Mitä Sinä KADUT?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu
Elämän voimapyörä pyörii eteenpäin ja matkan varrelle sattuu paljon. Onnellisia asioita, surua, häpeää, hyviä valintoja sekä HUONOJA VALINTOJA. Onko jotain sellaista isoa tai miksei pientäkin asiaa, joka sinua kaduttaa? Kerro, niin jaetaan katumusta ja ollaan yhdessä parempia ihmisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kadun,että postasin tämä thredin. Eihän elämän tarkoitus ole katua menneitä, vaan oppia menneistä. Ei siis kaaduta, eikä kaduta, vaan opitaan. :love:

No Remorse, No Regrets.
Katumus on houkkien hommaa.

Tekojensa katuminen ei hyödytä mitään, ainoastaan virheistään oppiminen ja vastuun kantaminen.

Näin ku jälkeenpäin ajattelen, niin montaa asiaa kadun, mutta niistä on opittu. Samat virheet ei tuu toistumaan tulevaisuudessa. Tai no nii.. Kertaushan on opintojen äiti.. :jahas:

Monikin asia kaduttaa ja jos ne tähän listaisin niin serveri olisi tukossa pari päivää...

Mutta niistä hölmöilyistä on jotain oppinutkin kun yrittää elellä ajatuksella "Oikeassa elämässä ei ole takaisinkelausta"... Siis kun olet hölmöilemässä niin mieti hetki sitä, ettet saa painettua sitä <<-nappia enää hetken kuluttua. Kummasti jää paljon asioita tekemättä, sanomatta jne...

Kaduttaa yhden ihmissuhteen mokaaminen. Varsinkin kun tiedän, että toista tällaista naista en tule koskaan saamaan :itku:.

Vaan eipä auta itku markkinoilla. "Eteenpäin", sanoi mummo hangessa. :whip:

Kaduttaa kun lopetin kilpauinnin liian aikasin. Sitten kun asian tajus, niin oli jo liian myöhäistä. No onneksi on Masters-uinnit :evil:

Kaduttaa että lopetin voimanoston 10 vuotta sitten kun olisi ollut hyvä yksityinen sali ja helvetin pätevä valmentaja. Nyt jo ikä painaa ja pelkkää bulkkia koko elämä. :(

Kaikki ne valinnat mitkä olen näin jälkeenpäin ja paremmalla tiedolla huomannut vääriksi. Ilman niitä tosin olisin tosin aivan toisenlainen ihminen ja toisenlaisessa tilanteessa. Mutta silti mietityttää päivittäin että jos sittenkin olisin tehnyt niin tai sanonut niin.. Vittu. Ei kuitenkaan auta itku markkinoilla. Ei paska pöyhimällä parane.

Fat Rat sanoi:
Kaduttaa kun lopetin kilpauinnin liian aikasin. Sitten kun asian tajus, niin oli jo liian myöhäistä. No onneksi on Masters-uinnit :evil:

Vähän sama homma. Masterseissa nähdään tulevaisuudessa ja vielä monta kertaa! :kippis1:

No ensimmäisenä tulee mieleen näin bodyfoorumilla kun ollaan, että napsin purkillisen dboleja ihan harrastuksen alkuvaiheissa kun ei asioista ollut mitään tietoa.

Lisäksi kaduttaa, että olen itse pilannut useammankin toimivan parisuhteeni ja tuntuu siltä, että en ikinä osaa ottaa opikseni. :(

Lisättäköön nyt, että en jää kuitenkaan murehtimaan tehtyjä, vaan yritän oppia virheistä. Niin tää homma joskus ehkä eteneekin.

Minä kadun sitä, etten aikanaan sanonut muutamalle nyt jo edesmenneelle ihmiselle, miten tärkeitä ne mulle oli. Kyllä ne sen varmaan tiesikin, mutta silti...

Toisaalta olen oppinut tuosta sen, että nykyään kyllä mietin toisenkin kerran, alanko todella riidellä ihmisten kanssa tms, jotka on oikeasti tärkeitä, kun kukaan ei ole täällä ikuisesti.

Toinen asia, mitä en oikeastaan voi katua, mutta tavallaan harmittelen on tämä kykenemättömyyteni ihmissuhteisiin. No, toiset on luotu pullantuoksuisiksi äideiksi ja toiset yksinäisiksi susiksi. Ja täytyy toki muistaa, että on susia ja on lampaita, mutta hauskaa pitävät vaan sudet.

Että tällainen tiistai-aamun avautuminen. :david:

Kadun, etten eräs lauantai-ilta vuonna 1992 lähtenyt heidän mukaan. Muuten elämän pyörteet saavat pyöriä ilman suurempia mietintöjä.

Mua ei oikeastaan kaduta mikään. Tai ehkä se, että kymmenisen vuotta tuli vedettyä röökiä, mutta siitäkin olen päässyt eroon. Onhan sitä muitakin tyhmiä juttuja tullut tehtyä, paljonkin, mutta niistä on myös opittu jotain, joten en voi niitä katua. Paljon olisi jäänyt tajuamatta, jos ei välillä olisi tullut hölmöiltyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom