Moro. Oon lukenut tässä viimeaikoina aika paljon kaikenlaista asiaa ruokavaliosta ja treenistä ylipäätään, ja aloin miettiin että onkohan mulla nyt ruokavalio ihan kunnossa. Oon käyny salilla viime kesäloman alusta loppuun jolloin tein sitä "Arnoldin kultaista kuusikkoa". En paljoa kiinnittänyt huomioo syömiseen, lähinnä yritin saada paljon proteiinia. Kesäloman jälkeen pidin pienen salitauon/reeni oli aika epämäärästä. Nyt oon taas alkanut reenaa tollasella kolmijakosella ohjelmalla jonka vedän kerran viikossa läpi. Harrastan myös breik tanssia joka on aika raskasta, reenaan sitä n. 4 kertaa viikossa about puoltoista tuntia. Sitä oon harrastanut jo vuosia jonka peruja oonki jo aika hyvässä kunnossa, ainakin kavereihen verrattuna. On isommat lihakset ja pienempi rasvaprosentti. Oon 185 pitkä ja painan 76 kg, ikää 16 v. Olis tarkotus saada lisää sitä massaa ja siis tietenkin lihasta. Tässä on mun normi päivän ruoat ja voisko joku antaa hieman kommenttia, onko sitä ja tätä jne. riittävästi.
Aamupala 7:00 - iso lautasellinen kaurapuuroa, muki kahvia, neljä kanamunan valkuaista, lasia maitoa ja mehua.
Välipala 10:30 - Kolme ruisleipää metwurstilla/kinkulla yms., omena/banaani/päärynä, 0.5 l rasvatonta maitoa, 100g maapähkinöitä
Lounas 12:30 - annos kouluruokaa eli esim. 4 perunaa ja kinkkukastiketta/lasagnea/tms. "normiruokaa, neljä lasia kevytmaitoa
Välipala 15:00 - Kolme siivua ruisleipää + metwua/kinkkua tms.
Illallinen 17:00 - kanapastaa/kinkkurisottoa/tms. kaksi paahto/ruisleipää, kinkkua/metwua, juustoa, pari lasia maitoa
-napostelen tässä välissä väkiselläkin aina, esim. kesksejä tai jäätelöä yms-
Iltapala - kome ruisleipää, juustoa, kinkkua/metwua, purkki tonnikalaa vedessä, kaksi lasia maitoa.
Salilla käyn aina illalisen ja iltapalan välissä ja saatan ennen salia vetää pari ruisleipää vielä. Salin jälkeen heti 2 dl fastin hera80:tä. Kiitti jo etukäteen vastauksista!
Aamupala 7:00 - iso lautasellinen kaurapuuroa, muki kahvia, neljä kanamunan valkuaista, lasia maitoa ja mehua.
Välipala 10:30 - Kolme ruisleipää metwurstilla/kinkulla yms., omena/banaani/päärynä, 0.5 l rasvatonta maitoa, 100g maapähkinöitä
Lounas 12:30 - annos kouluruokaa eli esim. 4 perunaa ja kinkkukastiketta/lasagnea/tms. "normiruokaa, neljä lasia kevytmaitoa
Välipala 15:00 - Kolme siivua ruisleipää + metwua/kinkkua tms.
Illallinen 17:00 - kanapastaa/kinkkurisottoa/tms. kaksi paahto/ruisleipää, kinkkua/metwua, juustoa, pari lasia maitoa
-napostelen tässä välissä väkiselläkin aina, esim. kesksejä tai jäätelöä yms-
Iltapala - kome ruisleipää, juustoa, kinkkua/metwua, purkki tonnikalaa vedessä, kaksi lasia maitoa.
Salilla käyn aina illalisen ja iltapalan välissä ja saatan ennen salia vetää pari ruisleipää vielä. Salin jälkeen heti 2 dl fastin hera80:tä. Kiitti jo etukäteen vastauksista!