Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässä on yks Neutraalin päivä.. Ei tosin kyllä mitään kunnon mättö meininkiä..
Ei mulla mitään ihmeitä oo tarjota, mutta tässä ois sulle cheatti mun dieetiltä..
aamupala: Mysli 150g, maito 5dl, protsku 50g & mehu 5dl
välipala: Lo-carb patukka
lounas1: Riisipuuro 350g & sokeri 10g
lounas2: Riisipuuro 400g & sokeri 10g
kahvit: Pannukakku 200g, rahkapiirakka 100g & Brunbergin suukko
päivällinen1: Pasta 100g, kastike 500g & mehu 5dl
päivällinen2: Pasta 100g & kastike 500g
iltapala: Pellillinen pannukakkua, 150g hilloa & 2dl kermaa
Tosta setistä irtos n. 8300 Kcal (HH 1160g, P 340g & R 250g). Tulipahan nähtyä.
Ei noita omenoita kyllä kannattaisi tuossa juuri ennen aerobista syödä, jos tarkoituksena on rasvanpoltto. Laitat vaan kroppaasi hiilihydraatteja, jotka estävät rasvan palamisen siinä suorituksen aikana. Lisäksi proteiinia ei tule riittävän tasaisesti pitkin päivää, vaikka määrä ehkä riittävä olisikin. Kaloritkin kyllä kuulostavat turhan matalilta.Tavoitteena on lähinnä painon pudottaminen. Teen tällä hetkellä viikossa 4-6 h aerobista (juoksen ja käyn polkemassa) ja 2-3 krt viikossa teen salilla koko kropan läpi perusliikkeillä (10-15 sarjoilla). Toisinaan samalle päivälle tulee sekä aerobinen että sali. Että näin minä.
Kiinnostaisi tietää miksi?Kalorit yhteensä n.1600 kcal
Kiinnostaisi tietää miksi?
Miltä näyttää teidän kokeneempien silmissä tällainen ruokavalio, siis terveellisyyden kannalta (pakko kysyä kun olen jo aika kauan suunnilleen näin syönyt) nämä siis tuli energynetin laskurista
energiaa: 2300 kcal
hiilihydraatteja: 181 g (32%)
proteiineja: 123 g (21%)
rasvaa: 115 g (45%), josta tyydyttynyttä 24 g (10%)
suolaa 8.4 g
kuitua: 53 g (vähän liikaa?)
ruokavalio koostuu kevytmaidosta, juustosta, maapähkinöistä, neito-rypsiöljystä 2rkl (ei kai mikään paras vaihtoehto?), jauhelihasta(20%), hunajasta 1 tl/päivä, kanasta, puurosta (menee n. 3-4 dl päivässä hiutaleina), hedelmistä(3 kpl/päivä), leivästä (3/päivä, muita leivonnaisia en syö) ja kasviksista n. 700 g/päivä.
Onko mielestänne proteiinia liikaa? joskus ylittyy n. 150-200 grammaankin. Olen nainen, mitat: 170cm/53kg. Liikun aika paljon mutta suurimmaksi osaksi kävelyä, haluaisin nostaa painoa muttei tunnu onnistuvan. Aina kun lisään kaloreita (joskus n.3000kcal/päivä, silloin menee vähän jotain epäterveellisempääkin esim. pizzaa) niin ne tuntuu vaan katoavan johonkin eikä paino nouse. Voisin lisätä rasvaa, mutta kylmäpuristetut öljyt on niin kalliita. Olisin todella kiitollinen jos joku viitsisi vastata ja ohjeistaa avutonta