Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^Taidat tykätä ruisleivästä Kuin myös!
^Ootko muuten koskaan kolesteroleja mitannut? Ja mites nuo kasvikset?
Leivinuuni ja ruisleipä kuulostaa täydelliseltä yhdistelmältä - mun herkkua!
Eilinen iltapala:
Hesen Mega-ateria Kokiksella
Mäkin Double QP-ateria Kokiksella
BK:n Double Steakhouse -ateria Fantalla ja isolla mansikkapirtelöllä.
Viimeisen setin aikana tuli äitiä ikävä. Harjoituksen puutetta.
Paino tippunut muutaman kilon ja tällä hetkellä aamupaino liikkuu 87-88 paikkeilla.
lihasmassa kg: 68,5
Hurja toveri olet.
Kappas,jollain muullakin tänään cheatti. Itse meen likipitäen samoissa kaloreissa:D Onko tarkotus vielä syödä lisää?Tollaset cheattipäivän setit. En mä tiedä onko toi edes paljoa? teille bodareille taitaa olla bulkki kalorit :D
Ehkä jotain pientä vois vielä illalla vetästä. Kerrankos sitä kun kerran cheattipäivä on.. :DKappas,jollain muullakin tänään cheatti. Itse meen likipitäen samoissa kaloreissa:D Onko tarkotus vielä syödä lisää?
Itsellä ensimmäinen cheatti about 2v.Nyt 6kk dieettiä takana niin aattelin,että kerrankos sitä repästään ja synttäritkin sattu samalle päivälle niin vedetään ny niin,että ei tee mieli hetkeen:D.Saako udella millaisilla mitoilla meet?Ehkä jotain pientä vois vielä illalla vetästä. Kerrankos sitä kun kerran cheattipäivä on.. :D
Jeps niin minäkin vähän ajattelin :D Eikös toi polarin 5% juusto mene ihan dieetillä kanssa?Rasvan osuus on hirveän alle tarpeen. Proteiineistakin varaa leikata pois, ellet ole 115 kg painava.
186/94. Rasvaa jälellä enimmäkseen alavatsan alueella, mutta rasvaprossa nyt noin 15% painoa olis viel tarkotus vedellä tonne 85 paikkeille. Ja dieettiä takana nyt 4kk alotuspaino oli 112kgItsellä ensimmäinen cheatti about 2v.Nyt 6kk dieettiä takana niin aattelin,että kerrankos sitä repästään ja synttäritkin sattu samalle päivälle niin vedetään ny niin,että ei tee mieli hetkeen:D.Saako udella millaisilla mitoilla meet?
Ookkei.Kova pudotus!.Ite vedän vielä ensviikon miinuksilla ja sitten hiljalleen reversellä ylöspäin.186/94. Rasvaa jälellä enimmäkseen alavatsan alueella, mutta rasvaprossa nyt noin 15% painoa olis viel tarkotus vedellä tonne 85 paikkeille. Ja dieettiä takana nyt 4kk alotuspaino oli 112kg
Mitä meinaat? Että voiko sellaista syödä vai? Ei siinä varmaan paljon kaloreita ole, muttei myöskään hyviä rasvoja.Eikös toi polarin 5% juusto mene ihan dieetillä kanssa?