kui paljo rasvaa sun jauhelihassas on?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mietinkin tuota hiilarien määrää että onko tarvetta lisätä kun treenit kulkee kuiteski hyvin? Diettailla ajattelin tuonne kesään asti. Ja kiitti vastauksistaKyl noi makrot sit näyttää iha ok:lta mitä äkkiseltään tyrkkäsin kalorilaskuriin. Melkoisen vähän hiilaria tulee päivän aikana kuitenkin mutta jos treenit on kulkenut hyvin niin eikai tuossa mitään sen kummempia ole. Kauanko meinasit dieettailla?
Mietinkin tuota hiilarien määrää että onko tarvetta lisätä kun treenit kulkee kuiteski hyvin? Diettailla ajattelin tuonne kesään asti. Ja kiitti vastauksista
Tuota ruokavaliota olen nyt noudattanut noin 1kk. Tähän mennessä painoa pudonnut n. 2kgKuinka kauan oot dieettaillu? Onko mimmonen painonpudotustahti ollut?
Tuota ruokavaliota olen nyt noudattanut noin 1kk. Tähän mennessä painoa pudonnut n. 2kg
Jätkällä kalorit ainakin kunnossa. Kasvaminen taattu!Aamulla hernekeittoa ja jälkkäriksi litra jäätelöä. Päivälliseksi kokonainen vaalea kauraleipä ja läjä meetwurstia. Illalliseksi iso kulho puolukkapuuroa punaisen maidon kera ja iso lasi tuoremehua. Illasta vielä iso pussi karkkeja ja yöpalaks maraboun suklaalevy.
Mässypäivän ruuatJätkällä kalorit ainakin kunnossa. Kasvaminen taattu!
JumppaJussi unohditko lounaan listasta vai etkö syö? Vai onko lämmin ruoka esimerkki sekä lounaasta että päivällisestä? Vedätkö pelkkää kevytmaitoa? Maito toki hyvä mutta vähän mietityttää että tulee aika paljon rasvaa päivässä pelkästään siitä jos vedät kaks litraa. En nyt ole mikään nutritionisti, mutta vähän mietityttää että riittääkö tuo määrä ruokaa painon kasvatukseen noilla spekseillä, koska itse oon 183cm ja n.80kg ja syön about saman verran, mutten vedä vaan maitoa noin paljoa.
Ohessa minun ruokavalioni, jota olen pyrkinyt noudattamaan. Sen verran taustoista, että vuoden verran vasta tullut käytyä salilla aktiivisesti. Salilla käyn kolme kertaa viikossa. Dieetillä yleensä lisätty neljäs treenikerta (aerobinen), joka on noin 40-60 min kestävä juoksulenkki. Pituutta minulla on noin 175cm ja ikää kohta 32 vuotta. Lähtöpaino 12kk sitten oli karkeasti 75kg. Tammikuussa aloitin ensimmäisen dieettini (jota edelsi pitkä bulkki) ja paino oli noussut sinne 80kg hujakoille. Dieetillä tiputin noin 4,5kg, jonka jälkeen aloitin taas syömään kunnolla. Nyt paino taas noussut sinne 80-81kg tietämille ja tarkoitus taas hieman polttaa rasvaa pois.
Sen verran kommentoin määristä, etten ole koskaan tarkemmin niitä mitannut/punninnut. Nämä täysin mutu tuntumalla haettu ja saattaa hieman poiketa todellisuudesta. Miltä näyttää?
BULKKI
Aamupala:
Ehrmann rahka 250g
Instant oats noin 60g
mehukeitto (vähäkalorinen) 50ml
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 EAA 5g
Omega3 2 kapselia
Monivitamiini
Maitokahvi, 1,5 mukillista
Välipala:
Mass Super Gainer 50g
Lounas:
Salaatti 80g
Kurkku 60g
Tomaatti, puolikas – kokonainen (vaihtelee)
Raejuusto 50-60g
Kanaa/lihaa/jauhelihaa (runsaasti proteiinia) 200g
Peruna/riisi 100-150g
Välipala:
Mass Super Gainer 50g
Päivällinen:
Salaatti 80g
Kurkku 60g
Raejuusto 50-60g
Avokado, puolikas
Kanaa/lihaa/jauhelihaa (runsaasti proteiinia) 200g
Peruna/riisi 100-150g
Treenin aikana:
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 EAA 10g
Treenin jälkeen:
Proteiini 30g
Malto 35g
Kreatiini 5g
L-glutamiini 5g
BCAA 5g
Iltapala: (tämä jää useimmiten syömättä)
Ehrmann rahka 250g
DIEETTI
Aamupala:
Ehrmann rahka 250g
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 EAA 5g
Omega3 2 kapselia
Monivitamiini
Maitokahvi, 2 mukillista
Välipala:
Banaani/Impact Whey proteiinijuoma
Lounas:
Salaatti 80g
Kurkku 60g
Raejuusto 60g
Kanaa/lihaa/jauhelihaa (runsaasti proteiinia) 200-300g
Päivällinen:
Salaatti 80g
Kurkku 60g
Raejuusto 60g
Avokado, puolikas
Kanaa/lihaa/jauhelihaa (runsaasti proteiinia) 200-300g
Treenin aikana:
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 EAA 10g
Treenin jälkeen:
Proteiini 30g
Kreatiini 5g
L-glutamiini 5g
BCAA 5g