treenin kulkemiseen. Kyllä mä oon itekin niitä käyttänyt, tosin en oo mitään sikaövereitä vetänyt.

Eikös myös ketoosilla nuo hiilaritankkaukset tule senkin takia ettei se myrkytystila iske. (ketoosiadioosi mikä olikaan) Vai pysytäänkö siitä poissa näillä ihan minimaalisilla hiilareilla ja hiilaritankkaus tulee vaan reenin ja mielenterveyden takia?

Bloo sanoi:
Eikös myös ketoosilla nuo hiilaritankkaukset tule senkin takia ettei se myrkytystila iske. (ketoosiadioosi mikä olikaan)

Eipä tuo terveelle ihmiselle iske. Glykogeenivarastoja tossa täytellään, jotta treenistä tulisi jotain.

Pidän mässypäivän kerran viikossa, dieettini on peruskamaa: 6 ateriaa päivässä, 2 viimeistä nollahiilarisia. Eilen lauantaina oli kyllä uskomattoman överi syöntipäivä ainakin meikäläiselle. Sattu osumaan juhlat samalle päivälle ja käytinpähän syömätilaisuuden kunnolla hyväksi. Kaiken lisäksi olin vielä illalla kaljoittelemassa (jota en muutoin juurikaan harrasta). Lista syöntijärjestyksessään:

Palautusjuoma whey3(40gr)+malto(50gr)+gluta+krea

2 fiestahampurilaista Hesestä
Vaahterasiirappidonitsi Arnoldsista

200gr rahkaa, jogurttia, maitoa, banaani

Voileipäkakkua, täytekakkua, suklaamuffinseja, mokkakakkua, keksejä

2 fiestahampurilaista Hesestä
5 Brunbergin riisisuklaapatukkaa

9 pulloa keskiolutta

3 perushampparia Mäcistä.

Dieetin ollessa loppuvaiheillaan, on kalorit enää n 1800-1700 päivää kohden, joten tuo mässypäivä tekee tosiaankin hyvää. Itse asiassa nyt kun itse tuon listan edessään näkee, on se ruokamääriltään kyllä normaalicheattipäivää vähäisempi. Jos olis ollut enemmän rahaa, olisin tankannut enemmän... Tuossakin syöntipäivässä oli tosin melkein koko ajan nälkä, eli en syönyt kertaakaan pötsiä ihan täyteen. Kuivaa aamupainoa ruhtinaalliset 64 kg.

Oikein rapeeta paahtoleipää, päälle voimariinia, juustoa, kurkkua ja eikun ääntä kohti. Lisäksi menee vielä usein litra maitoa.
Ei varmaan mitkään parhaat ravintoarvot, mut hei, tässähän oli kyse mässypäivästä. :D :rolleyes:

Kaikkea mitä mieli tekee...Ainoastaan pyrin välttämään rasvaa niissäkin mahdollisimman paljon. Pizzaa,sipsejä,limua,donitseja,paahtista,irtokarkkeja,massa drinksuja,jäätelöä,firebirdejä...ja muuta asiaan kuuluvaa.

Dieetin eilinen cheattipäivä (kerran viikossa, yleensä sunnuntaisin): koko ajan ollut mukana tämä cheattipäivä vaikka mistään ketodieetistä ei puhutakaan. Ainoastaan lauantaina lasken hiilarit ketotasolle, ehkä n.70g.

n.0830 (heti herätyksen jälkeen):
- 30g hifiheraa

n.0900:
- 6 palaa paahtoleipää, päälle becel pro-activ -kevytlevitettä
- mukillinen o'boy -kaakaota maidon kanssa
- lasillinen omenamehua
- n.30g heradrinkki, vitamiinit

n.1130:
- iso annos corn flakesia maidon kanssa
- n.30g heradrinkki

n.1400:
- 2 pientä lihapiirakkaa ketsupin kanssa
- muutama pala paahtoleipää, taas becelia päälle
- mukillinen kaakaota
- 2 pientä wieneriä kahvin kanssa (toinen oli turha, ei maistunut ja aiheutti lyhyen heikon olon)

n.1730: 1 kotipizzan tropicana-pizza

(n.1800: 1 kit kat chunky -patukka)

n.2030: n.250g (0,5l) vanilja-mango -jätskiä

n.2300: 2 kananmunaa

Karkkia, joskus jäätelöä ja pizzaa. Avovaimon vanhemmilta saadut pääsiäisherkutkin ovat päässet vasta hiljattain loppumaan;)

Suositut

Back
Ylös Bottom